9:00 - 17:00
Δευτέρα - Παρασκευή

211 11 85126

Επικοινωνήστε μαζί μας

Κατηγοριοποίηση λογότυπων σύμφωνα με το σχεδιασμό τους

Ο σχεδιασμός λογότυπου είναι ένα βασικό στοιχείο για κάθε επιχείρηση που θα τη βοηθήσει να μεταδώσει το μήνυμα και τη φιλοσοφία της. Όλα τα λογότυπα όμως δεν είναι ίδια. Σύμφωνα με το τι απεικονίζουν και πως έχουν σχεδιαστεί μπορούμε να τα χωρίσουμε σε κατηγορίες.  Ας δούμε λοιπόν τις σημαντικότερες από αυτές και τις ιδιαιτερότητες της κάθε μιας.

Λογότυπο-έμβλημα

Το λογότυπο-έμβλημα είναι ο παλαιότερος τύπος για το σχεδιασμό λογότυπου και περιλαμβάνει σύμβολο, γραμματοσειρά ή εικονίδιο μέσα σε ένα πλαίσιο συνήθως στρογγυλό (χωρίς να αποκλείονται και άλλα σχήματα).  Τα λογότυπο-έμβλημα είναι τέλειο για μια “κλασική” εμφάνιση και το συναντάμε σε διάφορους οργανισμούς, σχολεία, κρατικούς φορείς, ποδοσφαιρικούς συλλόγους και την αυτοκινητοβιομηχανία. Το γεγονός ότι το όνομα της εταιρείας και το σύμβολό τους είναι συνυφασμένα, μπορεί να κάνει τα συγκεκριμένα λογότυπα λιγότερο ευέλικτα είναι όμως αρκετά εντυπωσιακά.

Λογότυπο-σύμβολο

Στην κατηγορία αυτή ανήκουν τα λογότυπα που αποτελούνται από ένα σύμβολο, που δεν είναι όμως κυριολεκτική αναπαράσταση οποιαδήποτε εικόνας. Αποτελούνται κυρίως από αφαιρετικές γεωμετρικές μορφές. Αυτός ο σχεδιασμός λογότυπου λειτουργεί πολύ καλά επειδή συμπυκνώνει την επωνυμία σας σε μια ενιαία εικόνα, και καθώς αποφεύγουν να μοιάζουν με κάτι αναγνωρίσιμο, είναι μοναδικά εικονίδια. Το πλεονέκτημα αυτών των λογότυπων είναι ότι μπορείτε να μεταφέρετε αυτό που κάνει η εταιρεία σας και τη φιλοσοφία τους με συμβολικό τρόπο.

Λογότυπο “μασκότ”

Περιλαμβάνει εικονογραφημένο χαρακτήρα ή άτομο που θα λειτουργήσει ως οπτική αναπαράσταση της επιχείρησής σας. Αυτή η απεικόνιση χαρακτήρα θα είναι ο εκπρόσωπος της επωνυμίας σας και πολλές διαφημίσεις θα επικεντρώνονται γύρω από αυτόν τον χαρακτήρα. Τα λογότυπα-μασκότ είναι μια εξαιρετική επιλογή και μπορούν να βοηθήσουν την επωνυμία σας να αλληλεπιδράσει με το κοινό σας. Συνήθως, εταιρείες των οποίων το κοινό είναι οικογένειες και παιδιά χρησιμοποιούν αυτόν τον τύπο λογότυπου.

Λογότυπο “λεκτικό”

Τα λεκτικά λογότυπα βασίζονται σε γραμματοσειρές και εστιάζουν στον σχεδιασμό της επωνυμίας της  επιχείρησης με συγκεκριμένη γραμματοσειρά που εκφράζει τη φιλοσοφία της. Πολλές μεγάλες εταιρείες και επωνυμίες χρησιμοποιούν αυτόν τον τύπο σχεδίασης λογότυπου όπως για παράδειγμα η Coca Cola, η Google ή η Uber.

Αυτός ο τύπος λογότυπου λειτουργεί πολύ καλά όταν η εταιρεία ή η επωνυμία σας έχει ένα  ξεχωριστό όνομα και μπορείτε να εστιάσετε σε αυτό. Το ιδιαίτερο όνομα, σε συνδυασμό με μια “έξυπνη” τυπογραφία δημιουργεί μια ισχυρή “εικόνα” της επωνυμίας. Καθώς αυτά τα λογότυπα εστιάζουν έντονα στο όνομα, πρέπει να επιλεγεί η κατάλληλη γραμματοσειρά τους ή να δημιουργηθεί μια ολοκαίνουργια που θα αποτυπώσει την ουσία μιας επιχείρησης.

