9:00 - 17:00
Δευτέρα - Παρασκευή

211 11 85126

Επικοινωνήστε μαζί μας

Εξωστρέφεια

Εξωστρέφια-ανάγκη ανάπτυξης

Κάθε επιχείρηση είναι ένας ζωντανός οργανισμός, είναι μία οντότητα!

Όπως κάθε ζωντανός οργανισμός, έτσι και η κάθε επιχείρηση, έχει πολύ συγκεκριμένες ανάγκες για να ζήσει και αναπτυχθεί.

Βέβαια όλο αυτό, έχει να κάνει και με το περιβάλλον που προσπαθεί να αναπτυχθεί, και όταν μιλάμε για την ανάπτυξη ενός οργανισμού ως επιχείρηση, τότε σίγουρα το περιβάλλον στο οποίο καλείται να αναπτυχθεί, είναι το περιβάλλον της αγοράς!

Έχοντας αυτό το παράδειγμα ως οδηγό λοιπόν, ένα χαρακτηριστικό που μπορούμε αβίαστα να παρατηρήσουμε, στο περιβάλλον γύρω μας, είναι και το χαρακτηριστικό της αλληλεπίδρασης μεταξύ διαφορετικών οργανισμών μεταξύ τους, με σκοπό την επιβίωση, την ανάπτυξη και τον πολλαπλασιασμό!

Σε αυτό το χαρακτηριστικό μπορούμε εύκολα να διακρίνουμε, ότι ίσως η κυριότερη λειτουργία, που ενεργοποιεί όλες της υπόλοιπες διαδικασίες αλληλεπίδρασης, για την επιβίωση και την ανάπτυξη του οργανισμού, είναι η επικοινωνία που μπορεί να αναπτύξει αυτός ο οργανισμός, για τον εντοπισμό και άλλων οργανισμών, ομοίων ή όχι,που θα αλληλεπιδράσει και που θα ήταν χρήσιμοι για την ανάπτυξη του!

Εύκολα λοιπόν μπορούμε να καταλάβουμε, βάσει της παραπάνω παραδοχής, ότι ακριβώς το ίδιο συμβαίνει και με τις επιχειρήσεις, ασχέτως μεγέθους ή είδους, σε ένα δεδομένο περιβάλλον αγοράς!

Είναι όμως σήμερα δεδομένο αυτό το περιβάλλον της αγοράς;;; Προφανώς όχι!

Το επόμενο ερώτημα που προκύπτει λοιπόν, είναι το κατά πόσο αυτός ο οργανισμός-επιχείρηση, μπορεί να επηρεάσει τα δεδομένα του περιβάλλοντος της αγοράς, στην οποία πλέον καλείται να λειτουργήσει, και κάποιες φορές μάλιστα, ίσως να είναι απαραίτητο να δημιουργήσει τα δεδομένα εκείνα, που θα του εξασφαλίσουν την επιβίωση και την προοπτική της ανάπτυξης!

Και κάπου εδώ πλέον, τα πράγματα αρχίζουν και γίνονται λίγο πιο ξεκάθαρα για το τι κινήσεις, (τηρουμένων των αναλογιών), θα μπορούσε να κάνει αυτή η επιχείρηση για την ανάπτυξη της!

Στις σημερινές συνθήκες αγοράς, την στιγμή μάλιστα που η παγκόσμια κοινωνία προσπαθεί να βγει από τον λαβύρινθο μιας πανδημίας και να ξαναβρεί τα “πατήματα” της, τα μέχρι στιγμής δεδομένα της αγοράς, σε μεγάλο βαθμό, έχουν την τάση μεταβολής. Αυτό όπως είναι φυσικό έχει προκαλέσει σύγχιση στο μεγαλύτερο κομμάτι της επιχειρηματικότητας, για το πιο ακριβώς θα έπρεπε να είναι το επόμενο βήμα για την σταθεροποίηση μίας αγοράς, η οποία ιδιαίτερα για την Ελλάδα, ήταν ήδη επισφαλής, κυρίως για τους μικρομεσαίους, πριν καν την εμφάνιση πανδημίας!

Έτσι λοιπόν, και έχοντας υπ’ όψιν μας τους παραπάνω συσχετισμούς, η αναγνώριση και η εκμετάλλευση δεδομένων ή καταστάσεων, που παραμένουν αμετάβλητοι, είναι αυτό το οποίο θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει μία επιχείρηση ως αφετηρία στην διαδικασία της επανεκκίνησης της στην υπο διαμόρφωση νέα αγορά.

