9:00 - 17:00

Δευτέρα - Παρασκευή

+30 211 11 85 126

Επικοινωνήστε μαζί μας
9:00 - 17:00
Δευτέρα - Παρασκευή

211 11 85126

Επικοινωνήστε μαζί μας
2111185126

«Η μαμά μας η αγορά» …μέρος 1ον

Η μαμά μας η αγορά

«Εν αρχή ην ο λόγος» …και πολύ σωστά υπάρχει αυτό το σημείο αναφοράς, για να έχουμε κι εμείς την δυνατότητα, «χοντρικά» κατ’ αρχάς, της αντίληψης του περιβάλλοντος μας, και κατ’ επέκταση, να ξαναανακαλύψουμε τους καλύτερους τρόπους, αλληλεπίδρασης μεταξύ μας, σε κάθε τομέα και έκφραση της ζωής μας, αλλά και σε προέκταση αυτού, να έχουμε και την δυνατότητα να ορίζουμε όρια και κανόνες κοινωνικής λειτουργίας προς το κοινό όφελος!                                  
Αν αποπειραθούμε λοιπόν, να μπούμε στην διαδικασία της αναγκαιότητας της επιχειρηματικότητας στη ζωή μας, τότε στην θέση του «λόγου» μπαίνει παρελκόμενα και η έννοια της αγοράς. …απ’ όποια γωνία και να την δούμε!
Και λέγοντας απ’ όποια γωνία, εννοώντας ότι περιλαμβάνοντας και κάποιες λάθος οπτικές που σίγουρα “προστέθηκαν” στην πορεία, θα πρέπει να ανατρέξουμε στην αρχή του ορισμού της έννοιας αγορά, όπου ασφαλώς θα καταλήξουμε στην αρχαία Ελλάδα και ειδικότερα στην αγορά της αρχαίας Αθήνας!
Εκεί όπου, οι όποιες έννοιες και δρατηριότητες αναπτύχθηκαν, ο χώρος στον οποίο αναπτύχθηκαν,  και η αλληλεπίδραση όσων κινήθηκαν σε αυτό το πλαίσιο, έδωσαν το αποτέλεσμα αυτής της σχέσης που ήταν, εκτός της οικονομικής, της πνευματικής και της πολιτιστικής άνθισης που χαρακτήριζε την πόλη-κράτος των Αθηνών και τον φωτισμό όλου του υπαρκτού τότε κόσμου, έδωσαν και την γέννηση αυτού, που σήμερα αποκαλούμε δυτικό πολιτισμό.

Κάθε λέξη λοιπόν κρύβει μια ιστορία. Η ετυμολογία της, δηλαδή η αναζήτηση της προέλευσης της και της αρχικής της σημασίας, μπορεί να μας οδηγήσει στην ουσία της, που θα μπορούσε σήμερα να είναι πολύ μακριά, τόσο στα ονόματα των ανθρώπων, των τόπων και των εννοιών, όσο και στις λέξεις που περιγράφουν σήμερα αντικείμενα ή καταστάσεις.
Εννοείται ότι από αυτόν τον κανόνα δεν θα μπορούσε να ξεφύγει και η ετυμολογία της λέξης αγορά, που καθόριζε όχι μόνο την χωρική περιγραφή της λέξης, αλλά και τις δραστηριότητες που διαδραματίζονταν στον συγκεκριμένο χώρο, και φυσικά στα αποτελέσματα όλων αυτών των δραστηριοτήτων που συνέβαιναν, για να καταλήξουμε σήμερα να σχηματίζουμε εικόνα για την αιτιολογία που αυτός ο χώρος, και που σε αυτόν συνέβαιναν όλα τα παραπάνω, έπρεπε να ονομασθεί αγορά.
Στην περίπτωση της αγοράς λοιπόν, όπως λέει και το Λεξικό της Νέας Ελληνικής Γλώσσας, είναι η απόκτηση αγαθών με καταβολή χρηματικού ποσού αναλόγου προς την αξία τους.
Η λέξη βέβαια παράγεται από το ρήμα «αγείρω», που σημαίνει συναθροίζω, άρα η αρχική της σημασία, ήταν ο τόπος συνάθροισης των πολιτών.
Ίδια καταγωγή έχουν και οι λέξεις «ομήγυρις», «πανήγυρις», αλλά και ο «αγύρτης»… Επίσης, «αγοραίος», για τους αρχαίους, ήταν βέβαια ο σχετιζόμενος με την αγορά, αλλά και ο χυδαίος…

