Skip to content

Η ΘΕΩΡΙΑ GESTALT ΚΑΙ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΛΟΓΟΤΥΠΟΥ

Τη δεκαετία του 1920, μια ομάδα Γερμανών ψυχολόγων εξέφρασε μια σειρά από θεωρίες οπτικής αντίληψης, τεκμηριώνοντας και αναλύοντας, πώς οι άνθρωποι ομαδοποιούν διαφορετικά αντικείμενα, σε ένα ενιαίο συνεκτικό σύνολο ή σε ομάδες, όταν παρουσιάζονται με ξεχωριστά στοιχεία διατεταγμένα μαζί με έναν συγκεκριμένο τρόπο.
Αυτό το αποτέλεσμα λοιπόν, καθιερώθηκε, όσον αφορά το θεωρητικό κομμάτι της εφαρμογής ως «θεωρία Gestalt».

Από τότε, η θεωρία Gestalt έχει χρησιμοποιηθεί πολύ στο σχεδιασμό. 
Στην ορολογία της ψυχολογίας, η Gestalt αναφέρεται στις βασικές αρχές που μας βοηθούν σε οπτική αντίληψη μίας σειράς.
Όσον αφορά τώρα, κι όπως θα δούμε παρακάτω, η θεωρία Gestalt βάσει του τρόπου που θέλουμε δημιουργικά να προσεγγίσουμε την δημιουργία ενός λογότυπου, που θα εκφράζει:
α) οπτικά με τον πιο άμεσο τρόπο, το μήνυμα που θέλουμε να διαχυθεί και
β) τον πιο «ασφαλή δρόμο» διείσδυσης στο μυαλό του πληθυσμού, τότε κατά περίπτωση θα πρέπει να ακολουθήσουμε κάποια από τις πέντε αρχές, που ορίζει η θεωρία Gestalt, και που είναι:
1. Αρχή της Εγγύτητας
2. Αρχή του Κλεισίματος
3. Αρχή της Ομοιότητας
4. Αρχή του Σήματος – Φόντου
5. Αρχή της Συνέχειας

Από παρατηρήσεις στη φύση και εργαστηριακά πειράματα οι ψυχολόγοι κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι η αντίληψη του ανθρώπου στηρίζεται σε κάτι πιο σύνθετο από μια φωτογραφική λήψη των ερεθισμάτων.
Η βασική αρχή της Μορφολογικής Ψυχολογίας δέχεται, ότι το όλο είναι κάτι παραπάνω από το άθροισμα των στοιχείων που το αποτελούν.

Οι ψυχολόγοι της Gestalt, επέστησαν την προσοχή της επιστημονικής κοινότητας, σε μια σειρά από αντιληπτικά προβλήματα που σχετίζονται με την όραση.
Τόνισαν την τάση της ανθρώπινης αντίληψης να ομαδοποιεί αντικείμενα και να μετουσιώνει μια σειρά στοιχείων σε αντικείμενα.
Έτσι με λίγες, πρόχειρες και ατελείς γραμμές οι άνθρωποι βλέπουν ένα πρόσωπο στην αναπαράστασή του από ένα σκίτσο.
Ο ανθρώπινος εγκέφαλός όχι μόνο συμπληρώνει όλα τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά, αλλά αντιλαμβάνεται και την έκφραση, το συναίσθημα και πολλά περισσότερα.
Αυτές οι λίγες και πρόχειρες γραμμές είναι όλα όσα χρειάζεται το μάτι!

Η πραγματική όραση (αντίληψη) ενός αντικειμένου προϋποθέτει ένα πλήθος πληροφοριών. Για την ακρίβεια, προϋποθέτει μια, ττουλάχιστον ελέχιστη γνώση αυτού του αντικειμένου. Αυτή αντλείται από την παρελθούσα εμπειρία μας και δεν περιορίζεται μόνο στην αίσθηση της όρασης.
Αντίθετα σε αυτή αναμιγνύονται και οι υπόλοιπες αισθήσεις μας. Έτσι, τα αντικείμενα είναι πολύ περισσότερα από τα οπτικά ερεθίσματα. Έχουν παρελθόν και μέλλον. Γίνονται ενσαρκώσεις γνώσης.