Εικονογραφικό σήμα

Τα εικονογραφικά σήματα αποτελούνται από εικονίδια – αναπαραστάσεις ενός πραγματικού αντικειμένου, το οποίο θα μπορούσε να βοηθήσει τις εταιρείες να πουν την ιστορία τους και τι κάνουν. Χαρακτηριστική περίπτωση τέτοιων λογοτύπων είναι shell, η apple κ.ά.

Lettermak ή μονογράμματα

Τα λογότυπα με γράμματα (ονομάζονται επίσης μονογράμματα) σχηματίζονται από γράμματα συνήθως αρχικά της επωνυμίας. Χρησιμοποιούνται συνήθως από εταιρείες με μεγάλα ονόματα. Με αυτό τον τρόπο γίνεται εύκολη η απομνημόνευση της επωνυμίας τους.

Τα μονογράμματα είναι λογότυπα που βασίζονται στην τυπογραφία και χρησιμοποιούν λίγα γράμματα, γι’ αυτό είναι σημαντικό να χρησιμοποιούν την κατάλληλη γραμματοσειρά για να αναδεικνύουν τι κάνει μια εταιρεία και να το κάνουν ευανάγνωστα.

Συνδυαστικό λογότυπο

Τα συνδυαστικά σήματα, όπως δηλώνει το όνομά τους, αποτελούνται από το συνδυασμό ενός λεκτικού σήματος ή ενός γράμματος με ένα εικονογραφικό σήμα, ένα αφηρημένο σήμα ή ένα λογότυπο μασκότ. Η εικόνα της επωνυμίας και το κείμενο με την επωνυμία μπορούν να τοποθετηθούν δίπλα-δίπλα, το ένα πάνω στο άλλο ή να ενσωματωθούν για να δημιουργήσουν μια νέα εικόνα επωνυμίας.

Στα συνδυαστικά λογότυπα το όνομα της επωνυμίας συνδέεται εύκολα με αυτήν την εικόνα. Στο μέλλον μπορεί να αποκλειστεί το όνομα από το λογότυπο και η επωνυμία να αναγνωρίζεται αποκλειστικά και μόνο από ένα σύμβολο-λογότυπο.

Αυτοί είναι οι βασικοί τύποι λογοτύπου. Σε ποιά κατηγορία θα επιλέξετε να ανήκει το δικό σας εξαρτάται από το τι σας αντιπροσωπεύει καλύτερα. Το μόνο σίγουρο είναι ότι η δημιουργία ενός λογότυπου είναι κάτι που δεν πρέπει να αντιμετωπίζεται με επιπολαιότητα …

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top

Οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

  • Δημιουργείτε επίγνωση
    Ένα από τα πιο άμεσα αποτελέσματα της διαφήμισης είναι η αυξημένη αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Οι δυνητικοί πελάτες πιθανότατα θα πρέπει να συναντήσουν την επιχείρησή σας αρκετές φορές προτού αρχίσουν να σας θυμούνται και οι διαφημιστικές ενέργειες σας βοηθούν να το πετύχετε.

  • Εκπαιδεύετε τους καταναλωτές
    Πέρα από την απλή δημιουργία ευαισθητοποίησης, η διαφήμιση σάς βοηθά να εκπαιδεύσετε τους καταναλωτές σχετικά με το πώς τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας τους βοηθούν και τι αντιπροσωπεύει η επωνυμία σας.
    Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να δημιουργήσετε μια βαθύτερη κατανόηση για τα πάντα, από την αποστολή της εταιρείας σας μέχρι την αξία αυτών που πουλάτε.

  • Ενισχύετε τη φήμη σας
    Η διαφήμιση σάς δίνει τη δυνατότητα να βελτιώσετε τη φήμη της επιχείρησής σας. Τόσο η διαφήμιση εκτός σύνδεσης μέσω αντύπων,. επιγραφών και άλλων μέσων όσο και η διαδικτυακή διαφήμιση μπορούν να ενισχύσουν την προβολή των βασικών μηνυμάτων σας – τα συμπεράσματα που θέλετε να έχει το κοινό-στόχο σας – και να τονίσουν τις καλές πτυχές της εταιρείας σας.
  • Αποκτάτε νέους πελάτες
    Η απόκτηση νέων πελατών είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη της επιχείρησης σας. Η διαφήμιση είναι πολύ σημαντική γιατί σας βοηθάει να προσεγγίσετε περισσότερα άτομα που θέλετε για πελάτες σας με μηνύματα που απευθύνονται απευθείας σε αυτούς.
  • Διατηρήτε τους τρέχοντες πελάτες σας