Κάποια δεδομένα που μια επιχείρηση χρησιμοποιούσε προ πανδημίας και τα οποία ακόμα δεν έχουν μεταβληθεί, είναι εκτός από τις βασικές λειτουργίες της (επικοινωνία με προμηθευτές σε σχέση με το νέο περιβάλλον, διαχείρηση παγίων εξόδων, κεφαλαίων κλπ), και το κομμάτι της επικοινωνίας με το περιβάλλον της αγοράς και το πως αυτή η εξωστρέφεια θα μπορούσε να φέρει τα ισοζύγιο που κλονίστηκε από αυτές τις μεταβολές. 

Επί του παρόντος, φαίνεται να είναι τα μόνα που θα του δώσουν ασφαλείς πληροφορίες για έναν επανασχεδιασμό δράσης της επιχείρησης σε σχέση με το, υπό μεταβολή, υπάρχον πεδίο της αγοράς.

Κι αυτό γιατί είναι γεγονός, ότι πάντα η αγορά αφομοιώνει τις ανάγκες ή ακόμα και τις συνήθειες της κοινωνίας στην προσφορά της. Διαχρονικά έβρισκε και τους τρόπους, να αφουγκραστεί αυτές τις ανάγκες ή τις συνήθειες, και με τον κατάλληλο επικοινωνιακό τρόπο, να δώσει πίσω στο πεδίο της αγοράς, την πληροφορία για την κάλυψη αυτών των αναγκών.

Αυτή ήταν άλλωστε και η σταθερά, που οδήγησε στην ανάγκη της “δια της φήμης” προώθησης των προϊόντων, των αγαθών ή των υπηρεσιών που είχε ανάγκη η κοινωνία και που ήταν υποχρεωμένη να καλύψει η αγορά! Αυτή όμως η σταθερά, και μέσα στην εξέλιξη της περιπέτειας που περνάει σήμερα η ανθρωπότητα, λόγω της πανδημίας, θα πρέπει να επανεξεταστεί και μάλιστα σύμφωνα πάντα με τις νέες συνθήκες, να προσαρμοστεί.

Αυτό βέβαια αφορά εκτιμήσεις που θα πρέπει να γίνουν προς αυτή την κατεύθυνση, αλλά το βασικό ελατήριο που ωθούσε, ωθεί και θα συνεχίσει να ωθεί την κάθε επιχείρηση και για όσο υφίσταται η αγορά είναι το ίδιο “αρχέγονο” ένστικτο της εξωστρέφειας που καθόριζε πάντα, την θέση και το στίγμα, σχεδόν όλων των έμβιων όντων σε σχέση με τα υπόλοιπα.

Η εξωστρέφεια είναι από τα βασικά χαρακτηριστικά του ανθρώπου, που τον οδήγησε στην δημιουργία κοινότητας, στην επικοινωνία, στην πρόοδο, στην επιστήμη και τον πολιτισμό.

Η εξωστρέφεια είναι αυτή που τον οδήγησε στην ανάγκη να δημιουργήσει, να εκφραστεί και να συναλλαγεί. Η εξωστρέφεια είναι και αυτή που μπορεί, για όλους τους παραπάνω λόγους να τον οδηγήσει και στην αειφορία, που πλέον χρειάζεται η ανθρωπότητα περισσότερο από ποτέ!

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top

Οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

  • Δημιουργείτε επίγνωση
    Ένα από τα πιο άμεσα αποτελέσματα της διαφήμισης είναι η αυξημένη αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Οι δυνητικοί πελάτες πιθανότατα θα πρέπει να συναντήσουν την επιχείρησή σας αρκετές φορές προτού αρχίσουν να σας θυμούνται και οι διαφημιστικές ενέργειες σας βοηθούν να το πετύχετε.

  • Εκπαιδεύετε τους καταναλωτές
    Πέρα από την απλή δημιουργία ευαισθητοποίησης, η διαφήμιση σάς βοηθά να εκπαιδεύσετε τους καταναλωτές σχετικά με το πώς τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας τους βοηθούν και τι αντιπροσωπεύει η επωνυμία σας.
    Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να δημιουργήσετε μια βαθύτερη κατανόηση για τα πάντα, από την αποστολή της εταιρείας σας μέχρι την αξία αυτών που πουλάτε.