Οι σχεδιαστές είναι συχνά περίεργοι για το τι συμβαίνει όταν το μάτι κάποιου συναντά το αποτέλεσμα του σχεδιασμού τους και πώς αντιδρά το μυαλό στο κομμάτι που μοιράζεται. Η κατανόηση του τρόπου ερμηνείας και αντίληψης ενός σχεδίου είναι ένα σημαντικό στοιχείο, που θα πρέπει να κατέχουν όσοι ασχολούνται με την οπτική επικοινωνία. Αυτές οι αρχές αποτελούν θεμελιώδη δομικά στοιχεία για τη δημιουργία οπτικής σημασίας, ειδικά στον τομέα του σχεδιασμού λογότυπων.

ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΕΓΓΥΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΛΟΓΟΤΥΠΟΥ

1. Αρχή της Εγγύτητας

Όταν διαφορετικά στοιχεία τοποθετούνται το ένα κοντά στο άλλο, θεωρείται ότι ανήκουν στην ίδια ομάδα. Για παράδειγμα, σκεφτείτε πώς το μάτι μας αξιοποιεί το σωστό kerning για να διακρίνει ποια γράμματα αποτελούν μεμονωμένες λέξεις σε μια πρόταση.
Τα υπερβολικά κενά μεταξύ των γραμμάτων μπορεί να προκαλέσουν σύγχιση ως προς το πού τελειώνει η μία λέξη και ξεκινά η επόμενη.

Στο παράδειγμα του λογότυπου της IBM, ο εγκέφαλός μας συνδυάζει καθεμία από τις παρακείμενες οριζόντιες ράβδους για να δημιουργήσει μία μόνο εικόνα του λογότυπου. Αυτού της IBM. Γι ‘αυτό όταν κοιτάζουμε το λογότυπο της IBM, βλέπουμε τρία γράμματα που αποτελούνται από μικρές οριζόντιες γραμμές, στοιβάζονται το ένα πάνω στο άλλο, αντί για τις 8 οριζόντιες γραμμές που διασκορπίζονται με ομοιόμορφα κενά.

Σε κάποιο βαθμό, αυτό οφείλεται στο ότι αναγνωρίζουμε αμέσως τη σιλουέτα των τριών γραμμάτων, κυρίως όμως αυτό γίνεται, επειδή τείνουμε να αντιλαμβανόμαστε αντικείμενα που βρίσκονται κοντά, όπως η σειρά των γραμμών του λογότυπου, ως ομάδα.

Το λογότυπο της Unilever επιβεβαιώνει επίσης την αρχή της εγγύτητας Gestalt.
Δεδομένου ότι όλα τα μικροσκοπικά εικονίδια ομαδοποιούνται μαζί, η προκύπτουσα δέσμη διαβάζεται εύκολα ως «U» στο σήμα του λογότυπου.
Το σήμα της μάρκας έχει σχεδιαστεί σχολαστικά για να ενσωματώνει 25 εικονίδια υφασμένα μεταξύ τους, που το καθένα απεικονίζει μια σημαντική πτυχή της φιλοσοφίας της εταιρίας.

Δεδομένου ότι η εταιρεία “CMON” είναι γνωστή για την εστίασή της σε παιχνίδια υψηλής ποιότητας με ελκυστικό, διασκεδαστικό gameplay και εκπληκτικές μινιατούρες, το λογότυπό της αξιοποιεί δημοφιλή στοιχεία παιχνιδιού για να δημιουργήσει τα “N” και “C” του λογότυπου που θα αντικατοπτρίζει το παιχνίδι που προσπαθούν να φέρουν στη ζωή των παικτών!

ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΚΛΕΙΣΙΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΛΟΓΟΤΥΠΟΥ

2. Αρχή του κλεισίματος

Αρχή που στηρίζεται στο ότι οι εγκέφαλοί μας είναι σε θέση να κατασκευάσουν περισσότερες πληροφορίες από ό, τι στην πραγματικότητα υπάρχουν για να συμφωνήσουμε με τη λογική. Ο νόμος περί κλεισίματος περιγράφει την ικανότητα του εγκεφάλου να ολοκληρώνει ένα σχήμα ή ένα αντικείμενο, ακόμη και όταν δεν κλείνει πλήρως.

Το κλείσιμο μπορεί να εκληφθεί ως η κόλλα που συγκρατεί στοιχεία μαζί και σχετίζεται με την ανθρώπινη τάση εύρεσης και αναζήτησης μοτίβων.
Το μυστικό για την επίτευξη ενός τέλειου κλεισίματος είναι να παρέχονται επαρκείς πληροφορίες, έτσι ώστε το μάτι να κλειθεί να συμπληρώσει τα υπόλοιπα.
Εάν δοθούν πάρα πολλές πληροφορίες, δημιουργείται κορεσμός για την ανάγκη κλεισίματος, ενώ πάλι εάν λείπουν πάρα πολλά, το μάτι αντιλαμβάνεται τελικά, τα στοιχεία ως ξεχωριστά μέρη, αντί για ένα σύνολο.
Εδώ λοιπόν υπάρχει ένα σημείο που χρήζει ιδιαίτερης προσοχής, και φυσικά γνώσης.

Πολλά είναι τα λογότυπα που είναι διάσημα για τη χρήση της αρχής κλεισίματος Gestalt, και η οποία τους επιτρέπει να παρουσιάζουν μια εικόνα χρησιμοποιώντας ελάχιστες οπτικές πληροφορίες. Ο σχεδιασμός λογότυπου του Ontario Soccer είναι ένα παράδειγμα. Στο λογότυπό, διακρίνουμε τους πέντε εξωτερικούς δακτυλίους, που αντιπροσωπεύουν τις πέντε ομάδες και το κλασικό κεντρικό σχήμα που όλα μαζί δημιουργούν ένα τρισδιάστατο σχήμα μπάλας ποδοσφαίρου!

ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΟΜΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΛΟΓΟΤΥΠΟΥ

3. Αρχή της ομοιότητας

Τα αντικείμενα με κοινά οπτικά χαρακτηριστικά θεωρούνται αυτόματα ότι σχετίζονται. Όσο περισσότερο μοιάζουν, τόσο πιο πιθανό είναι να θεωρηθούν ότι ανήκουν σε μια ομάδα. Η ομοιότητα δεν προκύπτει από το τι είναι ένα αντικείμενο, αλλά από το πώς μοιάζει. Η ομοιότητα μπορεί να επιτευχθεί με χιλιάδες τρόπους, όπως σχήμα, προσανατολισμός, αξία, χρώμα και μέγεθος.

Το λογότυπο του Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης του Λος Άντζελες (MOCA), είναι ένα κλασσικό παράδειγμα που ενσωματώνει την αρχή της ομοιότητας.
Το “C” είναι το μόνο γράμμα, καθώς το λογότυπο αντικαθιστά ένα τετράγωνο, έναν κύκλο και ένα τρίγωνο αντίστοιχα για τα υπόλοιπα γράμματα “M”, “O” και A. Οι πιθανότητες είναι ότι το κοινό τους θα έχει την τάση να βλέπει το μαύρο “C” ως ενδεικτικό σημείο και να ομαδοποιήσει όλα τα χρωματιστά σχήματα, παρόλο που δεν βρίσκονται το ένα δίπλα στο άλλο.

