9:00 - 17:00
Δευτέρα - Παρασκευή

211 11 85126

Επικοινωνήστε μαζί μας

έντυπα εταιρικής ταυτότητας – Ένα βασικό στοιχείο marketing για κάθε επιχείρηση

Με τη χρήση του email, οι εταιρείες παραβλέπουν συχνά την επιρροή και την εντύπωση που έχει στους πελάτες τους ένα καλά σχεδιασμένο σετ από έντυπα εταιρικής ταυτότητας.  Τα επαγγελματικά εταιρικά έντυπα αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της οικοδόμησης της επωνυμίας σας και της ανάπτυξης της επιχείρησής σας. Πολλές επιχειρήσεις δεν σκέφτονται την ανάγκη για έντυπη γραφική ύλη και τον κρίσιμο ρόλο που διαδραματίζει στη διαφήμιση τους παρόλο που η χρήση τους δείχνει στους καταναλωτές ότι μια εταιρεία έχει αξιοπιστία.

Είναι απίστευτα τα μικρά πράγματα που μπορούν να βελτιώσουν την εικόνα μιας επιχείρησης και  μια επένδυση σε γραφική ύλη είναι σίγουρα ένα από αυτά! Είναι επένδυση που θα αποδίδει κάθε φορά που δίνετε μια επαγγελματική κάρτα ή στέλνετε μια επιστολή. Πιθανότατα, σας έχουν δώσει μια φθηνή επαγγελματική κάρτα ή έχετε λάβει μια απλή επαγγελματική επιστολή στο παρελθόν και σίγουρα αυτό σας έκανε να σκεφτείτε εάν μπορείτε να βασιστείτε στην επιχείρηση που σας την έδωσε ή όχι.

Τα έντυπα εταιρικής ταυτότητας δεν προσδιορίζουν μόνο μια επιχείρηση αλλά είναι και ένα πολύτιμο διαφημιστικό εργαλείο που δίνει επαγγελματισμό στην εικόνα της. Η οικοδόμηση εμπιστοσύνης, συνέπειας και αφοσίωσης είναι ένα θεμελιώδες μέρος της προσέλκυσης και της διατήρησης πελατών. Έντυπα χαρτικά – επιστολόχαρτα, εταιρικά φυλλάδια, folder, επαγγελματικές κάρτες, καινοτόμα είδη εκθέσεων (στυλό και σουβέρ) – συμβάλλουν στη δημιουργία αυτών των αξιών.

Στις περισσότερες περιπτώσεις, είναι η πρώτη εντύπωση που έχει ένας δυνητικός πελάτης για την εταιρεία. Ακόμη πιο σημαντικό, μόλις αποχωρήσετε από μια συνάντηση πελατών, η γραφική ύλη σας θα «μιλήσει» ενισχύοντας την αναγνώριση της επωνυμίας σας. Η γραφική ύλη μιας επιχείρησης δεν είναι απλώς ένα κομμάτι χαρτί, αλλά ένα σημαντικό στοιχείο διαφήμισης και marketing. Αντί να το βλέπετε λοιπόν ως πρόσθετο κόστος γραφείου, προσθέστε το στο σχέδιο δαπανών marketing της εταιρείας σας.

έντυπα εταιρικής ταυτότητας - εταιρικές κάρτες

Ας ρίξουμε μια ματιά στα πλεονεκτήματα που προσφέρουν τα έντυπα εταιρικής ταυτότητας στην επιχείρησή σας:

Καθιερώνουν την εικόνα της

Τα έντυπα εταιρικής ταυτότητας σας βοηθούν στη στήριξη της εικόνας που δημιουργήσατε για την επιχείρησή σας. Οι πελάτες, οι υπάλληλοι και οι επιχειρηματικοί εταίροι θα μπορούν να αναγνωρίσουν την επωνυμία σας τη στιγμή που θα λάβουν τον επώνυμο φάκελο, επιστολόχαρτο ή σημείωμα. Καλοσχεδιασμένα έντυπα με στρατηγικά τοποθετημένα σχεδιαστικά στοιχεία μπορούν να βοηθήσουν στην ενίσχυση και την επικοινωνία της επωνυμίας σας.

έντυπα εταιρικής ταυτότητας

Προωθούν την επιχείρησή σας

Ένα από τα πιο αξιοσημείωτα πλεονεκτήματα των εντύπων εταιρικής ταυτότητας για επιχειρήσεις είναι οι μοναδικές τους δυνατότητες προβολής που προσφέρουν. Όπως και τα άλλα εργαλεία marketing, τα επώνυμα χαρτικά σάς επιτρέπουν να προβάλλετε την επιχείρησή σας συνεχώς και χωρίς παρεμβάσεις. Είναι σχετικά οικονομικά και αποδοτικά εργαλεία που βάζουν την επωνυμία σας στην πρώτη γραμμή του μυαλού των πελατών και των επιχειρηματικών συνεργατών κάθε φορά που τα βλέπουν.

