9:00 - 17:00
Δευτέρα - Παρασκευή

211 11 85126

Επικοινωνήστε μαζί μας

Ζωντανή επωνυμία και η σημασία της

Πως να αναπτύξετε την επωνυμία σας

Όταν ξεκινάτε για πρώτη φορά την επιχείρησή σας, έχετε πολλά να κάνετε για να βάλετε τα θεμέλια της, κι ακόμα περισσότερα να πείτε μέσω της επωνυμίας σας για την επιχείρηση σας. Μόλις σχεδιάσατε το λογότυπό σας και νιώθετε ότι κάνατε το πρώτο βήμα. Και πιθανότατα αναρωτιέστε ποια είναι η συνέχεια…

Ο σχεδιασμός του λογότυπου είναι σίγουρα το ένα βήμα στη διαδικασία λανσαρίσματος της επωνυμίας σας, αλλά σε καμία περίπτωση δε σταματά εκεί.
Όλα όσα συμβαίνουν μετά τη σχεδίαση του λογότυπου θα καθορίσουν πραγματικά, αν η επωνυμία σας μπορεί να γίνει αποδεκτή στη συνείδηση των εν δυνάμει πελατών σας ή όχι.

Άρα δεν είστε σίγουροι, πως ακριβώς θα έπρεπε να συνεχίσετε μετά το πρώτο βήμα. Πώς μπορεί να γίνει δηλαδή, το λογότυπό σας να το χρησιμοποιείτε με τέτοιο τρόπο για να δημιουργήσετε μια ακμάζουσα επωνυμία, που επιπλέον να συνδέεται με το κοινό σας και να οδηγεί την
επιχείρησή σας στο επόμενο επίπεδο;

Ας ρίξουμε μια ματιά στο πώς μπορείτε να δημιουργήσετε μια ζωντανή επωνυμία χρησιμοποιώντας το πρόσφατα σχεδιασμένο λογότυπο σας και τις κατευθυντήριες γραμμές της επωνυμίας σας, στον πραγματικό κόσμο…

η σημασία του λογότυπου

Ας κατανοήσουμε τη σημασία του λογότυπου για μια ζωντανή επωνυμία

Τα λογότυπα λειτουργούν, κατ’ αρχάς, ως η ραχοκοκαλιά μιας επωνυμίας. Πριν εξετάσουμε πώς να χρησιμοποιήσετε ένα λογότυπο για μια ζωντανή επωνυμία, ας μιλήσουμε για το γιατί, ακριβώς, είναι τόσο σημαντικό.

Όπως αναφέραμε προηγουμένως, το λογότυπό σας είναι το θεμέλιο της επωνυμίας σας, είναι η βάση πάνω στην οποία θα χτίσετε όλα τα άλλα. Το λογότυπό σας είναι το πιο ορατό περιουσιακό στοιχείο της επωνυμίας σας και αυτό που το κοινό σας θα συσχετίσει περισσότερο με αυτήν.
Το θέμα είναι να αντιληφθούμε ότι το λογότυπο μιας εταιρείας είναι κάτι περισσότερο από ένα απλό γραφικό!
Θα πρέπει να συγκεντρώνει όλα όσα αντιπροσωπεύει η εταιρεία σας – τις αξίες σας, τις αποστολές σας και το σημείο διαφοράς σας – και να το μεταφράζει σε οπτικά μηνύματα που να μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να συνδεθείτε με το κοινό σας. Το λογότυπό σας είναι το πρόσωπο της εταιρείας σας και το άλμα για να ζωντανέψετε την επωνυμία σας.

Ποια είναι τα βήματα για μία ζωντανή επωνυμία

Οδηγίες επωνυμίας

Οδηγίες επωνυμίας

Βάλτε το το πλαίσιο για το πώς, πού και πότε πρέπει να χρησιμοποιούνται τα στοιχεία της επωνυμίας σας. Οι οδηγίες επωνυμίας είναι απαραίτητες και για τη δημιουργία τους θα πρέπει να διαχειριστείτε σωστά και κυρίως επαγγελματικά, οτιδήποτε έχει να κάνει με:

  • Παλέτα χρωμάτων μάρκας
  • Γραμματοσειρές επωνυμίας και οδηγίες τυπογραφίας
  • Διαφορετικές εκδόσεις του λογοτύπου σας (που μπορεί να περιλαμβάνουν το λογότυπό σας με κείμενο/
  • χωρίς κείμενο, έγχρωμο/ασπρόμαυρο ή κάθετο/οριζόντιο) και πώς/πότε/πού να χρησιμοποιήσετε το
  • καθένα

Όσο πιο λεπτομερείς είναι οι οδηγίες που προβάλλονται, τόσο πιο εύκολο θα είναι να δημιουργήσετε μια συνεπή εικόνα σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας στα οποία το κοινό μπορεί να σας συναντήσει – είτε πρόκειται για μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είτε για το γραφείο σας είτε για μια εκδήλωση.
Όσο πιο καλαίσθητη θα είναι αυτή η προβολή, τόσο πιο θελκτικό θα είναι για το κοινό να γίνει κοινό σας!

