Skip to content
λειτουργιες διαφημιστικών κατασκευων

Οι λειτουργίες των διαφημιστικών κατασκευών και της υπαίθριας διαφήμισης

Ενώ πολλοί άνθρωποι θεωρούν την παραδοσιακή διαφήμιση απαρχαιωμένη, παρ’ όλα αυτά και βάσει αποτελεσμάτων, εξακολουθεί να είναι εξαιρετικά αποτελεσματική. Οι πινακίδες αποτελούν μεγάλο μέρος αυτής της παραδοσιακής διαφημιστικής αγοράς και συνεχίζουν να προσελκύουν νέους πελάτες.

Σήμερα, η ψηφιακή διαφήμιση κυριαρχεί σε όλες τις άλλες μορφές διαφήμισης και φαίνεται ότι αυτή η τάση θα συνεχιστεί. Η παραδοσιακή διαφήμιση όμως, εξακολουθεί να παραμένει μια σημαντική πτυχή του τοπίου διαφήμισης, και αυτό συμβαίνει επειδή η παραδοσιακή διαφήμιση μπορεί να προσεγγίσει τους ανθρώπους με τρόπους που οι ψηφιακές διαφημίσεις δεν μπορούν.

Ως διαφημιστικό μέσο, οι διαφημιστικές πινακίδες είναι προφανώς αρκετά εκφραστικές. Είναι μεγάλες, οπότε πολλοί άνθρωποι μπορούν να τις δουν και συνδυάζουν οπτικά και λέξεις με έναν τρόπο που είναι ευχάριστος και διασκεδαστικός.

Οι διαφημιστικές πινακίδες παρέχουν εγγυημένη προβολή. Αυτό το είδος έκθεσης δεν συγκρίνεται με κανένα άλλο είδος διαφήμισης, καθιστώντας τη διαφήμιση μέσω διαφημιστικών πινακίδων μία από τις πιο σημαντικές στρατηγικές marketing που είναι διαθέσιμες.

Η δημιουργία μιας διαφημιστικής πινακίδας δεν είναι πάντα φθηνή, αλλά λειτουργεί. Προσελκύει το κοινό και διαδίδει την συνειδητοποίηση του τι είναι αυτό που προσφέρετε, «εδώ και τώρα». Οι άνθρωποι θα οδηγούν ή θα είναι περαστικοί όταν θα δουν την πινακίδα σας και θα το λάβουν υπόψη τους για να δελεαστούν και να θελήσουν να δουν τι είναι αυτό που προσφέρετε.

γραμμη λευκη

Ως μορφή διαφήμισης, παραμένει πολύ αποτελεσματική και συνεχίζει να προσελκύει πελάτες και να διαδίδει την ευαισθητοποίηση.
Παραμένει όχι μόνο σχετική με το να προβάλει κατάλληλα την επωνυμία, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες, αλλά και ένα σημαντικό σημείο αναφοράς που γίνεται ένα αποτελεσματικό μέσο διαφήμισης για να βοηθήσει τις επιχειρήσεις που την διαθέτουν.

Ενώ οι περισσότερες επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ως κύριο μέρος του συνδυασμού marketing τους, μόνο ένα μικρό ποσοστό επωνυμιών εκμεταλλεύεται τη διαφήμιση μέσω διαφημιστικών πινακίδων. Ωστόσο, η δημιουργία διακαναλικών διαφημιστικών καμπανιών είναι ο καλύτερος τρόπος για την προβολή της επιχείρησής σας! Ο συνδυασμός διαφημίσεων μέσω διαφημιστικών πινακίδων με τις τρέχουσες προσπάθειές σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (οργανικά και επί πληρωμή), σας επιτρέπει να μεγιστοποιήσετε τη διαφήμισή σας και να ενισχύσετε την επιχείρησή σας. Ενισχύει εκθετικά την επωνυμία.