Όταν λοιπόν συναντιούνται οι άνθρωποι, είτε συναλλάσσονται, οπότε έχουμε τη δεύτερη σημασία της λέξης αγορά, μετά την πρώτη που σημαίνει συνάθροιση, ως χώρος επιχειρηματικών δοσοληψιών, όπου οι άνθρωποι «αγοράζουν», είτε εκφράζουν τις απόψεις τους επί πολιτικών και κοινωνικών θεμάτων, οπότε «αγορεύουν», στην τρίτη σημασία της λέξης «αγορά», ως δημόσιος χώρος συζητήσεων.

Η Αρχαία Αγορά της Αθήνας λοιπόν, ήταν ο ανοικτός χώρος που σήμερα βρίσκεται εγγύτατα και βορειοδυτικά της Ακρόπολης.
Στην αρχαιότητα αποτελούσε το διοικητικό, φιλοσοφικό, εκπαιδευτικό, κοινωνικό, πολιτιστικό και κυρίως το οικονομικό κέντρο της πόλης.

Η μεγάλη ανοικτή πλατεία μαγνήτιζε τους Αθηναίους με διάφορες αφορμές: εμπόριο, εκλογές, διαβουλεύσεις, δίκες αλλά και θεατρικά δρώμενα, τελετές, στρατιωτικά γυμνάσια ή αθλητικοί αγώνες, όλα μπορούσαν να συμβούν στην Αγορά.                                 
Εκτός από τον εμπορικό της χαρακτήρα, η Αγορά ήταν και ο τόπος στον οποίο οι αρχαίοι συζητούσαν τις πολιτικές εξελίξεις, τα κοινά, γνωρίζονταν και φιλοσοφούσαν, για να καταργηθούν, κάποιες φορές και κάποιες ανάγκες, για να εντοπισθούν κάποιες νέες και φυσικά να κλιθεί η αγορά να τις καλύψει.
Σήμερα, η γεωγραφική διάσταση της έννοιας «αγορά» έχει αλλάξει άρδην, καθώς μπορείς μια χαρά μέσω διαδικτύου, απομονωμένος στο σπίτι σου, και να αγοράσεις οτιδήποτε, και να αγορεύσεις σε παγκόσμιο ακροατήριο – εάν υπάρχει βέβαια έστω και ένας άνθρωπος που να δίνει την ελάχιστη προσοχή στο ιντερνετικό σου παραλήρημα.
Πάντως, οι αγύρτες και οι αγοραίοι δεν θα λείψουν ποτέ!

Από τότε βέβαια πέρασαν εικοσιπέντε αιώνες, αλλά αν εξαιρέσουμε την τεχνολογική ανάπτυξη, τα επαγγέλματα και οι δραστηριότητες που δραστηριοποιούνταν στην αρχαία Αθηναϊκή αγορά, είναι σχεδόν τα ίδια με αυτά που υπάρχουν και σήμερα! Η ειδοποιός διαφορά σε αυτή την περίπτωση, είναι ότι, οι βασικές έννοιες που συνέθεταν την τότε έννοια της αγοράς, οδηγούσαν την λειτουργία της ως αγορά, όριζοντας και κατ’ επέκταση το προφιλ της πολιτικής μίας κοινωνίας, που σήμερα είναι τουλάχιστον σε έκπτωση!   

