Skip to content

Η τέχνη του storytelling στο χώρο του marketing

Ιερογλυφικά, σχέδια σε σπηλιές, συζητήσεις γύρω από τη φωτιά. Ιστορίες φαντασμάτων σε κάμπινγκ που σε φόβισαν τόσο πολύ που δεν μπορούσες να κοιμηθείς. Όλα τα παραπάνω είναι ιστορίες. Η αφήγηση ιστοριών είναι ένας από τους πιο θεμελιώδεις τρόπους με τους οποίους επικοινωνούμε μεταξύ μας. Και ενώ μπορεί τα μέσα μέσω των οποίων το κάνουμε αυτό αλλάζουν, η ιδέα παραμένει πάντα η ίδια.

Κάτι μοναδικό συμβαίνει στο μυαλό μας όταν ακούμε ιστορίες. Σκεφτείτε το για λίγο – πόση προσοχή δίνεται όταν κάθεστε σε μια τάξη ή παρακολουθείτε κάποιον να σας δείχνει μια παρουσίαση Powerpoint; Τώρα σκεφτείτε πόση προσοχή δίνετε όταν ο καλύτερος φίλος σας σας λέει μια ιστορία για κάτι που συνέβη πρόσφατα; -You get the point.

Όταν μας δείχνουν γεγονότα και αριθμούς, συγκεκριμένες περιοχές του εγκεφάλου μας παίρνουν αυτές τις πληροφορίες, αλλά όταν μας διδάσκουν κάτι μέσω μιας ιστορίας, ο εγκέφαλός μας βάζει αυτόματα επενδύει περισσότερο σε αυτήν την ιστορία.

Περισσότεροι από τους νευρώνες μας ενεργοποιούνται όταν το περιεχόμενο παραδίδεται σε μορφή ιστορίας και όσο περισσότερο συναίσθημα ακούμε στη φωνή ή το γράψιμο του ατόμου καθώς μας λέει αυτή την ιστορία, τόσο περισσότερο έχουμε σχέση με αυτά τα συναισθήματα, αναπτύσσοντας βαθύτερες συνδέσεις.

Το ίδιο συμβαίνει όταν είμαστε οι ίδιοι αφηγητές. Ο εγκέφαλος του ατόμου που λέει μια ιστορία και αυτός του ατόμου που τη ακούει, μπορούν να συγχρονιστούν – όπως εξηγεί ο Uri Hasson από το Princeton:

“Όταν μια γυναίκα μιλούσε αγγλικά, οι εθελοντές κατάλαβαν την ιστορία της και οι εγκέφαλοί τους ήταν συγχρονισμένοι. Όταν είχε δραστηριότητα στη νησίδα της, μια συναισθηματική περιοχή του εγκεφάλου, οι ακροατές το έκαναν επίσης. Όταν ο μετωπιαίος φλοιός της ανάβει, το ίδιο και το δικό τους. Μέσω μιας ιστορίας, η γυναίκα θα μπορούσε να φυτέψει ιδέες, σκέψεις και συναισθήματα στον εγκέφαλο των ακροατών. “

Οι ιστορίες κάνουν το μυαλό μας να λειτουργήσει με διαφορετικό τρόπο!

Αν έλεγα: «Έφαγα μακαρόνια χθες», αυτό δεν λέει πολλά στον εγκέφαλό σου, έτσι; Τι γίνεται όμως αν σας το έλεγα, “έφαγα χθες μια μακαρονάδα ουάου! Είχε μέσα κοτόπουλο, πιπεριές, χαλούμι και κρέμα και η μυρωδιά της σου έσπαγε τη μύτη! Πραγματικά άχνιζε όταν μου την έφεραν και ήταν πεντανόστημη! ” Χωρίς καν να το σκεφτώ, θα υποθέσω ότι ο εγκέφαλός σας σας έδωσε μια εικόνα αυτής της μακαρονάδας, σωστά; Ίσως ακόμα,θα μπορούσατε να το δοκιμάσετε ή να το μυρίσετε, θυμώμενοι την τελευταία υπέροχη μακαρονάδα που απολαύσατε.

Πώς μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε το storytelling προς όφελός μας;

Εάν θέλετε να τραβήξετε την προσοχή κάποιου ή να παρουσιάσετε μια υπόθεση σε αυτόν κατά τη διάρκεια μιας παρουσίασης, πρέπει να εξατομικεύσετε τις πληροφορίες.