Τόσο οι διαφημιστικές πινακίδες όσο και η ισχυρή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι εξαιρετικοί τρόποι για να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας. Φανταστείτε πώς θα ήταν η αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας εάν χρησιμοποιούσατε και τα δύο κανάλια! Κατά μέσο όρο, η επωνυμία σας χρειάζεται 6-7 φορές για να κάνει εντύπωση σε κάποιον. Χρησιμοποιώντας πολλά κανάλια, αυξάνετε τον
αριθμό των σημείων επαφής που μπορεί να κάνει ένας πελάτης με την επωνυμία σας.

Συμβάλει στην αύξηση της παρακολούθησης στα κοινωνικά μέσα. Παράλληλα με τη δημιουργία αναγνωρισιμότητας επωνυμίας, αυξάνεται η αύξηση των οπαδών των κοινωνικών μέσων!

Πολλές επιχειρήσεις επιλέγουν, στο περιεχόμενο των διαφημιστικών πινακίδων τους, να προβάλλουν παράλληλα και τις διευθύνσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης, με κατάλληλα γραφικά, υπονοώντας έτσι, ότι οι σελίδες κοινωνικών μέσων θα πρέπει να είναι το επόμενο μέρος όπου οι θεατές θα πρέπει να πάνε, για να μάθουν για την επωνυμία ή το προϊόν τους και από εκεί να οδηγηθούν στον ιστότοπο τους.

Δημιουργία διακαναλικών καμπανιών

Όταν χρησιμοποιείτε διαφημιστικές πινακίδες, παράλληλα με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και άλλα μέσα marketing, δημιουργείτε μια διακαναλική καμπάνια. Οι προσπάθειες marketing δεν πρέπει ποτέ να σιγήσουν και η δημιουργία διακαναλικών καμπανιών οδηγεί σε αυτή ακριβώς την κατεύθυνση.

Δημιουργία viral περιεχομένου

Oι διαφημιστικές πινακίδες και άλλα μέσα προβολής σε εξωτερικούς χώρους είναι μερικά από τα πιο «Instagrammable» περιεχόμενα αυτήν τη στιγμή; Το Instagram και άλλες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων αφορούν την κοινή χρήση περιεχομένου που είναι μεγάλο, τολμηρό και κάνει μια δήλωση. Η διαφήμιση μέσω διαφημιστικών πινακίδων κάνει ακριβώς αυτό.

Ενίσχυση της αξιοπιστίας

Το «κρυφό» χαρακτηριστικό της επιχείρησης σας, που αναδυκνείουν οι διαφημιστικές πινακίδες, είναι η αξιοπιστία του Scripta Manent που έρχεται πιστοποιημένη από τα βάθη των αιώνων και δηλώνει ακριβώς, ότι αυτό που είναι ορατό και γραπτώς δεδηλωμένο, είναι αδιαμφισβήτητα αξιόπιστο, όπως αξιόπιστος είναι και αυτός που το έχει αναρτήσει. Η εταιρεία σας!

Προσέγγιση εγγυημένου κοινού

Θα υπάρχει πάντα τουλάχιστον ένα άτομο που βλέπει τη διαφήμισή σας από την διαφημιστική πινακίδα σας, ανά πάσα στιγμή. Με τις πινακίδες, μπορείτε να τραβήξετε την προσοχή, τόσο του κοινού-στόχου σας, όσο και του δευτεροβάθμιου και τριτοβάθμιου κοινού! Μπορείτε να έχετε ένα ευρύ δημογραφικό πεδίο που απευθύνεστε, και το μόνο που πρέπει να δημιουργήσετε είναι μια διαφήμιση για να φτάσει σε όλους. Ασχέτως του παράγοντα του χρόνου!

λειτουργιες κατασκευων marketing

Το marketing που δεν ξέρατε ποτέ ότι χρειάζεστε

Παραθέτουμε ορισμένα στατιστικά διαφημίσεων μέσω διαφημιστικών πινακίδων που αποδεικνύουν την επίδραση της διαφήμισης που προβάλουν

Το 6% των παγκόσμιων διαφημιστικών δαπανών προορίζεται για διαφημίσεις σε εξωτερικούς χώρους.