Οι διαφορές γίνονται εντονότερες, αν αναλογιστούμε ότι η τότε αγορά ενέπνεε έως και δημιουργούσε πολιτική, όχι μόνο εκείνη την περίοδο αλλά και τουλάχιστον 10 αιώνες αργότερα, όπου και άρχισαν να φαίνονται τα πρώτα δείγματα αλλοτρίωσης του πολιτικού λόγου και κατ’ επέκταση πράξης γενικά…
Και δεν αναφέρομαι μόνο στην, μετά από 14 αιώνες, αναφορά του Δάντη, στο επικό αφηγηματικό ποίημα του, της «Θείας Κωμωδίας», όπου κάνει σαφέστατη την ανάγκη ύπαρξης του ποιητικού λόγου στον πολιτικό λόγο, και που μέχρι τότε ήταν κυρίως παράγωγο κοινωνικών διαδικασιών, που είχαν το αποτύπωμα τους στην όποια αγορά υπήρχε στον τότε υπαρκτό δυτικό πολιτισμό!
Βέβαια καλό θα είναι κι εμείς να επικεντρωθούμε στο σήμερα, γιατί σήμερα αυτή η αλλοτρίωση είναι που έχει εγκαθιδρυθεί, πρώτα στον κοινωνικό ιστό, για να περάσει στην πολιτική και να καταλήξει στην αγορά. 

Έτσι λοιπόν σήμερα η αγορά απλά, είναι όμηρος μίας πολιτικής, που σίγουρα δεν είναι παράγωγο της αγοράς …το αντίθετο μάλιστα!                                                                        
Από την στιγμή λοιπόν που όσο αυτό εξελίσσεται, δημιουργεί και μία μονοπωλιακή τάση, που η εξέλιξη της δημιουργεί παράλληλα και την «ανάγκη» διόγκωσης, τότε το μόνο σίγουρο είναι, ότι το αποτέλεσμα τέτοιων οικονομικών πολιτικών, θα είναι στην καλύτερη περίπτωση η συρρίκνωση της αγοράς, αφαιρώντας δυνατότητες από τους μικρότερους αλλά ποιοτικότερους συντελεστές μιας τοπικής αγοράς, στην μεταφορά αυτών των δυνατοτήτων, των λειτουργιών και κυρίως του ρόλου της αγοράς στην κοινωνία, σε χέρια πολύ συγκεκριμένων παικτών, με μεγαλύτερη ποσοτική κάλυψη, που προέρχονται μεν από την «αγορά πολιτικής», αλλ’ ουδεμία σχέση έχοντες με την «πολιτική αγοράς».

Επί της ουσίας αυτό που συνέβαινε τότε είναι, ότι ενώ η αγορά από την στιγμή της γέννησης της ως «ανάγκης» για την κάλυψη των αναγκών της πόλης – κράτους της αρχαίας Αθήνας, λειτούργησε και αλγοριθμικά, όχι μόνο απλά για την ροή της οικονομίας μίας πόλης – κράτους, αλλά και ρυθμιστικά, ως το αίτιο δημιουργίας πολιτικών και κοινωνικών συνθηκών, που αφ’ ενός τα αποτελέσματα τους τροφοδοτούσαν και ανέπτυσαν την ίδια την λειτουργία της αγοράς, ως οικονομικού παράγοντα, και αφ’ ετέρου μέσω των πνευματικών και πολιτιστικών δρώμενων που συνέβαιναν ταυτόχρονα, επέκτεινε και τα όρια της αυτάρκειας σε όλους τους τομείς, που η αγορά επηρέαζε στην πόλη-κράτος, αποδεικνύοντας πλέον του λόγου το αληθές, με την περίφημη νίκη των Αθηναίων κατά των Σπαρτιατών.                                                                                                                             
Ήταν η πρώτη φορά άλλωστε, που το  “ή τας ή επί ταν” απομυθοποιείται, οδηγώντας μία ισχυρότατη στρατιωτική δύναμη όπως η Σπάρτη, να υποκλιθεί μπροστά στο πνεύμα, την στρατηγική και την εφυία που γεννήθηκε μέσα στην ποιοτική, σε όλα τα επίπεδα, αγορά της αρχαίας Αθήνας.