  • Ενισχύετε τη φήμη σας
    Η διαφήμιση σάς δίνει τη δυνατότητα να βελτιώσετε τη φήμη της επιχείρησής σας. Τόσο η διαφήμιση εκτός σύνδεσης μέσω αντύπων,. επιγραφών και άλλων μέσων όσο και η διαδικτυακή διαφήμιση μπορούν να ενισχύσουν την προβολή των βασικών μηνυμάτων σας – τα συμπεράσματα που θέλετε να έχει το κοινό-στόχο σας – και να τονίσουν τις καλές πτυχές της εταιρείας σας.
  • Αποκτάτε νέους πελάτες
    Η απόκτηση νέων πελατών είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη της επιχείρησης σας. Η διαφήμιση είναι πολύ σημαντική γιατί σας βοηθάει να προσεγγίσετε περισσότερα άτομα που θέλετε για πελάτες σας με μηνύματα που απευθύνονται απευθείας σε αυτούς.
  • Διατηρήτε τους τρέχοντες πελάτες σας

    Η διατήρηση των πελατών είναι το θεμέλιο της επιχειρηματικής ανάπτυξης . Χρειάζεστε πιστούς πελάτες που αγαπούν την επωνυμία σας, σας στέλνουν παραπομπές από στόμα σε στόμα και πιθανότατα ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

    Η αποτελεσματική διαφήμιση οδηγεί την προσοχή των πελατών σας ξανά σε εσάς. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να στοχεύσετε εκ νέου σε μέλη του κοινού-στόχου σας , συμπεριλαμβανομένων επιχειρήσεων και καταναλωτών που βρίσκονται ήδη στη βάση πελατών σας.

  • Μένετε μπροστά από τον ανταγωνισμό
    Ανεξάρτητα από το είδος της επιχείρησης που διευθύνετε, έχετε ανταγωνιστές. Θα υπάρχουν πάντα επιχειρήσεις που θα διεκδικούν την προσοχή των ίδιων καταναλωτών. Ακόμα κι αν δεν γνωρίζετε ποιοι είναι αυτοί οι ανταγωνιστές σας, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είναι μεταξύ των πολλών επιχειρήσεων που ήδη διαφημίζονται για να αναπτύξουν την επιχείρησή τους. Στις μέρες μας δεν μπορείτε να βασίζεστε στην πελατεία που αποκτάτε οργανικά ή από στόμα σε στόμα, οι διαφημίσεις είναι σημαντικός παράγοντας διαμόρφωσης της επιτυχίας σας σε μια διαρκώς μεταβαλλόμενη αγορά.
  • Πραγματοποιήτε πωλήσεις
    Οι επιπτώσεις της διαφήμισης στην πραγματοποίηση πωλήσεων είναι καθοριστική. Οι διαφημίσεις είναι ισχυρά εργαλεία για να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να κερδίσει τα χρήματα που χρειάζεται για να επιβιώσει και να ευδοκιμήσει.

 

Στόχος μας είναι να εκπληρώσετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
Καθώς οι διαφημιστικές ενέργειες που σχεδιάζουμε μαζί σας θα σάς βοηθούν να επιτύχετε υψηλή απόδοση επένδυσης (ROI), θα έχετε επιπλέον έσοδα που μπορείτε να επανεπενδύσετε στην επιχείρησή σας για έναν συνεχή κύκλο διαφήμισης και ανάπτυξης.
Η διαφήμιση είναι σημαντική γιατί μπορεί να οδηγήσει στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας.
Με την διαφήμιση θα προσεγγίσουμε μαζί σας το σωστό κοινό με θετικά, στοχευμένα μηνύματα που θα μετατρέπουν τους δυνητικούς πελάτες σε αφοσιωμένους πελάτες. 
Επίσης θα στοχεύσουμε εκ νέου το κοινό σας, είτε στοχεύετε να αποκτήσετε αναγνωρισιμότητα επωνυμίας είτε να αυξήσετε την εμπιστοσύνη και την προτίμηση των επιχειρήσεων και καταναλωτών που είναι πελάτες σας.

Γιατί είναι τόσο σημαντική η διαφήμιση;

Από το λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος ή υπηρεσίας μέχρι την απλή προσπάθεια να προωθήσετε την επωνυμία σας στον κόσμο, οι κατάλληλες διαφημιστικές τακτικές μπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε περισσότερα από τα κατάλληλα άτομα.

Η διαφήμιση είναι ένας τύπος προώθησης επί πληρωμή που στρέφει την προσοχή στο βασικό σας μήνυμα και είναι το κρίσιμο επόμενο βήμα για να λειτουργήσουν οι στρατηγικές μάρκετινγκ που θα χρησιμοποιήσετε. Αυξάνει την έκθεσή σας για να συμβάλει να επιτύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους, είτε στοχεύετε να δημιουργήσετε τη βάση πελατών σας είτε να αυξήσετε γρήγορα τον όγκο των πωλήσεών σας.