Σύμφωνα με μια πρόσφατη έκθεση, κάθε ευρώ που δαπανάται για διαφημίσεις σε εξωτερικούς χώρους επιστρέφει κατά μέσο όρο 5,97 € σε πωλήσεις προϊόντων. Πρόκειται για απόδοση επένδυσης 497%.

Το 71% των ανθρώπων βλέπουν συνειδητά πινακίδες κατά την οδήγηση ή κατά την κίνησή τους μέσα στους δρόμους.

Πάνω από το 50% των ανθρώπων δηλώνουν ότι έχουν εμπλακεί σε μεγάλο βαθμό από μια πινακίδα που έχουν δει τον τελευταίο μήνα.

Η διαφήμιση σε εξωτερικούς χώρους είναι 382% πιο αποτελεσματική στην προώθηση δραστηριότητας στο διαδίκτυο από τις τηλεοπτικές διαφημίσεις.

Η διαφήμιση σε εξωτερικούς χώρους, όταν συνδυάζεται με τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO), αυξάνει την αποτελεσματικότητά της κατά 40%.

γραμμη λευκη

Η διαφήμιση μέσω διαφημιστικών πινακίδων ενδέχεται να μην εμπίπτει στη μεθοδολογία εισερχόμενου marketing, αλλά μπορεί ακόμα να είναι ένας πολύ αποτελεσματικός τρόπος προώθησης των προϊόντων σας και ενίσχυσης της επωνυμίας σας. Μπορεί επίσης να λειτουργήσει για την ενίσχυση άλλων προσπαθειών εισερχόμενου marketing στις οποίες έχετε επενδύσει, όπως ο ιστότοπός σας, διαδικτυακές προσφορές σε δυνητικούς πελάτες ή SEO.

Για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις που εργάζονται με περιορισμένο προϋπολογισμό, ο χρόνος που οι άνθρωποι κινούνται στην περιοχή τους είναι κρίσιμος. Εάν γίνει σωστά, η διαφήμιση μέσω διαφημιστικών πινακίδων μπορεί να είναι ένα ισχυρό εργαλείο για την προσέλκυση περισσότερων πελατών.

Τα οφέλη των διαφημιστικών κατασκευών

(επιγραφών και πινακίδων)

Τα πολλά οφέλη της στατικής διαφήμισης μέσω διαφημιστικών πινακίδων περιλαμβάνουν:
• Συνεχής επικοινωνία 24/7 με τους καταναλωτές
• Οι εξωτερικές διαφημίσεις γίνονται δεκτές από τους καταναλωτές
• Συμβάλει στην δημιουργία της επωνυμίας σας
• Δυνατότητα προσέγγισης κάθε δημογραφικού ή στόχευσης συγκεκριμένου κοινού ταυτόχρονα
• Κάνει μια εντυπωσιακή και διαρκή εντύπωση για το προϊόν ή την υπηρεσία σας
• Υψηλή απόδοση επένδυσης
• Αυξάνει την αποτελεσματικότητα άλλων αγορών πολυμέσων, όπως τηλεόραση, ραδιόφωνο ή Διαδίκτυο

οφελη διαφημιστικών κατασκευών

Κανένα άλλο διαφημιστικό μέσο δεν έχει την εμβέλεια και τον αντίκτυπο που έχουν οι διαφημιστικές πινακίδες. Επικοινωνούν συνεχώς με το κοινό σας, χωρίς να απαιτείται προσπάθεια από την πλευρά τους. Οι διαφημιστικές κατασκευές από τη φύση τους φτάνουν σε όλους, και προβάλουν ότι περιέχουν ταυτόχρονα.

Οι επιχειρήσεις που επιθυμούν να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας τους ή να διαφημίσουν τις τοποθεσίες των καταστημάτων τους, έχουν πάντα καλύτερα αποτελέσματα χρησιμοποιώντας πινακίδες.

Η απόδοση της επένδυσης με πινακίδες ανακοινώσεων είναι εξαιρετική. Οι διαφημιστικές κατασκευές, επεκτείνουν περαιτέρω τη διαφημιστική εμβέλεια άλλων μέσων, όπως του ραδιοφώνου, της τηλεόρασης και του Διαδικτύου με θεαματικό τρόπο.