Σίγουρα μέσα από την ιστορία του γένους των ανθρώπων, μπορούμε να δούμε και την ιστορία της αγοράς.
Αυτή η ιστορία ξεκινάει από την στιγμή που δημιουργείται και η  ανάγκη της κάλυψης των αναγκών των μελών, που απαρτίζουν τις κοινότητες των ανθρώπων.
Στην αρχή λοιπόν, όπως ήταν φυσικό, «εκφράστηκε» με την ανταλλακτική μορφή οικονομίας, όπου όσο ανέβαινε το επίπεδο του πολιτισμού, αναβάθμιζε και η αγορά τους τρόπους και τους όρους λειτουργίας της.                                                                                                                       
Η εξέλιξη της αγοράς μάλιστα απεικονίζεται και στην αγορά της πόλης – κράτους των Αθηνών, όπου παράλληλα με την γέννηση του πολιτισμού, γεννιόντουσαν και μία σειρά επαγγελμάτων όπως βαφείς, παπουτσήδες, αμαξηλάτες, ζαχαροπλάστες, μαρμαράδες, υφαντουργοί κλπ, δηλαδή επαγγέλματα που υφίστανται μέχρι σήμερα, επαγγέλματα που πρόσθεσαν και την υπαλληλική ιδιότητα στις μέχρι τότε γνωστές λειτουργίας της αγοράς, και μάλιστα ανάμεσα στα άλλα έπαιζαν και χρηματιστήριο! …αφού αυτό σήμερα που ορίζεται ως «παράγωγα» …το είχε επινοήσει ο Θαλής ο Μιλήσιος.
Βέβαια, μην φανταστούμε ότι πήγαιναν και στην Σοφοκλέους..! αλλά τέλος πάντων, η εικόνα λειτουργίας της τότε αγοράς, και τηρουμένων των αναλογιών, δείχνει πολύ καλύτερη από την εικόνα που έχει η σημερινή αγορά …και κάτι σημαίνει αυτό τελικά!

Συνεχίζεται…

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top

Οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

  • Δημιουργείτε επίγνωση
    Ένα από τα πιο άμεσα αποτελέσματα της διαφήμισης είναι η αυξημένη αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Οι δυνητικοί πελάτες πιθανότατα θα πρέπει να συναντήσουν την επιχείρησή σας αρκετές φορές προτού αρχίσουν να σας θυμούνται και οι διαφημιστικές ενέργειες σας βοηθούν να το πετύχετε.

  • Εκπαιδεύετε τους καταναλωτές
    Πέρα από την απλή δημιουργία ευαισθητοποίησης, η διαφήμιση σάς βοηθά να εκπαιδεύσετε τους καταναλωτές σχετικά με το πώς τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας τους βοηθούν και τι αντιπροσωπεύει η επωνυμία σας.
    Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να δημιουργήσετε μια βαθύτερη κατανόηση για τα πάντα, από την αποστολή της εταιρείας σας μέχρι την αξία αυτών που πουλάτε.

  • Ενισχύετε τη φήμη σας
    Η διαφήμιση σάς δίνει τη δυνατότητα να βελτιώσετε τη φήμη της επιχείρησής σας. Τόσο η διαφήμιση εκτός σύνδεσης μέσω αντύπων,. επιγραφών και άλλων μέσων όσο και η διαδικτυακή διαφήμιση μπορούν να ενισχύσουν την προβολή των βασικών μηνυμάτων σας – τα συμπεράσματα που θέλετε να έχει το κοινό-στόχο σας – και να τονίσουν τις καλές πτυχές της εταιρείας σας.
  • Αποκτάτε νέους πελάτες
    Η απόκτηση νέων πελατών είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη της επιχείρησης σας. Η διαφήμιση είναι πολύ σημαντική γιατί σας βοηθάει να προσεγγίσετε περισσότερα άτομα που θέλετε για πελάτες σας με μηνύματα που απευθύνονται απευθείας σε αυτούς.
  • Διατηρήτε τους τρέχοντες πελάτες σας

    Η διατήρηση των πελατών είναι το θεμέλιο της επιχειρηματικής ανάπτυξης . Χρειάζεστε πιστούς πελάτες που αγαπούν την επωνυμία σας, σας στέλνουν παραπομπές από στόμα σε στόμα και πιθανότατα ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

    Η αποτελεσματική διαφήμιση οδηγεί την προσοχή των πελατών σας ξανά σε εσάς. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να στοχεύσετε εκ νέου σε μέλη του κοινού-στόχου σας , συμπεριλαμβανομένων επιχειρήσεων και καταναλωτών που βρίσκονται ήδη στη βάση πελατών σας.