Ζωντανό brand

Ζωντανέψτε το brand σας

Καιρός όμως να μεταφέρετε την επωνυμία σας από το χαρτί στον πραγματικό κόσμο. Το να σχεδιάσετε το λογότυπό σας είναι το πρώτο βήμα – αλλά στη συνέχεια πρέπει να το πάρετε και να βρείτε εφαρμογές για να κάνετε το branding σας «πραγματικότητα» για τους πελάτες και τους
συναδέλφους σας.

Ευτυχώς, δεν υπάρχει έλλειψη ευκαιριών για να ζωντανέψει το brand σας! Ας δούμε λοιπόν τρόπους που μπορούμε να κάνουμε εφαρμογή του λογότυπου και των στοιχείων της επωνυμίας σας:

  • Η ιστοσελίδα σας
  • Προϊόντα marketing (όπως φυλλάδια ή κάρτες)
  • Διαφημιστικά δώρα (όπως μπλουζάκια, στυλό κλπ)
  • Διαφημιστικές κατασκευές
  • Διαφημίσεις (ψηφιακές και έντυπες)
  • Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
  • Το εσωτερικό του γραφείου σας
  • Το επαγγελματικό «στήσιμο» όλων των παραπάνω

Η χρήση του λογότυπου σας για τη δημιουργία διαφορετικών στοιχείων επωνυμίας είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ζωντανέψετε την επωνυμία σας!
Αναζητήστε ευκαιρίες για να ενσωματώσετε αυτό που είστε ως επωνυμία σε αυτό που κάνετε κάθε μέρα.

Ο επαγγελματισμός απαιτεί την συνεργασία με έναν σχεδιαστή για τη δημιουργία του λογότυπού σας, κι αυτό γιατί ένα λογότυπο μπορεί να είναι ένα σημαντικό βήμα, αλλά είναι μόνο το πρώτο σε όλη τη διαδικασία.
Έτσι μόλις αποκτήσετε το κατάλληλο λογότυπο, θα πρέπει να το χρησιμοποιήσετε ανάλογα και κυρίως ακόλουθα και αρμονικά και με τις υπόλοιπες ενέργειες σας.
Όσο περισσότερο το κάνετε, τόσο πιο δυνατή κάνετε την επωνυμία σας, για το εν δυνάμει κοινό σας.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top

Οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

  • Δημιουργείτε επίγνωση
    Ένα από τα πιο άμεσα αποτελέσματα της διαφήμισης είναι η αυξημένη αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Οι δυνητικοί πελάτες πιθανότατα θα πρέπει να συναντήσουν την επιχείρησή σας αρκετές φορές προτού αρχίσουν να σας θυμούνται και οι διαφημιστικές ενέργειες σας βοηθούν να το πετύχετε.

  • Εκπαιδεύετε τους καταναλωτές
    Πέρα από την απλή δημιουργία ευαισθητοποίησης, η διαφήμιση σάς βοηθά να εκπαιδεύσετε τους καταναλωτές σχετικά με το πώς τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας τους βοηθούν και τι αντιπροσωπεύει η επωνυμία σας.
    Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να δημιουργήσετε μια βαθύτερη κατανόηση για τα πάντα, από την αποστολή της εταιρείας σας μέχρι την αξία αυτών που πουλάτε.

  • Ενισχύετε τη φήμη σας
    Η διαφήμιση σάς δίνει τη δυνατότητα να βελτιώσετε τη φήμη της επιχείρησής σας. Τόσο η διαφήμιση εκτός σύνδεσης μέσω αντύπων,. επιγραφών και άλλων μέσων όσο και η διαδικτυακή διαφήμιση μπορούν να ενισχύσουν την προβολή των βασικών μηνυμάτων σας – τα συμπεράσματα που θέλετε να έχει το κοινό-στόχο σας – και να τονίσουν τις καλές πτυχές της εταιρείας σας.
  • Αποκτάτε νέους πελάτες
    Η απόκτηση νέων πελατών είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη της επιχείρησης σας. Η διαφήμιση είναι πολύ σημαντική γιατί σας βοηθάει να προσεγγίσετε περισσότερα άτομα που θέλετε για πελάτες σας με μηνύματα που απευθύνονται απευθείας σε αυτούς.
  • Διατηρήτε τους τρέχοντες πελάτες σας