    Η διατήρηση των πελατών είναι το θεμέλιο της επιχειρηματικής ανάπτυξης . Χρειάζεστε πιστούς πελάτες που αγαπούν την επωνυμία σας, σας στέλνουν παραπομπές από στόμα σε στόμα και πιθανότατα ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

    Η αποτελεσματική διαφήμιση οδηγεί την προσοχή των πελατών σας ξανά σε εσάς. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να στοχεύσετε εκ νέου σε μέλη του κοινού-στόχου σας , συμπεριλαμβανομένων επιχειρήσεων και καταναλωτών που βρίσκονται ήδη στη βάση πελατών σας.

  • Μένετε μπροστά από τον ανταγωνισμό
    Ανεξάρτητα από το είδος της επιχείρησης που διευθύνετε, έχετε ανταγωνιστές. Θα υπάρχουν πάντα επιχειρήσεις που θα διεκδικούν την προσοχή των ίδιων καταναλωτών. Ακόμα κι αν δεν γνωρίζετε ποιοι είναι αυτοί οι ανταγωνιστές σας, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είναι μεταξύ των πολλών επιχειρήσεων που ήδη διαφημίζονται για να αναπτύξουν την επιχείρησή τους. Στις μέρες μας δεν μπορείτε να βασίζεστε στην πελατεία που αποκτάτε οργανικά ή από στόμα σε στόμα, οι διαφημίσεις είναι σημαντικός παράγοντας διαμόρφωσης της επιτυχίας σας σε μια διαρκώς μεταβαλλόμενη αγορά.
  • Πραγματοποιήτε πωλήσεις
    Οι επιπτώσεις της διαφήμισης στην πραγματοποίηση πωλήσεων είναι καθοριστική. Οι διαφημίσεις είναι ισχυρά εργαλεία για να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να κερδίσει τα χρήματα που χρειάζεται για να επιβιώσει και να ευδοκιμήσει.

 

Στόχος μας είναι να εκπληρώσετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
Καθώς οι διαφημιστικές ενέργειες που σχεδιάζουμε μαζί σας θα σάς βοηθούν να επιτύχετε υψηλή απόδοση επένδυσης (ROI), θα έχετε επιπλέον έσοδα που μπορείτε να επανεπενδύσετε στην επιχείρησή σας για έναν συνεχή κύκλο διαφήμισης και ανάπτυξης.
Η διαφήμιση είναι σημαντική γιατί μπορεί να οδηγήσει στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας.
Με την διαφήμιση θα προσεγγίσουμε μαζί σας το σωστό κοινό με θετικά, στοχευμένα μηνύματα που θα μετατρέπουν τους δυνητικούς πελάτες σε αφοσιωμένους πελάτες. 
Επίσης θα στοχεύσουμε εκ νέου το κοινό σας, είτε στοχεύετε να αποκτήσετε αναγνωρισιμότητα επωνυμίας είτε να αυξήσετε την εμπιστοσύνη και την προτίμηση των επιχειρήσεων και καταναλωτών που είναι πελάτες σας.

Γιατί είναι τόσο σημαντική η διαφήμιση;

Από το λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος ή υπηρεσίας μέχρι την απλή προσπάθεια να προωθήσετε την επωνυμία σας στον κόσμο, οι κατάλληλες διαφημιστικές τακτικές μπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε περισσότερα από τα κατάλληλα άτομα.

Η διαφήμιση είναι ένας τύπος προώθησης επί πληρωμή που στρέφει την προσοχή στο βασικό σας μήνυμα και είναι το κρίσιμο επόμενο βήμα για να λειτουργήσουν οι στρατηγικές μάρκετινγκ που θα χρησιμοποιήσετε. Αυξάνει την έκθεσή σας για να συμβάλει να επιτύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους, είτε στοχεύετε να δημιουργήσετε τη βάση πελατών σας είτε να αυξήσετε γρήγορα τον όγκο των πωλήσεών σας.