  • Μένετε μπροστά από τον ανταγωνισμό
    Ανεξάρτητα από το είδος της επιχείρησης που διευθύνετε, έχετε ανταγωνιστές. Θα υπάρχουν πάντα επιχειρήσεις που θα διεκδικούν την προσοχή των ίδιων καταναλωτών. Ακόμα κι αν δεν γνωρίζετε ποιοι είναι αυτοί οι ανταγωνιστές σας, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είναι μεταξύ των πολλών επιχειρήσεων που ήδη διαφημίζονται για να αναπτύξουν την επιχείρησή τους. Στις μέρες μας δεν μπορείτε να βασίζεστε στην πελατεία που αποκτάτε οργανικά ή από στόμα σε στόμα, οι διαφημίσεις είναι σημαντικός παράγοντας διαμόρφωσης της επιτυχίας σας σε μια διαρκώς μεταβαλλόμενη αγορά.
  • Πραγματοποιήτε πωλήσεις
    Οι επιπτώσεις της διαφήμισης στην πραγματοποίηση πωλήσεων είναι καθοριστική. Οι διαφημίσεις είναι ισχυρά εργαλεία για να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να κερδίσει τα χρήματα που χρειάζεται για να επιβιώσει και να ευδοκιμήσει.

 

Στόχος μας είναι να εκπληρώσετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
Καθώς οι διαφημιστικές ενέργειες που σχεδιάζουμε μαζί σας θα σάς βοηθούν να επιτύχετε υψηλή απόδοση επένδυσης (ROI), θα έχετε επιπλέον έσοδα που μπορείτε να επανεπενδύσετε στην επιχείρησή σας για έναν συνεχή κύκλο διαφήμισης και ανάπτυξης.
Η διαφήμιση είναι σημαντική γιατί μπορεί να οδηγήσει στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας.
Με την διαφήμιση θα προσεγγίσουμε μαζί σας το σωστό κοινό με θετικά, στοχευμένα μηνύματα που θα μετατρέπουν τους δυνητικούς πελάτες σε αφοσιωμένους πελάτες. 
Επίσης θα στοχεύσουμε εκ νέου το κοινό σας, είτε στοχεύετε να αποκτήσετε αναγνωρισιμότητα επωνυμίας είτε να αυξήσετε την εμπιστοσύνη και την προτίμηση των επιχειρήσεων και καταναλωτών που είναι πελάτες σας.

Γιατί είναι τόσο σημαντική η διαφήμιση;

Από το λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος ή υπηρεσίας μέχρι την απλή προσπάθεια να προωθήσετε την επωνυμία σας στον κόσμο, οι κατάλληλες διαφημιστικές τακτικές μπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε περισσότερα από τα κατάλληλα άτομα.

Η διαφήμιση είναι ένας τύπος προώθησης επί πληρωμή που στρέφει την προσοχή στο βασικό σας μήνυμα και είναι το κρίσιμο επόμενο βήμα για να λειτουργήσουν οι στρατηγικές μάρκετινγκ που θα χρησιμοποιήσετε. Αυξάνει την έκθεσή σας για να συμβάλει να επιτύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους, είτε στοχεύετε να δημιουργήσετε τη βάση πελατών σας είτε να αυξήσετε γρήγορα τον όγκο των πωλήσεών σας.

Τα οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

Βήματα για να βελτιώσετε την εταιρική σας εικόνα
  1. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι ζωτικής σημασίας
    Το εταιρικό σας branding είναι ότι πιο σημαντικό διαθέτεται. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τη γλώσσα, το λογότυπο, τον συνδυασμό χρωμάτων, τη χρήση εικόνων, την τυπογραφία και τα γραφικά σας. Ανεξάρτητα από το πόσο καλά εξοπλισμένη είναι η εταιρεία σας, εάν ο καταναλωτής έχει κακή εντύπωση για εσάς από οποιοδήποτε από τα παραπάνω, ενδέχεται να μην έχετε άλλη ευκαιρία για να τον κάνετε πελάτη.