    Η διατήρηση των πελατών είναι το θεμέλιο της επιχειρηματικής ανάπτυξης . Χρειάζεστε πιστούς πελάτες που αγαπούν την επωνυμία σας, σας στέλνουν παραπομπές από στόμα σε στόμα και πιθανότατα ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

    Η αποτελεσματική διαφήμιση οδηγεί την προσοχή των πελατών σας ξανά σε εσάς. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να στοχεύσετε εκ νέου σε μέλη του κοινού-στόχου σας , συμπεριλαμβανομένων επιχειρήσεων και καταναλωτών που βρίσκονται ήδη στη βάση πελατών σας.

  • Μένετε μπροστά από τον ανταγωνισμό
    Ανεξάρτητα από το είδος της επιχείρησης που διευθύνετε, έχετε ανταγωνιστές. Θα υπάρχουν πάντα επιχειρήσεις που θα διεκδικούν την προσοχή των ίδιων καταναλωτών. Ακόμα κι αν δεν γνωρίζετε ποιοι είναι αυτοί οι ανταγωνιστές σας, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είναι μεταξύ των πολλών επιχειρήσεων που ήδη διαφημίζονται για να αναπτύξουν την επιχείρησή τους. Στις μέρες μας δεν μπορείτε να βασίζεστε στην πελατεία που αποκτάτε οργανικά ή από στόμα σε στόμα, οι διαφημίσεις είναι σημαντικός παράγοντας διαμόρφωσης της επιτυχίας σας σε μια διαρκώς μεταβαλλόμενη αγορά.
  • Πραγματοποιήτε πωλήσεις
    Οι επιπτώσεις της διαφήμισης στην πραγματοποίηση πωλήσεων είναι καθοριστική. Οι διαφημίσεις είναι ισχυρά εργαλεία για να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να κερδίσει τα χρήματα που χρειάζεται για να επιβιώσει και να ευδοκιμήσει.

 

Στόχος μας είναι να εκπληρώσετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
Καθώς οι διαφημιστικές ενέργειες που σχεδιάζουμε μαζί σας θα σάς βοηθούν να επιτύχετε υψηλή απόδοση επένδυσης (ROI), θα έχετε επιπλέον έσοδα που μπορείτε να επανεπενδύσετε στην επιχείρησή σας για έναν συνεχή κύκλο διαφήμισης και ανάπτυξης.
Η διαφήμιση είναι σημαντική γιατί μπορεί να οδηγήσει στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας.
Με την διαφήμιση θα προσεγγίσουμε μαζί σας το σωστό κοινό με θετικά, στοχευμένα μηνύματα που θα μετατρέπουν τους δυνητικούς πελάτες σε αφοσιωμένους πελάτες. 
Επίσης θα στοχεύσουμε εκ νέου το κοινό σας, είτε στοχεύετε να αποκτήσετε αναγνωρισιμότητα επωνυμίας είτε να αυξήσετε την εμπιστοσύνη και την προτίμηση των επιχειρήσεων και καταναλωτών που είναι πελάτες σας.

Γιατί είναι τόσο σημαντική η διαφήμιση;

Από το λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος ή υπηρεσίας μέχρι την απλή προσπάθεια να προωθήσετε την επωνυμία σας στον κόσμο, οι κατάλληλες διαφημιστικές τακτικές μπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε περισσότερα από τα κατάλληλα άτομα.

Η διαφήμιση είναι ένας τύπος προώθησης επί πληρωμή που στρέφει την προσοχή στο βασικό σας μήνυμα και είναι το κρίσιμο επόμενο βήμα για να λειτουργήσουν οι στρατηγικές μάρκετινγκ που θα χρησιμοποιήσετε. Αυξάνει την έκθεσή σας για να συμβάλει να επιτύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους, είτε στοχεύετε να δημιουργήσετε τη βάση πελατών σας είτε να αυξήσετε γρήγορα τον όγκο των πωλήσεών σας.