Τέλος μπορούν επίσης να επηρεάσουν άμεσα τους καταναλωτές, να επισκεφθούν τον ιστότοπο ενός διαφημιζόμενου.

Κατά τη δημιουργία της διαφήμισής σας, είναι ορθό να επιλέγονται δύο ή τρία χρώματα και όχι περισσότερες από έξι λέξεις. Αυτό θα προσελκύσει την προσοχή των περαστικών και θα επικοινωνήσει καθαρά το μήνυμά σας προς το κοινό που απευθύνεστε …και όχι μόνο!

γραμμη λευκη
Πόσο καλά πετυχαίνει τον σκοπό της;

Εξετάζοντας εάν η υπαίθρια διαφήμιση μέσω διαφημιστικών πινακίδων, είναι κατάλληλη για την επιχείρησή σας αναζητάμε απαντήσεις στα εξής:

Η διαφήμιση σας πληροί τον κανόνα των οκτώ δευτερολέπτων;

Ο κανόνας των οκτώ δευτερολέπτων σημαίνει ότι οι άνθρωποι που περνούν μπορούν να καταλάβουν το μήνυμά σας σε οκτώ δευτερόλεπτα. Εάν όχι, τότε αυτού του είδους η διαφήμιση μπορεί να μην είναι η καλύτερη επιλογή.

Είναι το προϊόν σας σχετικό;

Ένας πίνακας διαφημίσεων θα εμφανίζει το προϊόν σας σε μαζικό κοινό, οπότε αν το προϊόν δεν είναι τόσο σχετικό, τότε ίσως να μην μπορείτε να κάνετε την εντύπωση που επιθυμείτε.

λειτουργιες κατασκευων 2

Το να προσέχετε την διαφημιστική πινακίδα σας είναι μόνο το μισό έργο.

Πρέπει επίσης να είστε σε θέση να διασφαλίσετε ότι οι πελάτες προχωρούν σε κάποια ενέργεια αφού βλέπουν τη διαφήμισή σας. Τι ακριβώς είναι ένας αποτελεσματικός πίνακας διαφημίσεων; Η δημιουργία μιας στρατηγικής και ελκυστικής διαφήμισης είναι το κλειδί για να βεβαιωθείτε ότι η διαφήμισή σας προκαλεί ενδιαφέρον, ακόμη και μετά από μια φορά που θα προβάλλεται.

Υπάρχουν κανόνες όπως, οι διαφημίσεις μέσω διαφημιστικών πινακίδων δεν πρέπει να περιέχουν πάρα πολλές πληροφορίες.

Είναι συνετό να αποφεύγετε η ενσωμάτωση προκλητικού περιεχομένου καθώς αυτό μπορεί να οδηγήσει σε ατυχήματα.

συμπερασμα-01

Συμπέρασμα

Η εταιρική επιγραφή και οι διάφορες κατασκευές για τον εντοπισμό της επιχείρησής σας, καθώς και η υπαίθρια διαφήμιση μέσω διαφημιστικών πινακίδων και η διαφημιστική κάλυψη οχημάτων είναι σημαντική για τις επιχειρήσεις που επιθυμούν να αναπτύξουν την επωνυμία τους σε μια τοπική ή μητροπολιτική περιοχή.

Τόσο η επιγραφή σας, όσο και η υπαίθρια διαφήμιση και κυρίως οι διαφημιστικές πινακίδες στατικών ανακοινώσεων, προσεγγίζουν τους καταναλωτές με τρόπο που άλλοι τύποι μέσων δεν μπορούν να κάνουν.

Η διαφήμιση μέσω διαφημιστικών πινακίδων εξακολουθεί να είναι μια εξέχουσα μέθοδος marketing, ειδικά μεταξύ μικρών ή τοπικών επιχειρήσεων που θέλουν να αποκτήσουν περισσότερη ευαισθητοποίηση.

Και το κυριότερο; Με καταπληκτική αναλογία σχέσης τιμής και απόδοσης.