Δημιουργούν τη σωστή εντύπωση

Τα εταιρικά έντυπα είναι συχνά το πρώτο σημείο επαφής που έχουν οι πελάτες με την επωνυμία σας. Είναι απαραίτητο λοιπόν να είναι καλοσχεδιασμένα για να κάνετε μια εξαιρετική πρώτη εντύπωση. Θα μεταφέρουν στους πελάτες και τους επιχειρηματικούς συνεργάτες ότι η επιχείρησή σας είναι επαγγελματική, κομψή, αξιόπιστη και προσεγμένη στη λεπτομέρεια.

έντυπα εταιρικής ταυτότητας - κάρτες - folder - τιμολόγια

Χτίζουν μια συνεκτική εικόνα

Ενώ τα είδη γραφικής ύλης αποτελούν μόνο ένα μικρό μέρος των προσπαθειών marketing, δημιουργούν μια συνεκτική εικόνα της επιχείρησης για τους παραλήπτες τους. Τα προσεκτικά σχεδιασμένα εταιρικά έντυπα πρέπει να ταιριάζουν με τα άλλα υλικά που χρησιμοποιείται για να ενισχύσετε την αναγνώριση της επωνυμίας σας. Δημιουργούν έτσι συλλογικά μια εκλεπτυσμένη και οργανωμένη εμφάνιση που σίγουρα θα εντυπωσιάσει τους πελάτες και τους επιχειρηματικούς συνεργάτες.

Συμπέρασμα

Η ύπαρξη επαγγελματικών εντύπων κάνει την εταιρεία σας να φαίνεται σοβαρή και αξιόπιστη. Το γεγονός ότι σχεδιάσατε ένα σετ εντύπων εταιρικής ταυτότητας επικοινωνεί τη μακροπρόθεσμη επένδυση και το σχέδιό σας. Μπορεί να φαίνονται ως ένα ασήμαντο συστατικό, αλλά η προσπάθεια να κάνετε σωστά τα μικρά πράγματα επιτρέπει στο κοινό-στόχο σας να έχει πίστη στην εταιρεία σας.

Τα υψηλής ποιότητας έντυπα εταιρικής ταυτότητας θα σας κάνουν να ξεχωρίσετε και θα δημιουργήσουν τη σωστή εντύπωση σε νέους και υπάρχοντες πελάτες και επιχειρηματικούς συνεργάτες.

Το branding μέσω των εντύπων εταιρικής ταυτότητας είναι ζωτικής σημασίας και μπορεί να βελτιώσει την επιχείρησή σας σε μεγάλη κλίμακα. Και μην ξεχνάτε ότι συχνά, η πρώτη παρουσίαση της εταιρείας σε έναν πιθανό πελάτη γίνεται μέσω της διανομής μιας επαγγελματικής κάρτας, ενός εταιρικού επιστολόχαρτου ή folder. Ας τους δώσουμε λοιπόν τη σημασία που τους αξίζει.

έντυπα εταιρικής ταυτότητας - επιστολόχαρτα - μπλοκ - εταιρικές κάρτες  - μολύβια

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top

Οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

  • Δημιουργείτε επίγνωση
    Ένα από τα πιο άμεσα αποτελέσματα της διαφήμισης είναι η αυξημένη αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Οι δυνητικοί πελάτες πιθανότατα θα πρέπει να συναντήσουν την επιχείρησή σας αρκετές φορές προτού αρχίσουν να σας θυμούνται και οι διαφημιστικές ενέργειες σας βοηθούν να το πετύχετε.

  • Εκπαιδεύετε τους καταναλωτές
    Πέρα από την απλή δημιουργία ευαισθητοποίησης, η διαφήμιση σάς βοηθά να εκπαιδεύσετε τους καταναλωτές σχετικά με το πώς τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας τους βοηθούν και τι αντιπροσωπεύει η επωνυμία σας.
    Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να δημιουργήσετε μια βαθύτερη κατανόηση για τα πάντα, από την αποστολή της εταιρείας σας μέχρι την αξία αυτών που πουλάτε.