Τα οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

Βήματα για να βελτιώσετε την εταιρική σας εικόνα
  1. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι ζωτικής σημασίας
    Το εταιρικό σας branding είναι ότι πιο σημαντικό διαθέτεται. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τη γλώσσα, το λογότυπο, τον συνδυασμό χρωμάτων, τη χρήση εικόνων, την τυπογραφία και τα γραφικά σας. Ανεξάρτητα από το πόσο καλά εξοπλισμένη είναι η εταιρεία σας, εάν ο καταναλωτής έχει κακή εντύπωση για εσάς από οποιοδήποτε από τα παραπάνω, ενδέχεται να μην έχετε άλλη ευκαιρία για να τον κάνετε πελάτη.

  2. Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενό σας
    Το περιεχόμενό σας είναι όλα αυτά που προβάλετε για να έρθετε σε επαφή με τον καταναλωτή, είναι επίσης η φωνή σας και το κύριο μέρος που θα προσελκύσει τον καταναλωτή να ενδιαφερθεί για την επιχείρησή σας. Ως εκ τούτου, είναι ζωτικής σημασίας να δημιουργείτε περιεχόμενο που θα ενδιαφέρει τον καταναλωτή και πάνω από όλα θα το βρει χρήσιμο. Η παροχή περιεχομένου υψηλής ποιότητας που ο καταναλωτής βρίσκει σχετικό με τις ανάγκες του θα προσθέσει αξιοπιστία και εμπιστοσύνη στην επωνυμία σας και θα ενισχύσει την εταιρική σας ταυτότητα στην αγορά.

  3. Χρησιμοποιήστε περιεχόμενο πολυμέσων
    Το οπτικό περιεχόμενο έχει αποδειχθεί ότι έχει υψηλότερο ποσοστό μετατροπής από τον γραπτό λόγο μόνο, χρησιμοποιήστε όλους τους πόρους σας για να τονίσετε αυτό.

  4. Διατηρήστε μια συνεπή στρατηγική
    Πρώτα και κύρια πρέπει να αποφασίσετε προσεκτικά ποιο είναι το μήνυμα που προσπαθείτε να μεταφέρετε, όταν το έχετε, μείνετε σε αυτό, η προσπάθεια να τοποθετηθείτε σε πάρα πολλές διαφορετικές κατηγορίες θα χρησιμεύσει μόνο στη σύγχυση του καταναλωτή και θα μειώσει το μήνυμά σας.

  5. Χρησιμοποιήστε ένα όνομα, λογότυπο και στυλ
    Το όνομά σας, το λογότυπο και τα χρώματά σας είναι σημαντικό να υπάρχουν σε όλο το υλικό μάρκετινγκ. Το ίδιο ισχύει και για το περιεχόμενο, καί είναι χρήσιμο να εφαρμοστεί στις γραμματοσειρές και τα στυλ που χρησιμοποιούνται παντού. Όλα αυτά θα πρέπει να εφαρμόζονται παντού, χωρίς εξαίρεση, από ιστολόγια έως μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ιστότοπους έως επαγγελματικές κάρτες. θα πρέπει όλα να έχουν την ίδια ταυτότητα, καθιστώντας σας άμεσα αναγνωρίσιμο.

  6. Αναπτύξτε μια συνεπή φωνή και τόνο για την επωνυμία σας
    Δώστε στην επωνυμία σας προσωπικότητα αναπτύσσοντας και διατηρώντας ένα συνεπές μήνυμα. Αποφύγετε να στέλνετε ανάμεικτα μηνύματα μέσω του τόνου ή της φωνής που χρησιμοποιείται στο περιεχόμενό σας, διότι θα αποδυναμώσετε το μήνυμά σας.

  7. Κρατήστε τις υποσχέσεις σας
    Επιδιώξτε να ανταποκρίνεστε με συνέπεια σε αυτά που υπόσχεστε, κάθε φορά χωρίς εξαίρεση. Αυτό θα εδραιώσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην επωνυμία σας και θα ενθαρρύνει την περαιτέρω δέσμευση.

  8. Προσαρμόστε το μήνυμά σας
    Βρείτε ποιο είναι το κοινό-στόχος σας, τι θέλει να μάθει ή να ανακαλύψει; Παρέχετε αυτό που απαιτούν ή χρειάζονται και κάντε το σε συνεπή βάση.

Είσοδος στον λογαριασμό

Καλώς ήρθατε στον ανανεωμένο ιστότοπό μας. Θέλουμε να σας παρέχουμε πληροφορίες που θα σας φανουν χρήσιμες σε αυτά που θέλετε να πετύχετε. Επίσης επιθυμούμε την συνεργασία που θα αναδείξει όλα όσα μπορούμε να πετύχουμε από κοινού.

The Marketeers

Δεσμευόμαστε για την επιτυχία σας