Η καλύτερη στρατηγική μάρκετινγκ που υπήρξε ποτέ: Νοιαστείτε
Είναι σημαντικό να ενδιαφερόμαστε για τους άλλους. Η δημιουργία θετικών εμπειριών στην αλληλεπίδρασή μας με τους πελάτες και όχι μόνο (εργαζόμενους, προμηθευτές, κα.) είναι απαραίτητο δομικό στοιχείο σε όποια στρατηγική μάρκετινγκ ή πωλήσεων κι αν σχεδιάζουμε.
Η αίσθηση του να προσφέρεις σε κάποιον δημιουργεί υπέροχα συναισθήματα σε αυτόν που την δίνει. Η απλή πράξη της φροντίδας για κάποιον, όχι μόνο ως πελάτης. Όμως η φροντίδα για αυτά σε πιο προσωπικό επίπεδο είναι τόσο εύκολη στην πράξη – ωστόσο τόσες πολλές εταιρείες και άτομα το αγνοούν. Είναι ενσυναίσθηση. Η κατανόηση του ατόμου ως απλώς… ένα άτομο.
Είναι σημαντικό να αγαπάμε και να ενδιαφερόμαστε για τους πελάτες μας, να είναι μια αξία την οποία ενστερνίζονται όλοι στην εταιρεία μας, και να βοηθάμε στο μεγαλύτερο βαθμό και να μην περιμένουμε τίποτα για αυτό που κάνουμε.
Σε έναν κόσμο όπου οι περισσότερες εταιρείες επικεντρώνονται μόνο στην απόδοση επένδυσης (ROI) μιας συναλλαγής, είναι ωραίο να ξεφύγουμε από αυτό. Όταν εστιαζόμαστε μόνο στην απόδοση της επένδυσης, χάνουμε πολλές ευκαιρίες για να δημιουργήσουμε μια πραγματική σχέση και να προωθήσουμε την εταιρική μας εικόνα στους υποψήφιους και τους πελάτες μας.
Η ιδέα να μην ανησυχείτε για την απόδοση της επένδυσης (ROI) μπορεί να συνδεθεί άμεσα με το ερώτημα: “τι κάνει μια καλή εταιρεία;” Η απάντηση σε αυτήν την ερώτηση είναι… ΝΟΙΑΖΕΤΕ. Απλά φροντίστε τους υποψήφιους που προσπαθείτε να εξυπηρετήσετε και τους πελάτες που έχετε. Δεν είναι απλώς ένας αριθμός στο σύστημα… έχουν μια ζωή, δουλειά, φιλοδοξίες και προβλήματα όπως εσείς και εγώ.
Κάντε πράγματα που ενδέχεται να μην παρέχουν άμεση απόδοση επένδυσης (ROI), αλλά πράγματα που μακροπρόθεσμα θα δημιουργήσουν τη σχέση. Μην αφήνετε μια κακή γεύση σε κανένα… απλά φροντίστε τους ως άτομα.
Επικεντρωθείτε στην δημιουργία θετικών εμπειριών των ανθρώπων που θέλουν ή σας εμπιστεύονται ήδη. Στρέψτε την πολιτική σας ως εταιρεία ή επαγγελματίας στην φροντίδα τους και αναρωτηθείτε ‘’πως τους έκανε να νιώσουν’’. Αυτή είναι μια μακροχρόνια στρατηγική που μπορεί να εγγυηθεί την βιωσιμότητα και την ανάπτυξη της εταιρείας σας, ανεξαρτήτου πιέσεων και εξωτερικών συνθηκών.