  • Ενισχύετε τη φήμη σας
    Η διαφήμιση σάς δίνει τη δυνατότητα να βελτιώσετε τη φήμη της επιχείρησής σας. Τόσο η διαφήμιση εκτός σύνδεσης μέσω αντύπων,. επιγραφών και άλλων μέσων όσο και η διαδικτυακή διαφήμιση μπορούν να ενισχύσουν την προβολή των βασικών μηνυμάτων σας – τα συμπεράσματα που θέλετε να έχει το κοινό-στόχο σας – και να τονίσουν τις καλές πτυχές της εταιρείας σας.
  • Αποκτάτε νέους πελάτες
    Η απόκτηση νέων πελατών είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη της επιχείρησης σας. Η διαφήμιση είναι πολύ σημαντική γιατί σας βοηθάει να προσεγγίσετε περισσότερα άτομα που θέλετε για πελάτες σας με μηνύματα που απευθύνονται απευθείας σε αυτούς.
  • Διατηρήτε τους τρέχοντες πελάτες σας

    Η διατήρηση των πελατών είναι το θεμέλιο της επιχειρηματικής ανάπτυξης . Χρειάζεστε πιστούς πελάτες που αγαπούν την επωνυμία σας, σας στέλνουν παραπομπές από στόμα σε στόμα και πιθανότατα ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

    Η αποτελεσματική διαφήμιση οδηγεί την προσοχή των πελατών σας ξανά σε εσάς. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να στοχεύσετε εκ νέου σε μέλη του κοινού-στόχου σας , συμπεριλαμβανομένων επιχειρήσεων και καταναλωτών που βρίσκονται ήδη στη βάση πελατών σας.

  • Μένετε μπροστά από τον ανταγωνισμό
    Ανεξάρτητα από το είδος της επιχείρησης που διευθύνετε, έχετε ανταγωνιστές. Θα υπάρχουν πάντα επιχειρήσεις που θα διεκδικούν την προσοχή των ίδιων καταναλωτών. Ακόμα κι αν δεν γνωρίζετε ποιοι είναι αυτοί οι ανταγωνιστές σας, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είναι μεταξύ των πολλών επιχειρήσεων που ήδη διαφημίζονται για να αναπτύξουν την επιχείρησή τους. Στις μέρες μας δεν μπορείτε να βασίζεστε στην πελατεία που αποκτάτε οργανικά ή από στόμα σε στόμα, οι διαφημίσεις είναι σημαντικός παράγοντας διαμόρφωσης της επιτυχίας σας σε μια διαρκώς μεταβαλλόμενη αγορά.
  • Πραγματοποιήτε πωλήσεις
    Οι επιπτώσεις της διαφήμισης στην πραγματοποίηση πωλήσεων είναι καθοριστική. Οι διαφημίσεις είναι ισχυρά εργαλεία για να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να κερδίσει τα χρήματα που χρειάζεται για να επιβιώσει και να ευδοκιμήσει.

 

Στόχος μας είναι να εκπληρώσετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
Καθώς οι διαφημιστικές ενέργειες που σχεδιάζουμε μαζί σας θα σάς βοηθούν να επιτύχετε υψηλή απόδοση επένδυσης (ROI), θα έχετε επιπλέον έσοδα που μπορείτε να επανεπενδύσετε στην επιχείρησή σας για έναν συνεχή κύκλο διαφήμισης και ανάπτυξης.
Η διαφήμιση είναι σημαντική γιατί μπορεί να οδηγήσει στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας.
Με την διαφήμιση θα προσεγγίσουμε μαζί σας το σωστό κοινό με θετικά, στοχευμένα μηνύματα που θα μετατρέπουν τους δυνητικούς πελάτες σε αφοσιωμένους πελάτες. 
Επίσης θα στοχεύσουμε εκ νέου το κοινό σας, είτε στοχεύετε να αποκτήσετε αναγνωρισιμότητα επωνυμίας είτε να αυξήσετε την εμπιστοσύνη και την προτίμηση των επιχειρήσεων και καταναλωτών που είναι πελάτες σας.

Γιατί είναι τόσο σημαντική η διαφήμιση;

Από το λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος ή υπηρεσίας μέχρι την απλή προσπάθεια να προωθήσετε την επωνυμία σας στον κόσμο, οι κατάλληλες διαφημιστικές τακτικές μπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε περισσότερα από τα κατάλληλα άτομα.

Η διαφήμιση είναι ένας τύπος προώθησης επί πληρωμή που στρέφει την προσοχή στο βασικό σας μήνυμα και είναι το κρίσιμο επόμενο βήμα για να λειτουργήσουν οι στρατηγικές μάρκετινγκ που θα χρησιμοποιήσετε. Αυξάνει την έκθεσή σας για να συμβάλει να επιτύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους, είτε στοχεύετε να δημιουργήσετε τη βάση πελατών σας είτε να αυξήσετε γρήγορα τον όγκο των πωλήσεών σας.

