Skip to content
διαφημιστικες κατασκευες

Διαφημιστικές κατασκευές

Το να μπούμε στην διαδικασία να οριοθετήσουμε τον όρο Διαφημιστικές Κατασκευές, είναι σαν να προσπαθούμε να οριοθετήσουμε τον όρο επιχειρηματικότητα! Σίγουρα όμως είναι, η κάλυψη της ανάγκης μίας επιχείρησης, για προσέλκυση πελατών, μέσω ενός οπτικού αποτελέσματος, που θα προέλθει μέσω της επιλογής μίας καλαίσθητης κατασκευής, που θα «δείχνει» το είδος, το αντικείμενο και την εταιρική εικόνα της επιχείρησης.

Τι ορίζουμε ως διαφημιστική κατασκευή

Μια διαφημιστική κατασκευή είναι ένας αρκετά μεγάλος διαφημιστικός χώρος που προορίζεται να στοχεύσει και να
προσελκύσει την προσοχή των επισκεπτών ή των πεζών ή των αυτοκινητιστών στη γύρω περιοχή.

Η Διαφημιστική Κατασκευή σήμερα, εκτός του ρόλου του εργαλείου για την προσέλκυση νέων πελατών ή της ενημέρωσης παλαιοτέρων, παίζει επίσης σημαντικό ρόλο στον ευρύτερο σχεδιασμό για την ανάπτυξη κάθε πελάτη, βάσει της ιδιαιτερότητας της κάθε επιχείρησης, το είδος, τις υπηρεσίες αλλά και την εταιρική εικόνα που θέλει να παρουσιάσει, μία επιχείρηση στην αγορά, ως ταυτότητα δραστηριοποίησης, που κάποια στιγμή θα οδηγήσει και στην δημιουργία του brand name της επιχείρησης.

Οι κυριότερες χρήσεις των διαφημιστικών κατασκευών

Επιγραφές καταστημάτων

 Η κυριότερη διαφημιστική κατασκευή που εντοπίζουμε σε μια εταιρεία ή κατάστημα είναι η επιγραφή της. Είναι συχνά το πρώτο πράγμα που ειδοποιεί ένα δυνητικό πελάτη για την επιχείρησή σας. Αυτό την καθιστά ιδιαίτερα σημαντική και αποτελεί προτεραιότητα για να μπορεί να κάνει μια επιχείρηση εξαιρετική πρώτη εντύπωση.

Mια αποτελεσματική σήμανση βιτρίνας θα ενημερώσει τον πελάτη σας για την επωνυμία της επιχείρησής σας και θα τον αφήσει να γνωρίζει τι κάνετε.

Εάν το όνομα της επιχείρησής σας δεν προσδιορίζει με σαφήνεια τον τύπο της επιχείρησής σας, τότε μπορείτε επίσης να ενσωματώσετε εικόνες και λογότυπα για να το καταστήσετε σαφές.

Η επιγραφή ενος καταστήματος είναι πολύ σημαντική, διότι επιτρέπει σε διαφορετικές επιχειρήσεις να διαφοροποιηθούν από τα άλλα καταστήματα, προωθώντας ταυτόχρονα και την επωνυμία τους.

Είναι χαρακτηριστικό των ανθρώπων από την στιγμή που δουν ένα λογότυπο σε μία πινακίδα, αφ’ ενός να το αγνωρίζουν σε μέλλοντα χρόνο, και αφ’ ετέρου να γνωρίζουν και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που αντιπροσωπεύει αυτό το λογότυπο.

Αν θέλετε να ενισχύσετε την επωνυμία σας, θα πρέπει να δημιουργήσετε μια μοναδική εταιρική επιγραφή για το κατάστημα ή την επιχείρησή σας. Είναι το πρώτο πράγμα που θα βλέπουν οι καταναλωτές και αυτό θα τους αφήσει μια καλή ή κακή εντύπωση. Ο στόχος είναι να αφήσετε την καλύτερη δυνατή εντύπωση, ενώ προσελκύετε τους ανθρώπους να μπουν μέσα στην επιχείρηση για να δουν όλα όσα προσφέρετε.

Η εταιρική επιγραφή είναι απαραίτητη για οποιαδήποτε επιχείρηση. Είναι σημαντικό να γίνει κατανοητό, ότι η κατάλληλη επιγραφή είναι το «κλειδί» του πελάτη όταν βρίσκεται έξω από την επιχείρηση.

Άν δεν υπάρχει αυτή, το πιθανότερο είναι να υπάρξει απώλεια κίνησης, με ότι σημαίνει αυτό για την κερδοφορία μιας επιχείρησης.