διαφημιστικές κατασκευες συμπέρασμα

H The Marketeers λειτουργεί σε όλα τα στάδια της παραγωγής για τις διαφημιστικές κατασκευές που έχει ανάγκη η επιχείρησή σας. Μπορείτε να μας αναθέσετε από τον σχεδιασμό, την παραγωγή, την δημιουργία οποιοσδήποτε διαφημιστικής κατασκευής που χρειάζεται η εταιρεία σας.

Εάν έχετε ένα μήνυμα να απευθύνετε στους καταναλωτές της περιοχής σας, επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα, για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς η στατική διαφήμιση μέσω διαφημιστικών πινακίδων και άλλοι τρόποι υπαίθριας διαφήμισης μπορεί να έχει τεράστιο αντίκτυπο στις πωλήσεις σας και μια μεγάλη απόδοση επένδυσης για την εταιρεία σας.

Είμαστε εδώ για σας, προτείνοντας λύσεις σχεδιασμένες πάνω στις δικές σας ιδιαίτερες ανάγκες.

Η τεχνογνωσία και η εμπειρία μας στον χώρο, είναι αυτή που θα σας καθοδηγήσει κατάλληλα, για να πετύχουμε μαζί, το καλύτερο δυνατό για σας, διαφημιστικό αποτέλεσμα.

Αυτή άλλωστε είναι η δουλειά μας.

Οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

  • Δημιουργείτε επίγνωση
    Ένα από τα πιο άμεσα αποτελέσματα της διαφήμισης είναι η αυξημένη αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Οι δυνητικοί πελάτες πιθανότατα θα πρέπει να συναντήσουν την επιχείρησή σας αρκετές φορές προτού αρχίσουν να σας θυμούνται και οι διαφημιστικές ενέργειες σας βοηθούν να το πετύχετε.

  • Εκπαιδεύετε τους καταναλωτές
    Πέρα από την απλή δημιουργία ευαισθητοποίησης, η διαφήμιση σάς βοηθά να εκπαιδεύσετε τους καταναλωτές σχετικά με το πώς τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας τους βοηθούν και τι αντιπροσωπεύει η επωνυμία σας.
    Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να δημιουργήσετε μια βαθύτερη κατανόηση για τα πάντα, από την αποστολή της εταιρείας σας μέχρι την αξία αυτών που πουλάτε.

  • Ενισχύετε τη φήμη σας
    Η διαφήμιση σάς δίνει τη δυνατότητα να βελτιώσετε τη φήμη της επιχείρησής σας. Τόσο η διαφήμιση εκτός σύνδεσης μέσω αντύπων,. επιγραφών και άλλων μέσων όσο και η διαδικτυακή διαφήμιση μπορούν να ενισχύσουν την προβολή των βασικών μηνυμάτων σας – τα συμπεράσματα που θέλετε να έχει το κοινό-στόχο σας – και να τονίσουν τις καλές πτυχές της εταιρείας σας.
  • Αποκτάτε νέους πελάτες
    Η απόκτηση νέων πελατών είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη της επιχείρησης σας. Η διαφήμιση είναι πολύ σημαντική γιατί σας βοηθάει να προσεγγίσετε περισσότερα άτομα που θέλετε για πελάτες σας με μηνύματα που απευθύνονται απευθείας σε αυτούς.
  • Διατηρήτε τους τρέχοντες πελάτες σας

    Η διατήρηση των πελατών είναι το θεμέλιο της επιχειρηματικής ανάπτυξης . Χρειάζεστε πιστούς πελάτες που αγαπούν την επωνυμία σας, σας στέλνουν παραπομπές από στόμα σε στόμα και πιθανότατα ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

    Η αποτελεσματική διαφήμιση οδηγεί την προσοχή των πελατών σας ξανά σε εσάς. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να στοχεύσετε εκ νέου σε μέλη του κοινού-στόχου σας , συμπεριλαμβανομένων επιχειρήσεων και καταναλωτών που βρίσκονται ήδη στη βάση πελατών σας.