Τα οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

Βήματα για να βελτιώσετε την εταιρική σας εικόνα
  1. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι ζωτικής σημασίας
    Το εταιρικό σας branding είναι ότι πιο σημαντικό διαθέτεται. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τη γλώσσα, το λογότυπο, τον συνδυασμό χρωμάτων, τη χρήση εικόνων, την τυπογραφία και τα γραφικά σας. Ανεξάρτητα από το πόσο καλά εξοπλισμένη είναι η εταιρεία σας, εάν ο καταναλωτής έχει κακή εντύπωση για εσάς από οποιοδήποτε από τα παραπάνω, ενδέχεται να μην έχετε άλλη ευκαιρία για να τον κάνετε πελάτη.

  2. Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενό σας
    Το περιεχόμενό σας είναι όλα αυτά που προβάλετε για να έρθετε σε επαφή με τον καταναλωτή, είναι επίσης η φωνή σας και το κύριο μέρος που θα προσελκύσει τον καταναλωτή να ενδιαφερθεί για την επιχείρησή σας. Ως εκ τούτου, είναι ζωτικής σημασίας να δημιουργείτε περιεχόμενο που θα ενδιαφέρει τον καταναλωτή και πάνω από όλα θα το βρει χρήσιμο. Η παροχή περιεχομένου υψηλής ποιότητας που ο καταναλωτής βρίσκει σχετικό με τις ανάγκες του θα προσθέσει αξιοπιστία και εμπιστοσύνη στην επωνυμία σας και θα ενισχύσει την εταιρική σας ταυτότητα στην αγορά.

  3. Χρησιμοποιήστε περιεχόμενο πολυμέσων
    Το οπτικό περιεχόμενο έχει αποδειχθεί ότι έχει υψηλότερο ποσοστό μετατροπής από τον γραπτό λόγο μόνο, χρησιμοποιήστε όλους τους πόρους σας για να τονίσετε αυτό.

  4. Διατηρήστε μια συνεπή στρατηγική
    Πρώτα και κύρια πρέπει να αποφασίσετε προσεκτικά ποιο είναι το μήνυμα που προσπαθείτε να μεταφέρετε, όταν το έχετε, μείνετε σε αυτό, η προσπάθεια να τοποθετηθείτε σε πάρα πολλές διαφορετικές κατηγορίες θα χρησιμεύσει μόνο στη σύγχυση του καταναλωτή και θα μειώσει το μήνυμά σας.

  5. Χρησιμοποιήστε ένα όνομα, λογότυπο και στυλ
    Το όνομά σας, το λογότυπο και τα χρώματά σας είναι σημαντικό να υπάρχουν σε όλο το υλικό μάρκετινγκ. Το ίδιο ισχύει και για το περιεχόμενο, καί είναι χρήσιμο να εφαρμοστεί στις γραμματοσειρές και τα στυλ που χρησιμοποιούνται παντού. Όλα αυτά θα πρέπει να εφαρμόζονται παντού, χωρίς εξαίρεση, από ιστολόγια έως μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ιστότοπους έως επαγγελματικές κάρτες. θα πρέπει όλα να έχουν την ίδια ταυτότητα, καθιστώντας σας άμεσα αναγνωρίσιμο.

  6. Αναπτύξτε μια συνεπή φωνή και τόνο για την επωνυμία σας
    Δώστε στην επωνυμία σας προσωπικότητα αναπτύσσοντας και διατηρώντας ένα συνεπές μήνυμα. Αποφύγετε να στέλνετε ανάμεικτα μηνύματα μέσω του τόνου ή της φωνής που χρησιμοποιείται στο περιεχόμενό σας, διότι θα αποδυναμώσετε το μήνυμά σας.

  7. Κρατήστε τις υποσχέσεις σας
    Επιδιώξτε να ανταποκρίνεστε με συνέπεια σε αυτά που υπόσχεστε, κάθε φορά χωρίς εξαίρεση. Αυτό θα εδραιώσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην επωνυμία σας και θα ενθαρρύνει την περαιτέρω δέσμευση.

  8. Προσαρμόστε το μήνυμά σας
    Βρείτε ποιο είναι το κοινό-στόχος σας, τι θέλει να μάθει ή να ανακαλύψει; Παρέχετε αυτό που απαιτούν ή χρειάζονται και κάντε το σε συνεπή βάση.

Είσοδος στον λογαριασμό

Καλώς ήρθατε στον ανανεωμένο ιστότοπό μας. Θέλουμε να σας παρέχουμε πληροφορίες που θα σας φανουν χρήσιμες σε αυτά που θέλετε να πετύχετε. Επίσης επιθυμούμε την συνεργασία που θα αναδείξει όλα όσα μπορούμε να πετύχουμε από κοινού.

The Marketeers

Δεσμευόμαστε για την επιτυχία σας