διαφημιστικες κατασκευες ερευνα

Η έρευνα έχει δείξει ότι σε μια νέα επιχείρηση, η επιγραφή της προσελκύει το 50% των νέων πελατών της.

Υπάρχουν και άλλα ενδιαφέροντα στατιστικά στοιχεία, όπως:
– 3 στα 10 άτομα δεν γνωρίζουν ότι υπάρχετε αν δεν έχετε σήμανση μπροστά από το κατάστημα
– Η αποτελεσματική σήμανση αυξάνει τα κέρδη
– Για μια επιχείρηση που βρίσκεται σε πολυσύχναστο δρόμο, το 85% των πελατών της, ακόμη και στις ημέρες του διαδικτύου, ζουν εντός 7 χιλιομέτρων από τις εγκαταστάσεις σας

– θα βλέπουν την επιγραφή σας κατά μέσο όρο 50 έως 60 φορές το μήνα
– Ακόμα και κάποιος εκτός περιοχής, που προχωράει στον δρόμο που βρίσκεται μία επιχείρηση, μπορεί να την εντοπίσει μέσω της επιγραφής της ακόμα κι από 30 μέτρα απόσταση.

Ανάλογα με το είδος της επιχείρησής σας και πού βρίσκεστε, το ποσοστό των αγοραστών που αγοράζουν από παρόρμηση κυμαίνεται από 20% έως 45%, οπότε φανταστείτε να έχετε την επιγραφή που τους θυμίζει ότι πρέπει να αγοράσουν κάτι τέτοιο;

Το 20% του πληθυσμού κινείται κάθε χρόνο, έτσι η επιγραφή σας δουλεύει σταθερά όλο το χρόνο, χρόνο με το χρόνο.

Η επιγραφή σας είναι μια σημαντική επένδυση και είναι ένας οικονομικός, αλλά και σταθερός τρόπος διαφήμισης της επιχείρησής σας.

Με άλλα λόγια, η απουσία επιγραφής ή μια κακή επιγραφή, δεν κοστίζει στην επιχείρησή σας μόνο χρήματα από πωλήσεις, αλλά κυρίως ένα σημαντικό μέρος της επικοινωνίας της.

Πυλώνες και πινακίδες τοτέμ

Οι πυλώνες είναι ανεξάρτητες πινακίδες που είναι χτισμένες ακριβώς στο έδαφος και συνήθως βρίσκονται μακριά από το κτίριό σας, κοντά στο δρόμο. Έχουν μια ορατή δομή στήριξης για να διατηρούνται ασφαλείς. Οι περισσότερες κατασκευές πυλώνα έχουν ύψος τουλάχιστον 3,5 μέτρα, με μερικά πολύ υψηλότερα, και έρχονται σε μεγάλη ποικιλία πλάτους.

Οι πινακίδες τοτέμ είναι πολύ παρόμοιες με τους πυλώνες, αλλά δεν είναι τόσο ψηλές. Μια πινακίδα τοτέμ συνήθως δεν είναι ψηλότερη από περίπου 2 μέτρα ύψος. Σκοπός του είναι να εμφανίσει το μήνυμά σας στο επίπεδο των ματιών.

Οι πινακίδες του πυλώνα και των τοτέμ παίζουν σημαντικό ρόλο στην επισήμανση και πλοήγηση των ατόμων στην τοποθεσία της επιχείρησής σας. Είναι ιδιαίτερα σημαντικές εάν η εγκατάστασή σας έχει την είσοδο από το πλάι του δρόμου ή έχει κρυφτεί από το δρόμο.

Επιλέξτε τον κατάλληλο τύπο που θα συνθέτει την εταιρική επιγραφή και που θα ορίζει ακριβώς την εταιρεία σας, την επωνυμία της για να είναι στο τέλος εφικτή και η αναγνώριση της.

Διαφημιστικές πινακίδες για υπαίθρια διαφήμιση

Αυτές είναι ένα μεγάλο πάνελ (επίπεδη επιφάνεια), σχεδιασμένο για τη μεταφορά διαφημίσεων σε εξωτερικούς και εσωτερικούς χώρους. Σε αυτές τις διαφημίσεις, τείνει να υπάρχει ένας συνδυασμός λέξεων και εικόνων. Οι λέξεις και οι εικόνες είναι μερικά από τα πιο ισχυρά εργαλεία στο οπλοστάσιο ενός διαφημιζόμενου και όταν συνδυάζονται και τα δύο, το αποτέλεσμα είναι να έχουμε διαφημίσεις που είναι ελκυστικές και συναρπαστικές.