Τα οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

Βήματα για να βελτιώσετε την εταιρική σας εικόνα
  1. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι ζωτικής σημασίας
    Το εταιρικό σας branding είναι ότι πιο σημαντικό διαθέτεται. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τη γλώσσα, το λογότυπο, τον συνδυασμό χρωμάτων, τη χρήση εικόνων, την τυπογραφία και τα γραφικά σας. Ανεξάρτητα από το πόσο καλά εξοπλισμένη είναι η εταιρεία σας, εάν ο καταναλωτής έχει κακή εντύπωση για εσάς από οποιοδήποτε από τα παραπάνω, ενδέχεται να μην έχετε άλλη ευκαιρία για να τον κάνετε πελάτη.

  2. Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενό σας
    Το περιεχόμενό σας είναι όλα αυτά που προβάλετε για να έρθετε σε επαφή με τον καταναλωτή, είναι επίσης η φωνή σας και το κύριο μέρος που θα προσελκύσει τον καταναλωτή να ενδιαφερθεί για την επιχείρησή σας. Ως εκ τούτου, είναι ζωτικής σημασίας να δημιουργείτε περιεχόμενο που θα ενδιαφέρει τον καταναλωτή και πάνω από όλα θα το βρει χρήσιμο. Η παροχή περιεχομένου υψηλής ποιότητας που ο καταναλωτής βρίσκει σχετικό με τις ανάγκες του θα προσθέσει αξιοπιστία και εμπιστοσύνη στην επωνυμία σας και θα ενισχύσει την εταιρική σας ταυτότητα στην αγορά.

  3. Χρησιμοποιήστε περιεχόμενο πολυμέσων
    Το οπτικό περιεχόμενο έχει αποδειχθεί ότι έχει υψηλότερο ποσοστό μετατροπής από τον γραπτό λόγο μόνο, χρησιμοποιήστε όλους τους πόρους σας για να τονίσετε αυτό.

  4. Διατηρήστε μια συνεπή στρατηγική
    Πρώτα και κύρια πρέπει να αποφασίσετε προσεκτικά ποιο είναι το μήνυμα που προσπαθείτε να μεταφέρετε, όταν το έχετε, μείνετε σε αυτό, η προσπάθεια να τοποθετηθείτε σε πάρα πολλές διαφορετικές κατηγορίες θα χρησιμεύσει μόνο στη σύγχυση του καταναλωτή και θα μειώσει το μήνυμά σας.

  5. Χρησιμοποιήστε ένα όνομα, λογότυπο και στυλ
    Το όνομά σας, το λογότυπο και τα χρώματά σας είναι σημαντικό να υπάρχουν σε όλο το υλικό μάρκετινγκ. Το ίδιο ισχύει και για το περιεχόμενο, καί είναι χρήσιμο να εφαρμοστεί στις γραμματοσειρές και τα στυλ που χρησιμοποιούνται παντού. Όλα αυτά θα πρέπει να εφαρμόζονται παντού, χωρίς εξαίρεση, από ιστολόγια έως μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ιστότοπους έως επαγγελματικές κάρτες. θα πρέπει όλα να έχουν την ίδια ταυτότητα, καθιστώντας σας άμεσα αναγνωρίσιμο.

  6. Αναπτύξτε μια συνεπή φωνή και τόνο για την επωνυμία σας
    Δώστε στην επωνυμία σας προσωπικότητα αναπτύσσοντας και διατηρώντας ένα συνεπές μήνυμα. Αποφύγετε να στέλνετε ανάμεικτα μηνύματα μέσω του τόνου ή της φωνής που χρησιμοποιείται στο περιεχόμενό σας, διότι θα αποδυναμώσετε το μήνυμά σας.

  7. Κρατήστε τις υποσχέσεις σας
    Επιδιώξτε να ανταποκρίνεστε με συνέπεια σε αυτά που υπόσχεστε, κάθε φορά χωρίς εξαίρεση. Αυτό θα εδραιώσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην επωνυμία σας και θα ενθαρρύνει την περαιτέρω δέσμευση.

  8. Προσαρμόστε το μήνυμά σας
    Βρείτε ποιο είναι το κοινό-στόχος σας, τι θέλει να μάθει ή να ανακαλύψει; Παρέχετε αυτό που απαιτούν ή χρειάζονται και κάντε το σε συνεπή βάση.

Είσοδος στον λογαριασμό

Καλώς ήρθατε στον ανανεωμένο ιστότοπό μας. Θέλουμε να σας παρέχουμε πληροφορίες που θα σας φανουν χρήσιμες σε αυτά που θέλετε να πετύχετε. Επίσης επιθυμούμε την συνεργασία που θα αναδείξει όλα όσα μπορούμε να πετύχουμε από κοινού.

The Marketeers

Δεσμευόμαστε για την επιτυχία σας