Πρέπει να δημιουργήσετε μια συναισθηματική σύνδεση μεταξύ των πληροφοριών που θέλετε να μεταδώσετε και του ατόμου στο οποίο λέτε τις πληροφορίες.

Η αφήγηση ιστοριών είναι ένας από τους πιο ισχυρούς τρόπους δημιουργίας της επωνυμίας σας στο μυαλό τόσο των τωρινών καταναλωτών σας όσο και των καταναλωτών που προσπαθείτε να προσεγγίσετε.

Εάν μπορείτε να δώσετε στα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας μια ιστορία με την οποία μπορούν να ταυτιστούν οι χρήστες, τότε μπορείτε να μεταφέρετε το κοινό-στόχο σας σε ένα ταξίδι μαζί σας.

Προκειμένου τα άτομα να δημιουργήσουν μια προσωπική σύνδεση με την επωνυμία σας και να αναγνωρίσουν όλους τους τρόπους που ταιριάζει απρόσκοπτα στην καθημερινή τους ζωή, οι ιστορίες σας πρέπει να είναι ειλικρινείς και να συνδέονται σε πραγματικό επίπεδο.

Ενώ θέλετε να αρχίσετε να λέτε την ιστορία της επωνυμιών σας, πρέπει πρώτα να δημιουργήσετε τη φωνή της επιχείρησης σας με έναν ελκυστικό τρόπο.

Στη συνέχεια, μπορείτε να αρχίσετε να δείχνετε στους ανθρώπους ποιοι είστε, τι αντιπροσωπεύετε ως επωνυμία και πώς σχετίζονται οι ιστορίες σας σε εκείνες του κοινού σας. Οι έμποροι που είναι σε θέση να αξιοποιήσουν τα συναισθήματα του κοινού τους είναι αυτοί που θα δημιουργήσουν καλύτερα τη μακροπρόθεσμη αφοσίωση στην επωνυμία!

Τι περιμένετε λοιπόν? Ξεκινήστε να επικοινωνείτε με το κοινό σας, δοκιμάστε περιεχόμενο και μάθετε από τα λάθη σας!

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

  • Δημιουργείτε επίγνωση
    Ένα από τα πιο άμεσα αποτελέσματα της διαφήμισης είναι η αυξημένη αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Οι δυνητικοί πελάτες πιθανότατα θα πρέπει να συναντήσουν την επιχείρησή σας αρκετές φορές προτού αρχίσουν να σας θυμούνται και οι διαφημιστικές ενέργειες σας βοηθούν να το πετύχετε.

  • Εκπαιδεύετε τους καταναλωτές
    Πέρα από την απλή δημιουργία ευαισθητοποίησης, η διαφήμιση σάς βοηθά να εκπαιδεύσετε τους καταναλωτές σχετικά με το πώς τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας τους βοηθούν και τι αντιπροσωπεύει η επωνυμία σας.
    Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να δημιουργήσετε μια βαθύτερη κατανόηση για τα πάντα, από την αποστολή της εταιρείας σας μέχρι την αξία αυτών που πουλάτε.

  • Ενισχύετε τη φήμη σας
    Η διαφήμιση σάς δίνει τη δυνατότητα να βελτιώσετε τη φήμη της επιχείρησής σας. Τόσο η διαφήμιση εκτός σύνδεσης μέσω αντύπων,. επιγραφών και άλλων μέσων όσο και η διαδικτυακή διαφήμιση μπορούν να ενισχύσουν την προβολή των βασικών μηνυμάτων σας – τα συμπεράσματα που θέλετε να έχει το κοινό-στόχο σας – και να τονίσουν τις καλές πτυχές της εταιρείας σας.
  • Αποκτάτε νέους πελάτες
    Η απόκτηση νέων πελατών είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη της επιχείρησης σας. Η διαφήμιση είναι πολύ σημαντική γιατί σας βοηθάει να προσεγγίσετε περισσότερα άτομα που θέλετε για πελάτες σας με μηνύματα που απευθύνονται απευθείας σε αυτούς.
  • Διατηρήτε τους τρέχοντες πελάτες σας

    Η διατήρηση των πελατών είναι το θεμέλιο της επιχειρηματικής ανάπτυξης . Χρειάζεστε πιστούς πελάτες που αγαπούν την επωνυμία σας, σας στέλνουν παραπομπές από στόμα σε στόμα και πιθανότατα ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

    Η αποτελεσματική διαφήμιση οδηγεί την προσοχή των πελατών σας ξανά σε εσάς. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να στοχεύσετε εκ νέου σε μέλη του κοινού-στόχου σας , συμπεριλαμβανομένων επιχειρήσεων και καταναλωτών που βρίσκονται ήδη στη βάση πελατών σας.