Σε ένα άλλο παράδειγμα της Sun Microsystems, το λογότυπο SUN αποτελεί μόνο ένα U και ένα ανάποδο U, συνδυασμένα έτσι ώστε όταν είναι μαζί, τα επαναλαμβανόμενα “U” μοιάζουν να σχηματίζουν τη λέξη “SUN” και στις τέσσερις πλευρές του τετράπλευρου αποτελώντας έτσι μέρος του ίδιου λογότυπου.

ΑΡΧΗ ΣΧΗΜΑΤΟΣ ΦΟΝΤΟΥ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΛΟΓΟΤΥΠΟΥ

4. Η αρχή σχήματος – φόντου  (Figure Ground Relationships)

Η αρχή του σχήματος-φόντου δηλώνει ότι οι άνθρωποι ενστικτωδώς αντιλαμβάνονται τα αντικείμενα, είτε στο προσκήνιο είτε στο παρασκήνιο. Είτε ξεχωρίζουν στο μπροστινό μέρος (το σχήμα) είτε υποχωρούν στο πίσω μέρος (το φόντο).
Είναι η ικανότητα των ματιών μας να βλέπουν δύο διαφορετικά πράγματα. Όταν κοιτάζει μια εικόνα, ένας θεατής μπορεί να έχει διαφορετικές εμπειρίες ταυτόχρονα, καθώς υπάρχουν πολλές ερμηνείες που δίνονται.

Τόσο τα λογότυπα του “Hope for African Children Initiative”, όσο και η μπουτίκ κοσμημάτων “Snooty Peacock”, αξιοποιούν την αρχή αυτή  για να παρέχουν πολλαπλές αντιλήψεις.
Στην περίπτωση του πρώτου, το λογότυπο απεικονίζει ταυτόχρονα, τον χάρτη της Αφρικής και τις σιλουέτες που φθίνουν σε έναν ενήλικα και ένα παιδί, ενώ για το λογότυπο Snooty Peacock, μπορείτε να δείτε τόσο ένα παγώνι με υπέροχα φτερά ξεδιπλωμένα, όσο και μια γυναίκα με σχολαστικά χτενισμένα μαλλιά.

Το κρυφό βέλος στο λογότυπο FedEx είναι ένα από τα πιο δημοφιλή παραδείγματα της χρήσης αρνητικών κενών. Αντί να έχει τις δικές του οριακές γραμμές, δανείζεται πονηρά από τα όρια του «E» και του «x».

Το λογότυπο του USA Network χρησιμοποιεί κενό διάστημα μεταξύ των γραμμάτων “U” και “A” για να σχηματίσει το γράμμα S. Επίσης κοιτώντας το προσεκτικά, θα δούμε το λιοντάρι στα δεξιά και το γορίλλα στα αριστερά στο λογότυπο του ζωολογικού κήπου του Πίτσμπουργκ.

ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑΣ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΛΟΓΟΤΥΠΟΥ

5.  Η αρχή της Συνέχειας

Η Αρχή της Συνέχειας Gestalt δηλώνει ότι το ανθρώπινο μάτι θα ακολουθήσει μια γραμμή πέρα ​​από το τελικό σημείο του προκειμένου να αποφύγει την ξαφνική διακοπή. Η αρχή αυτή επιτρέπει στους σχεδιαστές να χρησιμοποιούν επικαλυπτόμενες γραμμές προς όφελός τους!
Οι θεατές θα καταλάβουν ότι μια επικαλυπτόμενη γραμμή εξακολουθεί να είναι μία μονάδα εάν συνεχίσει στην ίδια διαδρομή, κι αυτό ισχύει ανεξάρτητα από το αν ποικίλλουν άλλες ιδιότητες, όπως το χρώμα.

Για παράδειγμα, το λογότυπο Kasella θα μπορούσε να θεωρηθεί ως μια σειρά από βέλη που αποκλίνουν λόγω των ξεχωριστών χρωμάτων τους, αλλά ο νόμος της συνέχειας μας επιτρέπει να βλέπουμε τις συγκλίνουσες γραμμές ενός ‘K’ παρά τη διακοπή.