Στην ιδανική περίπτωση, μια πινακίδα θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα οπτική για να μεταδίδεται το μήνυμα της γρήγορα, περιέχοντας μόνο 6-10 λέξεις, εάν είναι δυνατόν. Ο τόνος της πινακίδας διαφημίσεών σας θα πρέπει να είναι ευρέως αποδεκτός, καθώς πρόκειται να προσεγγίσετε πολλά δημογραφικά στοιχεία χωρίς τη δυνατότητα αλλαγής μηνυμάτων βάσει συγκεκριμένων ομάδων κοινού.

Η διαφήμιση μέσω διαφημιστικών πινακίδων μπορεί να γίνει ένας ισχυρός τρόπος αύξησης της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας σας, της προώθησης υπηρεσιών και προϊόντων και της προσέλκυσης νέων πελατών.

Συνήθως επειδή βρίσκονται σε τόσο πολυσύχναστες περιοχές, οι πινακίδες τείνουν να έχουν τον υψηλότερο αριθμό προβολών και εμφανίσεων σε σύγκριση με άλλες μεθόδους marketing.

διαφημιστικες πινακιδες
επιγραφες αυτοκινητων

Προσαρμοσμένα αυτοκόλλητα αυτοκινήτων για διαφημιστικούς λόγους

Το όχημά σας είναι ένα σημαντικό κεφάλαιο της επιχείρησή σας. Με τα προσαρμοσμένα αυτοκόλλητα αυτοκινήτου μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για κάτι περισσότερο από το να φτάσετε στις εργασίες σας. Τα προσαρμοσμένα αυτοκόλλητα αυτοκινήτου σας επιτρέπουν να μετατρέψετε το αυτοκίνητο, το βαν ή το φορτηγό σας σε κινούμενη διαφήμιση. Δημιουργήστε περισσότερη ευαισθητοποίηση και προσελκύστε νέους πελάτες προσθέτοντας αυτοκόλλητα βυνιλίου κατάλληλα για αυτοκίνητα, στο όχημά σας.

Είναι μια πολύ δυνατή επιλογή για να επεκτείνετε τη διαφημιστική σας προσέγγιση. Προσφέρουν μια άλλη ευκαιρία να εμφανίσετε την επωνυμία σας και το μήνυμά σας στους πελάτες σας καθώς οδηγείτε στην πόλη. Εκατομμύρια αυτοκίνητα στο δρόμο θα δουν το μήνυμά σας. Είναι η τέλεια ευκαιρία να εκθέσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας σε νέες αγορές. Μπορείτε εύκολα να συνδεθείτε με πιθανούς νέους πελάτες κάθε φορά που βγαίνετε στο δρόμο.

Προσφέρουν μια μοναδική ευκαιρία για όλους τους τύπους επιχειρήσεων να διαδώσουν το μήνυμά τους. Όλοι μπορούν να επωφεληθούν από αυτήν την μορφή διαφήμισης.

Αναλαμβάνουμε την εγκατάσταση τους και μπορούμε να τα προσθέσουμε σε οποιοδήποτε όχημα. Μπορείτε να εμφανίσετε αυτοκόλλητα αυτοκινήτων και φορτηγών στα παράθυρα ή στις πλευρές και στο πίσω μέρος ενός οχήματος ή να αποφασίσετε την ολική κάλυψη του.βαμβάκι. Ο πολυεστέρας είναι ένα επαναχρησιμοποιήσιμο υλικό τσάντας αγορών και έχει πολλές εφαρμογές χρήσης.

Διαμόρφωση του κόστους των διαφημιστικών κατασκευών

Καθώς η αγορά γίνεται όλο και πιο κορεσμένη με αυτό που οι καταναλωτές θεωρούν ως «ανεπιθύμητη» ψηφιακή διαφήμιση, η επιλογή προώθησης της επωνυμίας σας, σε εξωτερικούς χώρους αρχίζει να αναδεικνύεται ξανά, για διάφορους λόγους και με πολλούς τρόπους.

Η πιο δημοφιλής μορφή, είναι η διαφήμιση μέσω διαφημιστικών πινακίδων, αλλά υπάρχει και μια σειρά από άλλες επιλογές, πολλές από τις οποίες διαθέτουν πλέον ψηφιακά στοιχεία.

Ο βασικός λόγος για την χρήση εξωτερικών μέσων στην καμπάνια marketing μιας εταιρείας είναι η προβολή. Κάθε τύπος εξωτερικής διαφήμισης – διαφημιστικές πινακίδες, επιγραφές, διαφημιστικά πανό, αφίσες και διαφημίσεις με την κάλυψη οχημάτων – όλα δίνουν στην επωνυμία σας ισχυρότερη παρουσία σε μια συγκεκριμένη περιοχή της πόλης ή σε ευρύτερη περιοχή κι ανάλογα με τις διαδρομές των καλυμμένων οχημάτων της εταιρείας. Από την άλλη μπορεί να σας συνδέσει με την τοπική κοινότητα, να προσελκύσετε τουρίστες ή να προσελκύσετε διερχόμενους με μεγάλη διαδρομή από και προς την εργασία τους.