  • Μένετε μπροστά από τον ανταγωνισμό
    Ανεξάρτητα από το είδος της επιχείρησης που διευθύνετε, έχετε ανταγωνιστές. Θα υπάρχουν πάντα επιχειρήσεις που θα διεκδικούν την προσοχή των ίδιων καταναλωτών. Ακόμα κι αν δεν γνωρίζετε ποιοι είναι αυτοί οι ανταγωνιστές σας, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είναι μεταξύ των πολλών επιχειρήσεων που ήδη διαφημίζονται για να αναπτύξουν την επιχείρησή τους. Στις μέρες μας δεν μπορείτε να βασίζεστε στην πελατεία που αποκτάτε οργανικά ή από στόμα σε στόμα, οι διαφημίσεις είναι σημαντικός παράγοντας διαμόρφωσης της επιτυχίας σας σε μια διαρκώς μεταβαλλόμενη αγορά.
  • Πραγματοποιήτε πωλήσεις
    Οι επιπτώσεις της διαφήμισης στην πραγματοποίηση πωλήσεων είναι καθοριστική. Οι διαφημίσεις είναι ισχυρά εργαλεία για να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να κερδίσει τα χρήματα που χρειάζεται για να επιβιώσει και να ευδοκιμήσει.

 

Στόχος μας είναι να εκπληρώσετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
Καθώς οι διαφημιστικές ενέργειες που σχεδιάζουμε μαζί σας θα σάς βοηθούν να επιτύχετε υψηλή απόδοση επένδυσης (ROI), θα έχετε επιπλέον έσοδα που μπορείτε να επανεπενδύσετε στην επιχείρησή σας για έναν συνεχή κύκλο διαφήμισης και ανάπτυξης.
Η διαφήμιση είναι σημαντική γιατί μπορεί να οδηγήσει στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας.
Με την διαφήμιση θα προσεγγίσουμε μαζί σας το σωστό κοινό με θετικά, στοχευμένα μηνύματα που θα μετατρέπουν τους δυνητικούς πελάτες σε αφοσιωμένους πελάτες. 
Επίσης θα στοχεύσουμε εκ νέου το κοινό σας, είτε στοχεύετε να αποκτήσετε αναγνωρισιμότητα επωνυμίας είτε να αυξήσετε την εμπιστοσύνη και την προτίμηση των επιχειρήσεων και καταναλωτών που είναι πελάτες σας.

Γιατί είναι τόσο σημαντική η διαφήμιση;

Από το λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος ή υπηρεσίας μέχρι την απλή προσπάθεια να προωθήσετε την επωνυμία σας στον κόσμο, οι κατάλληλες διαφημιστικές τακτικές μπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε περισσότερα από τα κατάλληλα άτομα.

Η διαφήμιση είναι ένας τύπος προώθησης επί πληρωμή που στρέφει την προσοχή στο βασικό σας μήνυμα και είναι το κρίσιμο επόμενο βήμα για να λειτουργήσουν οι στρατηγικές μάρκετινγκ που θα χρησιμοποιήσετε. Αυξάνει την έκθεσή σας για να συμβάλει να επιτύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους, είτε στοχεύετε να δημιουργήσετε τη βάση πελατών σας είτε να αυξήσετε γρήγορα τον όγκο των πωλήσεών σας.

Τα οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

Βήματα για να βελτιώσετε την εταιρική σας εικόνα
  1. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι ζωτικής σημασίας
    Το εταιρικό σας branding είναι ότι πιο σημαντικό διαθέτεται. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τη γλώσσα, το λογότυπο, τον συνδυασμό χρωμάτων, τη χρήση εικόνων, την τυπογραφία και τα γραφικά σας. Ανεξάρτητα από το πόσο καλά εξοπλισμένη είναι η εταιρεία σας, εάν ο καταναλωτής έχει κακή εντύπωση για εσάς από οποιοδήποτε από τα παραπάνω, ενδέχεται να μην έχετε άλλη ευκαιρία για να τον κάνετε πελάτη.