Όταν κάποιος αναλαμβάνει να σχεδιάσει ένα λογότυπο, η ψυχολογία της όρασης, είναι ίσως, το πιο απαραίτητο «εργαλείο» του, κι αυτό γιατί το πεδίο του λογότυπου είναι σημαντικότατο, για το τι ακριβώς θέλει να δηλώσει αυτός που του ανήκει, το χρησιμοποιεί και το προβάλλει.
Αν λοιπόν δεν θέλουμε να σταθούμε μόνο στο εικαστικό κομμάτι ενός λογότυπου, και να του δώσουμε την ευκαιρία και την δυνατότητα να «επικοινωνεί» με το κοινό που απευθύνεται, τότε θα πρέπει την εικόνα του, να την συνθέσουμε με τις παραπάνω αρχές  ψυχολογίας και να δημιουργήσουμε μία ξεχωριστή και φυσικά μοναδική σύνθεση.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

  • Δημιουργείτε επίγνωση
    Ένα από τα πιο άμεσα αποτελέσματα της διαφήμισης είναι η αυξημένη αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Οι δυνητικοί πελάτες πιθανότατα θα πρέπει να συναντήσουν την επιχείρησή σας αρκετές φορές προτού αρχίσουν να σας θυμούνται και οι διαφημιστικές ενέργειες σας βοηθούν να το πετύχετε.

  • Εκπαιδεύετε τους καταναλωτές
    Πέρα από την απλή δημιουργία ευαισθητοποίησης, η διαφήμιση σάς βοηθά να εκπαιδεύσετε τους καταναλωτές σχετικά με το πώς τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας τους βοηθούν και τι αντιπροσωπεύει η επωνυμία σας.
    Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να δημιουργήσετε μια βαθύτερη κατανόηση για τα πάντα, από την αποστολή της εταιρείας σας μέχρι την αξία αυτών που πουλάτε.

  • Ενισχύετε τη φήμη σας
    Η διαφήμιση σάς δίνει τη δυνατότητα να βελτιώσετε τη φήμη της επιχείρησής σας. Τόσο η διαφήμιση εκτός σύνδεσης μέσω αντύπων,. επιγραφών και άλλων μέσων όσο και η διαδικτυακή διαφήμιση μπορούν να ενισχύσουν την προβολή των βασικών μηνυμάτων σας – τα συμπεράσματα που θέλετε να έχει το κοινό-στόχο σας – και να τονίσουν τις καλές πτυχές της εταιρείας σας.
  • Αποκτάτε νέους πελάτες
    Η απόκτηση νέων πελατών είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη της επιχείρησης σας. Η διαφήμιση είναι πολύ σημαντική γιατί σας βοηθάει να προσεγγίσετε περισσότερα άτομα που θέλετε για πελάτες σας με μηνύματα που απευθύνονται απευθείας σε αυτούς.
  • Διατηρήτε τους τρέχοντες πελάτες σας

    Η διατήρηση των πελατών είναι το θεμέλιο της επιχειρηματικής ανάπτυξης . Χρειάζεστε πιστούς πελάτες που αγαπούν την επωνυμία σας, σας στέλνουν παραπομπές από στόμα σε στόμα και πιθανότατα ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

    Η αποτελεσματική διαφήμιση οδηγεί την προσοχή των πελατών σας ξανά σε εσάς. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να στοχεύσετε εκ νέου σε μέλη του κοινού-στόχου σας , συμπεριλαμβανομένων επιχειρήσεων και καταναλωτών που βρίσκονται ήδη στη βάση πελατών σας.