Τα οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

Βήματα για να βελτιώσετε την εταιρική σας εικόνα
  1. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι ζωτικής σημασίας
    Το εταιρικό σας branding είναι ότι πιο σημαντικό διαθέτεται. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τη γλώσσα, το λογότυπο, τον συνδυασμό χρωμάτων, τη χρήση εικόνων, την τυπογραφία και τα γραφικά σας. Ανεξάρτητα από το πόσο καλά εξοπλισμένη είναι η εταιρεία σας, εάν ο καταναλωτής έχει κακή εντύπωση για εσάς από οποιοδήποτε από τα παραπάνω, ενδέχεται να μην έχετε άλλη ευκαιρία για να τον κάνετε πελάτη.

  2. Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενό σας
    Το περιεχόμενό σας είναι όλα αυτά που προβάλετε για να έρθετε σε επαφή με τον καταναλωτή, είναι επίσης η φωνή σας και το κύριο μέρος που θα προσελκύσει τον καταναλωτή να ενδιαφερθεί για την επιχείρησή σας. Ως εκ τούτου, είναι ζωτικής σημασίας να δημιουργείτε περιεχόμενο που θα ενδιαφέρει τον καταναλωτή και πάνω από όλα θα το βρει χρήσιμο. Η παροχή περιεχομένου υψηλής ποιότητας που ο καταναλωτής βρίσκει σχετικό με τις ανάγκες του θα προσθέσει αξιοπιστία και εμπιστοσύνη στην επωνυμία σας και θα ενισχύσει την εταιρική σας ταυτότητα στην αγορά.

  3. Χρησιμοποιήστε περιεχόμενο πολυμέσων
    Το οπτικό περιεχόμενο έχει αποδειχθεί ότι έχει υψηλότερο ποσοστό μετατροπής από τον γραπτό λόγο μόνο, χρησιμοποιήστε όλους τους πόρους σας για να τονίσετε αυτό.

  4. Διατηρήστε μια συνεπή στρατηγική
    Πρώτα και κύρια πρέπει να αποφασίσετε προσεκτικά ποιο είναι το μήνυμα που προσπαθείτε να μεταφέρετε, όταν το έχετε, μείνετε σε αυτό, η προσπάθεια να τοποθετηθείτε σε πάρα πολλές διαφορετικές κατηγορίες θα χρησιμεύσει μόνο στη σύγχυση του καταναλωτή και θα μειώσει το μήνυμά σας.

  5. Χρησιμοποιήστε ένα όνομα, λογότυπο και στυλ
    Το όνομά σας, το λογότυπο και τα χρώματά σας είναι σημαντικό να υπάρχουν σε όλο το υλικό μάρκετινγκ. Το ίδιο ισχύει και για το περιεχόμενο, καί είναι χρήσιμο να εφαρμοστεί στις γραμματοσειρές και τα στυλ που χρησιμοποιούνται παντού. Όλα αυτά θα πρέπει να εφαρμόζονται παντού, χωρίς εξαίρεση, από ιστολόγια έως μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ιστότοπους έως επαγγελματικές κάρτες. θα πρέπει όλα να έχουν την ίδια ταυτότητα, καθιστώντας σας άμεσα αναγνωρίσιμο.

  6. Αναπτύξτε μια συνεπή φωνή και τόνο για την επωνυμία σας
    Δώστε στην επωνυμία σας προσωπικότητα αναπτύσσοντας και διατηρώντας ένα συνεπές μήνυμα. Αποφύγετε να στέλνετε ανάμεικτα μηνύματα μέσω του τόνου ή της φωνής που χρησιμοποιείται στο περιεχόμενό σας, διότι θα αποδυναμώσετε το μήνυμά σας.

  7. Κρατήστε τις υποσχέσεις σας
    Επιδιώξτε να ανταποκρίνεστε με συνέπεια σε αυτά που υπόσχεστε, κάθε φορά χωρίς εξαίρεση. Αυτό θα εδραιώσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην επωνυμία σας και θα ενθαρρύνει την περαιτέρω δέσμευση.

  8. Προσαρμόστε το μήνυμά σας
    Βρείτε ποιο είναι το κοινό-στόχος σας, τι θέλει να μάθει ή να ανακαλύψει; Παρέχετε αυτό που απαιτούν ή χρειάζονται και κάντε το σε συνεπή βάση.

Είσοδος στον λογαριασμό

Καλώς ήρθατε στον ανανεωμένο ιστότοπό μας. Θέλουμε να σας παρέχουμε πληροφορίες που θα σας φανουν χρήσιμες σε αυτά που θέλετε να πετύχετε. Επίσης επιθυμούμε την συνεργασία που θα αναδείξει όλα όσα μπορούμε να πετύχουμε από κοινού.

The Marketeers

Δεσμευόμαστε για την επιτυχία σας