  2. Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενό σας
    Το περιεχόμενό σας είναι όλα αυτά που προβάλετε για να έρθετε σε επαφή με τον καταναλωτή, είναι επίσης η φωνή σας και το κύριο μέρος που θα προσελκύσει τον καταναλωτή να ενδιαφερθεί για την επιχείρησή σας. Ως εκ τούτου, είναι ζωτικής σημασίας να δημιουργείτε περιεχόμενο που θα ενδιαφέρει τον καταναλωτή και πάνω από όλα θα το βρει χρήσιμο. Η παροχή περιεχομένου υψηλής ποιότητας που ο καταναλωτής βρίσκει σχετικό με τις ανάγκες του θα προσθέσει αξιοπιστία και εμπιστοσύνη στην επωνυμία σας και θα ενισχύσει την εταιρική σας ταυτότητα στην αγορά.

  3. Χρησιμοποιήστε περιεχόμενο πολυμέσων
    Το οπτικό περιεχόμενο έχει αποδειχθεί ότι έχει υψηλότερο ποσοστό μετατροπής από τον γραπτό λόγο μόνο, χρησιμοποιήστε όλους τους πόρους σας για να τονίσετε αυτό.

  4. Διατηρήστε μια συνεπή στρατηγική
    Πρώτα και κύρια πρέπει να αποφασίσετε προσεκτικά ποιο είναι το μήνυμα που προσπαθείτε να μεταφέρετε, όταν το έχετε, μείνετε σε αυτό, η προσπάθεια να τοποθετηθείτε σε πάρα πολλές διαφορετικές κατηγορίες θα χρησιμεύσει μόνο στη σύγχυση του καταναλωτή και θα μειώσει το μήνυμά σας.

  5. Χρησιμοποιήστε ένα όνομα, λογότυπο και στυλ
    Το όνομά σας, το λογότυπο και τα χρώματά σας είναι σημαντικό να υπάρχουν σε όλο το υλικό μάρκετινγκ. Το ίδιο ισχύει και για το περιεχόμενο, καί είναι χρήσιμο να εφαρμοστεί στις γραμματοσειρές και τα στυλ που χρησιμοποιούνται παντού. Όλα αυτά θα πρέπει να εφαρμόζονται παντού, χωρίς εξαίρεση, από ιστολόγια έως μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ιστότοπους έως επαγγελματικές κάρτες. θα πρέπει όλα να έχουν την ίδια ταυτότητα, καθιστώντας σας άμεσα αναγνωρίσιμο.

  6. Αναπτύξτε μια συνεπή φωνή και τόνο για την επωνυμία σας
    Δώστε στην επωνυμία σας προσωπικότητα αναπτύσσοντας και διατηρώντας ένα συνεπές μήνυμα. Αποφύγετε να στέλνετε ανάμεικτα μηνύματα μέσω του τόνου ή της φωνής που χρησιμοποιείται στο περιεχόμενό σας, διότι θα αποδυναμώσετε το μήνυμά σας.

  7. Κρατήστε τις υποσχέσεις σας
    Επιδιώξτε να ανταποκρίνεστε με συνέπεια σε αυτά που υπόσχεστε, κάθε φορά χωρίς εξαίρεση. Αυτό θα εδραιώσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην επωνυμία σας και θα ενθαρρύνει την περαιτέρω δέσμευση.

  8. Προσαρμόστε το μήνυμά σας
    Βρείτε ποιο είναι το κοινό-στόχος σας, τι θέλει να μάθει ή να ανακαλύψει; Παρέχετε αυτό που απαιτούν ή χρειάζονται και κάντε το σε συνεπή βάση.

Είσοδος στον λογαριασμό

Καλώς ήρθατε στον ανανεωμένο ιστότοπό μας. Θέλουμε να σας παρέχουμε πληροφορίες που θα σας φανουν χρήσιμες σε αυτά που θέλετε να πετύχετε. Επίσης επιθυμούμε την συνεργασία που θα αναδείξει όλα όσα μπορούμε να πετύχουμε από κοινού.

The Marketeers

Δεσμευόμαστε για την επιτυχία σας