  • Μένετε μπροστά από τον ανταγωνισμό
    Ανεξάρτητα από το είδος της επιχείρησης που διευθύνετε, έχετε ανταγωνιστές. Θα υπάρχουν πάντα επιχειρήσεις που θα διεκδικούν την προσοχή των ίδιων καταναλωτών. Ακόμα κι αν δεν γνωρίζετε ποιοι είναι αυτοί οι ανταγωνιστές σας, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είναι μεταξύ των πολλών επιχειρήσεων που ήδη διαφημίζονται για να αναπτύξουν την επιχείρησή τους. Στις μέρες μας δεν μπορείτε να βασίζεστε στην πελατεία που αποκτάτε οργανικά ή από στόμα σε στόμα, οι διαφημίσεις είναι σημαντικός παράγοντας διαμόρφωσης της επιτυχίας σας σε μια διαρκώς μεταβαλλόμενη αγορά.
  • Πραγματοποιήτε πωλήσεις
    Οι επιπτώσεις της διαφήμισης στην πραγματοποίηση πωλήσεων είναι καθοριστική. Οι διαφημίσεις είναι ισχυρά εργαλεία για να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να κερδίσει τα χρήματα που χρειάζεται για να επιβιώσει και να ευδοκιμήσει.

 

Στόχος μας είναι να εκπληρώσετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
Καθώς οι διαφημιστικές ενέργειες που σχεδιάζουμε μαζί σας θα σάς βοηθούν να επιτύχετε υψηλή απόδοση επένδυσης (ROI), θα έχετε επιπλέον έσοδα που μπορείτε να επανεπενδύσετε στην επιχείρησή σας για έναν συνεχή κύκλο διαφήμισης και ανάπτυξης.
Η διαφήμιση είναι σημαντική γιατί μπορεί να οδηγήσει στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας.
Με την διαφήμιση θα προσεγγίσουμε μαζί σας το σωστό κοινό με θετικά, στοχευμένα μηνύματα που θα μετατρέπουν τους δυνητικούς πελάτες σε αφοσιωμένους πελάτες. 
Επίσης θα στοχεύσουμε εκ νέου το κοινό σας, είτε στοχεύετε να αποκτήσετε αναγνωρισιμότητα επωνυμίας είτε να αυξήσετε την εμπιστοσύνη και την προτίμηση των επιχειρήσεων και καταναλωτών που είναι πελάτες σας.

Γιατί είναι τόσο σημαντική η διαφήμιση;

Από το λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος ή υπηρεσίας μέχρι την απλή προσπάθεια να προωθήσετε την επωνυμία σας στον κόσμο, οι κατάλληλες διαφημιστικές τακτικές μπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε περισσότερα από τα κατάλληλα άτομα.

Η διαφήμιση είναι ένας τύπος προώθησης επί πληρωμή που στρέφει την προσοχή στο βασικό σας μήνυμα και είναι το κρίσιμο επόμενο βήμα για να λειτουργήσουν οι στρατηγικές μάρκετινγκ που θα χρησιμοποιήσετε. Αυξάνει την έκθεσή σας για να συμβάλει να επιτύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους, είτε στοχεύετε να δημιουργήσετε τη βάση πελατών σας είτε να αυξήσετε γρήγορα τον όγκο των πωλήσεών σας.

Τα οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

Βήματα για να βελτιώσετε την εταιρική σας εικόνα
  1. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι ζωτικής σημασίας
    Το εταιρικό σας branding είναι ότι πιο σημαντικό διαθέτεται. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τη γλώσσα, το λογότυπο, τον συνδυασμό χρωμάτων, τη χρήση εικόνων, την τυπογραφία και τα γραφικά σας. Ανεξάρτητα από το πόσο καλά εξοπλισμένη είναι η εταιρεία σας, εάν ο καταναλωτής έχει κακή εντύπωση για εσάς από οποιοδήποτε από τα παραπάνω, ενδέχεται να μην έχετε άλλη ευκαιρία για να τον κάνετε πελάτη.

