Όταν ξεκινάτε για πρώτη φορά την επιχείρησή σας, έχετε πολλά να κάνετε για να βάλετε τα θεμέλια της, κι ακόμα περισσότερα να πείτε μέσω της επωνυμίας σας για την επιχείρηση σας. Μόλις σχεδιάσατε το λογότυπό σας και νιώθετε ότι κάνατε το πρώτο βήμα. Και πιθανότατα αναρωτιέστε ποια είναι η συνέχεια…
Ο σχεδιασμός του λογότυπου είναι σίγουρα το ένα βήμα στη διαδικασία λανσαρίσματος της επωνυμίας σας, αλλά σε καμία περίπτωση δε σταματά εκεί.
Όλα όσα συμβαίνουν μετά τη σχεδίαση του λογότυπου θα καθορίσουν πραγματικά, αν η επωνυμία σας μπορεί να γίνει αποδεκτή στη συνείδηση των εν δυνάμει πελατών σας ή όχι.
Άρα δεν είστε σίγουροι, πως ακριβώς θα έπρεπε να συνεχίσετε μετά το πρώτο βήμα. Πώς μπορεί να γίνει δηλαδή, το λογότυπό σας να το χρησιμοποιείτε με τέτοιο τρόπο για να δημιουργήσετε μια ακμάζουσα επωνυμία, που επιπλέον να συνδέεται με το κοινό σας και να οδηγεί την
επιχείρησή σας στο επόμενο επίπεδο;
Ας ρίξουμε μια ματιά στο πώς μπορείτε να δημιουργήσετε μια ζωντανή επωνυμία χρησιμοποιώντας το πρόσφατα σχεδιασμένο λογότυπο σας και τις κατευθυντήριες γραμμές της επωνυμίας σας, στον πραγματικό κόσμο…

Ας κατανοήσουμε τη σημασία του λογότυπου για μια ζωντανή επωνυμία
Τα λογότυπα λειτουργούν, κατ’ αρχάς, ως η ραχοκοκαλιά μιας επωνυμίας. Πριν εξετάσουμε πώς να χρησιμοποιήσετε ένα λογότυπο για μια ζωντανή επωνυμία, ας μιλήσουμε για το γιατί, ακριβώς, είναι τόσο σημαντικό.
Όπως αναφέραμε προηγουμένως, το λογότυπό σας είναι το θεμέλιο της επωνυμίας σας, είναι η βάση πάνω στην οποία θα χτίσετε όλα τα άλλα. Το λογότυπό σας είναι το πιο ορατό περιουσιακό στοιχείο της επωνυμίας σας και αυτό που το κοινό σας θα συσχετίσει περισσότερο με αυτήν.
Το θέμα είναι να αντιληφθούμε ότι το λογότυπο μιας εταιρείας είναι κάτι περισσότερο από ένα απλό γραφικό!
Θα πρέπει να συγκεντρώνει όλα όσα αντιπροσωπεύει η εταιρεία σας – τις αξίες σας, τις αποστολές σας και το σημείο διαφοράς σας – και να το μεταφράζει σε οπτικά μηνύματα που να μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να συνδεθείτε με το κοινό σας. Το λογότυπό σας είναι το πρόσωπο της εταιρείας σας και το άλμα για να ζωντανέψετε την επωνυμία σας.
Ποια είναι τα βήματα για μία ζωντανή επωνυμία

Οδηγίες επωνυμίας
Βάλτε το το πλαίσιο για το πώς, πού και πότε πρέπει να χρησιμοποιούνται τα στοιχεία της επωνυμίας σας. Οι οδηγίες επωνυμίας είναι απαραίτητες και για τη δημιουργία τους θα πρέπει να διαχειριστείτε σωστά και κυρίως επαγγελματικά, οτιδήποτε έχει να κάνει με:
- Παλέτα χρωμάτων μάρκας
- Γραμματοσειρές επωνυμίας και οδηγίες τυπογραφίας
- Διαφορετικές εκδόσεις του λογοτύπου σας (που μπορεί να περιλαμβάνουν το λογότυπό σας με κείμενο/
- χωρίς κείμενο, έγχρωμο/ασπρόμαυρο ή κάθετο/οριζόντιο) και πώς/πότε/πού να χρησιμοποιήσετε το
- καθένα
Όσο πιο λεπτομερείς είναι οι οδηγίες που προβάλλονται, τόσο πιο εύκολο θα είναι να δημιουργήσετε μια συνεπή εικόνα σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας στα οποία το κοινό μπορεί να σας συναντήσει – είτε πρόκειται για μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είτε για το γραφείο σας είτε για μια εκδήλωση.
Όσο πιο καλαίσθητη θα είναι αυτή η προβολή, τόσο πιο θελκτικό θα είναι για το κοινό να γίνει κοινό σας!

Ζωντανέψτε το brand σας
Καιρός όμως να μεταφέρετε την επωνυμία σας από το χαρτί στον πραγματικό κόσμο. Το να σχεδιάσετε το λογότυπό σας είναι το πρώτο βήμα – αλλά στη συνέχεια πρέπει να το πάρετε και να βρείτε εφαρμογές για να κάνετε το branding σας «πραγματικότητα» για τους πελάτες και τους
συναδέλφους σας.
Ευτυχώς, δεν υπάρχει έλλειψη ευκαιριών για να ζωντανέψει το brand σας! Ας δούμε λοιπόν τρόπους που μπορούμε να κάνουμε εφαρμογή του λογότυπου και των στοιχείων της επωνυμίας σας:
- Η ιστοσελίδα σας
- Προϊόντα marketing (όπως φυλλάδια ή κάρτες)
- Διαφημιστικά δώρα (όπως μπλουζάκια, στυλό κλπ)
- Διαφημιστικές κατασκευές
- Διαφημίσεις (ψηφιακές και έντυπες)
- Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
- Το εσωτερικό του γραφείου σας
- Το επαγγελματικό «στήσιμο» όλων των παραπάνω
Η χρήση του λογότυπου σας για τη δημιουργία διαφορετικών στοιχείων επωνυμίας είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ζωντανέψετε την επωνυμία σας!
Αναζητήστε ευκαιρίες για να ενσωματώσετε αυτό που είστε ως επωνυμία σε αυτό που κάνετε κάθε μέρα.
Ο επαγγελματισμός απαιτεί την συνεργασία με έναν σχεδιαστή για τη δημιουργία του λογότυπού σας, κι αυτό γιατί ένα λογότυπο μπορεί να είναι ένα σημαντικό βήμα, αλλά είναι μόνο το πρώτο σε όλη τη διαδικασία.
Έτσι μόλις αποκτήσετε το κατάλληλο λογότυπο, θα πρέπει να το χρησιμοποιήσετε ανάλογα και κυρίως ακόλουθα και αρμονικά και με τις υπόλοιπες ενέργειες σας.
Όσο περισσότερο το κάνετε, τόσο πιο δυνατή κάνετε την επωνυμία σας, για το εν δυνάμει κοινό σας.