  2. Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενό σας
    Το περιεχόμενό σας είναι όλα αυτά που προβάλετε για να έρθετε σε επαφή με τον καταναλωτή, είναι επίσης η φωνή σας και το κύριο μέρος που θα προσελκύσει τον καταναλωτή να ενδιαφερθεί για την επιχείρησή σας. Ως εκ τούτου, είναι ζωτικής σημασίας να δημιουργείτε περιεχόμενο που θα ενδιαφέρει τον καταναλωτή και πάνω από όλα θα το βρει χρήσιμο. Η παροχή περιεχομένου υψηλής ποιότητας που ο καταναλωτής βρίσκει σχετικό με τις ανάγκες του θα προσθέσει αξιοπιστία και εμπιστοσύνη στην επωνυμία σας και θα ενισχύσει την εταιρική σας ταυτότητα στην αγορά.

  3. Χρησιμοποιήστε περιεχόμενο πολυμέσων
    Το οπτικό περιεχόμενο έχει αποδειχθεί ότι έχει υψηλότερο ποσοστό μετατροπής από τον γραπτό λόγο μόνο, χρησιμοποιήστε όλους τους πόρους σας για να τονίσετε αυτό.

  4. Διατηρήστε μια συνεπή στρατηγική
    Πρώτα και κύρια πρέπει να αποφασίσετε προσεκτικά ποιο είναι το μήνυμα που προσπαθείτε να μεταφέρετε, όταν το έχετε, μείνετε σε αυτό, η προσπάθεια να τοποθετηθείτε σε πάρα πολλές διαφορετικές κατηγορίες θα χρησιμεύσει μόνο στη σύγχυση του καταναλωτή και θα μειώσει το μήνυμά σας.

  5. Χρησιμοποιήστε ένα όνομα, λογότυπο και στυλ
    Το όνομά σας, το λογότυπο και τα χρώματά σας είναι σημαντικό να υπάρχουν σε όλο το υλικό μάρκετινγκ. Το ίδιο ισχύει και για το περιεχόμενο, καί είναι χρήσιμο να εφαρμοστεί στις γραμματοσειρές και τα στυλ που χρησιμοποιούνται παντού. Όλα αυτά θα πρέπει να εφαρμόζονται παντού, χωρίς εξαίρεση, από ιστολόγια έως μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ιστότοπους έως επαγγελματικές κάρτες. θα πρέπει όλα να έχουν την ίδια ταυτότητα, καθιστώντας σας άμεσα αναγνωρίσιμο.

  6. Αναπτύξτε μια συνεπή φωνή και τόνο για την επωνυμία σας
    Δώστε στην επωνυμία σας προσωπικότητα αναπτύσσοντας και διατηρώντας ένα συνεπές μήνυμα. Αποφύγετε να στέλνετε ανάμεικτα μηνύματα μέσω του τόνου ή της φωνής που χρησιμοποιείται στο περιεχόμενό σας, διότι θα αποδυναμώσετε το μήνυμά σας.

  7. Κρατήστε τις υποσχέσεις σας
    Επιδιώξτε να ανταποκρίνεστε με συνέπεια σε αυτά που υπόσχεστε, κάθε φορά χωρίς εξαίρεση. Αυτό θα εδραιώσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην επωνυμία σας και θα ενθαρρύνει την περαιτέρω δέσμευση.

  8. Προσαρμόστε το μήνυμά σας
    Βρείτε ποιο είναι το κοινό-στόχος σας, τι θέλει να μάθει ή να ανακαλύψει; Παρέχετε αυτό που απαιτούν ή χρειάζονται και κάντε το σε συνεπή βάση.

Είσοδος στον λογαριασμό

Καλώς ήρθατε στον ανανεωμένο ιστότοπό μας. Θέλουμε να σας παρέχουμε πληροφορίες που θα σας φανουν χρήσιμες σε αυτά που θέλετε να πετύχετε. Επίσης επιθυμούμε την συνεργασία που θα αναδείξει όλα όσα μπορούμε να πετύχουμε από κοινού.

The Marketeers

Δεσμευόμαστε για την επιτυχία σας