  • Μένετε μπροστά από τον ανταγωνισμό
    Ανεξάρτητα από το είδος της επιχείρησης που διευθύνετε, έχετε ανταγωνιστές. Θα υπάρχουν πάντα επιχειρήσεις που θα διεκδικούν την προσοχή των ίδιων καταναλωτών. Ακόμα κι αν δεν γνωρίζετε ποιοι είναι αυτοί οι ανταγωνιστές σας, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είναι μεταξύ των πολλών επιχειρήσεων που ήδη διαφημίζονται για να αναπτύξουν την επιχείρησή τους. Στις μέρες μας δεν μπορείτε να βασίζεστε στην πελατεία που αποκτάτε οργανικά ή από στόμα σε στόμα, οι διαφημίσεις είναι σημαντικός παράγοντας διαμόρφωσης της επιτυχίας σας σε μια διαρκώς μεταβαλλόμενη αγορά.
  • Πραγματοποιήτε πωλήσεις
    Οι επιπτώσεις της διαφήμισης στην πραγματοποίηση πωλήσεων είναι καθοριστική. Οι διαφημίσεις είναι ισχυρά εργαλεία για να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να κερδίσει τα χρήματα που χρειάζεται για να επιβιώσει και να ευδοκιμήσει.

 

Στόχος μας είναι να εκπληρώσετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
Καθώς οι διαφημιστικές ενέργειες που σχεδιάζουμε μαζί σας θα σάς βοηθούν να επιτύχετε υψηλή απόδοση επένδυσης (ROI), θα έχετε επιπλέον έσοδα που μπορείτε να επανεπενδύσετε στην επιχείρησή σας για έναν συνεχή κύκλο διαφήμισης και ανάπτυξης.
Η διαφήμιση είναι σημαντική γιατί μπορεί να οδηγήσει στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας.
Με την διαφήμιση θα προσεγγίσουμε μαζί σας το σωστό κοινό με θετικά, στοχευμένα μηνύματα που θα μετατρέπουν τους δυνητικούς πελάτες σε αφοσιωμένους πελάτες. 
Επίσης θα στοχεύσουμε εκ νέου το κοινό σας, είτε στοχεύετε να αποκτήσετε αναγνωρισιμότητα επωνυμίας είτε να αυξήσετε την εμπιστοσύνη και την προτίμηση των επιχειρήσεων και καταναλωτών που είναι πελάτες σας.

Γιατί είναι τόσο σημαντική η διαφήμιση;

Από το λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος ή υπηρεσίας μέχρι την απλή προσπάθεια να προωθήσετε την επωνυμία σας στον κόσμο, οι κατάλληλες διαφημιστικές τακτικές μπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε περισσότερα από τα κατάλληλα άτομα.

Η διαφήμιση είναι ένας τύπος προώθησης επί πληρωμή που στρέφει την προσοχή στο βασικό σας μήνυμα και είναι το κρίσιμο επόμενο βήμα για να λειτουργήσουν οι στρατηγικές μάρκετινγκ που θα χρησιμοποιήσετε. Αυξάνει την έκθεσή σας για να συμβάλει να επιτύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους, είτε στοχεύετε να δημιουργήσετε τη βάση πελατών σας είτε να αυξήσετε γρήγορα τον όγκο των πωλήσεών σας.

Τα οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

Βήματα για να βελτιώσετε την εταιρική σας εικόνα
  1. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι ζωτικής σημασίας
    Το εταιρικό σας branding είναι ότι πιο σημαντικό διαθέτεται. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τη γλώσσα, το λογότυπο, τον συνδυασμό χρωμάτων, τη χρήση εικόνων, την τυπογραφία και τα γραφικά σας. Ανεξάρτητα από το πόσο καλά εξοπλισμένη είναι η εταιρεία σας, εάν ο καταναλωτής έχει κακή εντύπωση για εσάς από οποιοδήποτε από τα παραπάνω, ενδέχεται να μην έχετε άλλη ευκαιρία για να τον κάνετε πελάτη.