  2. Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενό σας
    Το περιεχόμενό σας είναι όλα αυτά που προβάλετε για να έρθετε σε επαφή με τον καταναλωτή, είναι επίσης η φωνή σας και το κύριο μέρος που θα προσελκύσει τον καταναλωτή να ενδιαφερθεί για την επιχείρησή σας. Ως εκ τούτου, είναι ζωτικής σημασίας να δημιουργείτε περιεχόμενο που θα ενδιαφέρει τον καταναλωτή και πάνω από όλα θα το βρει χρήσιμο. Η παροχή περιεχομένου υψηλής ποιότητας που ο καταναλωτής βρίσκει σχετικό με τις ανάγκες του θα προσθέσει αξιοπιστία και εμπιστοσύνη στην επωνυμία σας και θα ενισχύσει την εταιρική σας ταυτότητα στην αγορά.

  3. Χρησιμοποιήστε περιεχόμενο πολυμέσων
    Το οπτικό περιεχόμενο έχει αποδειχθεί ότι έχει υψηλότερο ποσοστό μετατροπής από τον γραπτό λόγο μόνο, χρησιμοποιήστε όλους τους πόρους σας για να τονίσετε αυτό.

  4. Διατηρήστε μια συνεπή στρατηγική
    Πρώτα και κύρια πρέπει να αποφασίσετε προσεκτικά ποιο είναι το μήνυμα που προσπαθείτε να μεταφέρετε, όταν το έχετε, μείνετε σε αυτό, η προσπάθεια να τοποθετηθείτε σε πάρα πολλές διαφορετικές κατηγορίες θα χρησιμεύσει μόνο στη σύγχυση του καταναλωτή και θα μειώσει το μήνυμά σας.

  5. Χρησιμοποιήστε ένα όνομα, λογότυπο και στυλ
    Το όνομά σας, το λογότυπο και τα χρώματά σας είναι σημαντικό να υπάρχουν σε όλο το υλικό μάρκετινγκ. Το ίδιο ισχύει και για το περιεχόμενο, καί είναι χρήσιμο να εφαρμοστεί στις γραμματοσειρές και τα στυλ που χρησιμοποιούνται παντού. Όλα αυτά θα πρέπει να εφαρμόζονται παντού, χωρίς εξαίρεση, από ιστολόγια έως μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ιστότοπους έως επαγγελματικές κάρτες. θα πρέπει όλα να έχουν την ίδια ταυτότητα, καθιστώντας σας άμεσα αναγνωρίσιμο.

  6. Αναπτύξτε μια συνεπή φωνή και τόνο για την επωνυμία σας
    Δώστε στην επωνυμία σας προσωπικότητα αναπτύσσοντας και διατηρώντας ένα συνεπές μήνυμα. Αποφύγετε να στέλνετε ανάμεικτα μηνύματα μέσω του τόνου ή της φωνής που χρησιμοποιείται στο περιεχόμενό σας, διότι θα αποδυναμώσετε το μήνυμά σας.

  7. Κρατήστε τις υποσχέσεις σας
    Επιδιώξτε να ανταποκρίνεστε με συνέπεια σε αυτά που υπόσχεστε, κάθε φορά χωρίς εξαίρεση. Αυτό θα εδραιώσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην επωνυμία σας και θα ενθαρρύνει την περαιτέρω δέσμευση.

  8. Προσαρμόστε το μήνυμά σας
    Βρείτε ποιο είναι το κοινό-στόχος σας, τι θέλει να μάθει ή να ανακαλύψει; Παρέχετε αυτό που απαιτούν ή χρειάζονται και κάντε το σε συνεπή βάση.

Είσοδος στον λογαριασμό

Καλώς ήρθατε στον ανανεωμένο ιστότοπό μας. Θέλουμε να σας παρέχουμε πληροφορίες που θα σας φανουν χρήσιμες σε αυτά που θέλετε να πετύχετε. Επίσης επιθυμούμε την συνεργασία που θα αναδείξει όλα όσα μπορούμε να πετύχουμε από κοινού.

The Marketeers

Δεσμευόμαστε για την επιτυχία σας