  2. Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενό σας
    Το περιεχόμενό σας είναι όλα αυτά που προβάλετε για να έρθετε σε επαφή με τον καταναλωτή, είναι επίσης η φωνή σας και το κύριο μέρος που θα προσελκύσει τον καταναλωτή να ενδιαφερθεί για την επιχείρησή σας. Ως εκ τούτου, είναι ζωτικής σημασίας να δημιουργείτε περιεχόμενο που θα ενδιαφέρει τον καταναλωτή και πάνω από όλα θα το βρει χρήσιμο. Η παροχή περιεχομένου υψηλής ποιότητας που ο καταναλωτής βρίσκει σχετικό με τις ανάγκες του θα προσθέσει αξιοπιστία και εμπιστοσύνη στην επωνυμία σας και θα ενισχύσει την εταιρική σας ταυτότητα στην αγορά.

  3. Χρησιμοποιήστε περιεχόμενο πολυμέσων
    Το οπτικό περιεχόμενο έχει αποδειχθεί ότι έχει υψηλότερο ποσοστό μετατροπής από τον γραπτό λόγο μόνο, χρησιμοποιήστε όλους τους πόρους σας για να τονίσετε αυτό.

  4. Διατηρήστε μια συνεπή στρατηγική
    Πρώτα και κύρια πρέπει να αποφασίσετε προσεκτικά ποιο είναι το μήνυμα που προσπαθείτε να μεταφέρετε, όταν το έχετε, μείνετε σε αυτό, η προσπάθεια να τοποθετηθείτε σε πάρα πολλές διαφορετικές κατηγορίες θα χρησιμεύσει μόνο στη σύγχυση του καταναλωτή και θα μειώσει το μήνυμά σας.

  5. Χρησιμοποιήστε ένα όνομα, λογότυπο και στυλ
    Το όνομά σας, το λογότυπο και τα χρώματά σας είναι σημαντικό να υπάρχουν σε όλο το υλικό μάρκετινγκ. Το ίδιο ισχύει και για το περιεχόμενο, καί είναι χρήσιμο να εφαρμοστεί στις γραμματοσειρές και τα στυλ που χρησιμοποιούνται παντού. Όλα αυτά θα πρέπει να εφαρμόζονται παντού, χωρίς εξαίρεση, από ιστολόγια έως μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ιστότοπους έως επαγγελματικές κάρτες. θα πρέπει όλα να έχουν την ίδια ταυτότητα, καθιστώντας σας άμεσα αναγνωρίσιμο.

  6. Αναπτύξτε μια συνεπή φωνή και τόνο για την επωνυμία σας
    Δώστε στην επωνυμία σας προσωπικότητα αναπτύσσοντας και διατηρώντας ένα συνεπές μήνυμα. Αποφύγετε να στέλνετε ανάμεικτα μηνύματα μέσω του τόνου ή της φωνής που χρησιμοποιείται στο περιεχόμενό σας, διότι θα αποδυναμώσετε το μήνυμά σας.

  7. Κρατήστε τις υποσχέσεις σας
    Επιδιώξτε να ανταποκρίνεστε με συνέπεια σε αυτά που υπόσχεστε, κάθε φορά χωρίς εξαίρεση. Αυτό θα εδραιώσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην επωνυμία σας και θα ενθαρρύνει την περαιτέρω δέσμευση.

  8. Προσαρμόστε το μήνυμά σας
    Βρείτε ποιο είναι το κοινό-στόχος σας, τι θέλει να μάθει ή να ανακαλύψει; Παρέχετε αυτό που απαιτούν ή χρειάζονται και κάντε το σε συνεπή βάση.

Είσοδος στον λογαριασμό

Καλώς ήρθατε στον ανανεωμένο ιστότοπό μας. Θέλουμε να σας παρέχουμε πληροφορίες που θα σας φανουν χρήσιμες σε αυτά που θέλετε να πετύχετε. Επίσης επιθυμούμε την συνεργασία που θα αναδείξει όλα όσα μπορούμε να πετύχουμε από κοινού.

The Marketeers

Δεσμευόμαστε για την επιτυχία σας