Πως ορίζουμε την βάση συνεργασίας μας

Δεν σταματάμε όμως μόνο σε αυτά. Η μεταβολές στην παγκόσμια αλυσίδα τροφοδοσίας …και όχι μόνο, δημιουργούν νέες συνθήκες και στην αγορά.
Εμείς είμαστε σε συνεχή επαφή, αφουγκραζόμαστε τις νέες τάσεις και βρίσκουμε τους τρόπους, να βοηθήσουμε με τους ανάλογα προσαρμοσμένους τρόπους, επιχειρήσεις, είτε είναι ήδη ανεπτυγμένες, είτε προς ανάπτυξη. Κάθε όμάδα μας έχει τον υπεύθυνο έργου, που συνεννοείται και συντονίζει τα υπόλοιπα μέλη, δημιουργικό, κατασκευαστικό κλπ, και πάντα σε συνεννόηση με τον πελάτη! Είναι καιρός παγκόσμιων μεταβολών, και η κατανόηση για την ανάγκη μιας φιλικής προς το περιβάλλον μας προσέγγισης είναι επιτακτική. Και ως περιβάλλον δεν εννοούμε μόνο το φυσικό, αλλά και το περιβάλλον κάθε συνεργασίας μας, που ορίζεται βάσει κοινού συμφέροντος!

γραμμή γκρι

Το αύριο είναι ήδη σήμερα, εμείς το έχουμε αποδεχθεί, το έχουμε κατανοήσει και σας το προτείνουμε!

Οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

  • Δημιουργείτε επίγνωση
    Ένα από τα πιο άμεσα αποτελέσματα της διαφήμισης είναι η αυξημένη αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Οι δυνητικοί πελάτες πιθανότατα θα πρέπει να συναντήσουν την επιχείρησή σας αρκετές φορές προτού αρχίσουν να σας θυμούνται και οι διαφημιστικές ενέργειες σας βοηθούν να το πετύχετε.

  • Εκπαιδεύετε τους καταναλωτές
    Πέρα από την απλή δημιουργία ευαισθητοποίησης, η διαφήμιση σάς βοηθά να εκπαιδεύσετε τους καταναλωτές σχετικά με το πώς τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας τους βοηθούν και τι αντιπροσωπεύει η επωνυμία σας.
    Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να δημιουργήσετε μια βαθύτερη κατανόηση για τα πάντα, από την αποστολή της εταιρείας σας μέχρι την αξία αυτών που πουλάτε.

  • Ενισχύετε τη φήμη σας
    Η διαφήμιση σάς δίνει τη δυνατότητα να βελτιώσετε τη φήμη της επιχείρησής σας. Τόσο η διαφήμιση εκτός σύνδεσης μέσω αντύπων,. επιγραφών και άλλων μέσων όσο και η διαδικτυακή διαφήμιση μπορούν να ενισχύσουν την προβολή των βασικών μηνυμάτων σας – τα συμπεράσματα που θέλετε να έχει το κοινό-στόχο σας – και να τονίσουν τις καλές πτυχές της εταιρείας σας.
  • Αποκτάτε νέους πελάτες
    Η απόκτηση νέων πελατών είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη της επιχείρησης σας. Η διαφήμιση είναι πολύ σημαντική γιατί σας βοηθάει να προσεγγίσετε περισσότερα άτομα που θέλετε για πελάτες σας με μηνύματα που απευθύνονται απευθείας σε αυτούς.
  • Διατηρήτε τους τρέχοντες πελάτες σας

    Η διατήρηση των πελατών είναι το θεμέλιο της επιχειρηματικής ανάπτυξης . Χρειάζεστε πιστούς πελάτες που αγαπούν την επωνυμία σας, σας στέλνουν παραπομπές από στόμα σε στόμα και πιθανότατα ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

    Η αποτελεσματική διαφήμιση οδηγεί την προσοχή των πελατών σας ξανά σε εσάς. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να στοχεύσετε εκ νέου σε μέλη του κοινού-στόχου σας , συμπεριλαμβανομένων επιχειρήσεων και καταναλωτών που βρίσκονται ήδη στη βάση πελατών σας.

  • Μένετε μπροστά από τον ανταγωνισμό
    Ανεξάρτητα από το είδος της επιχείρησης που διευθύνετε, έχετε ανταγωνιστές. Θα υπάρχουν πάντα επιχειρήσεις που θα διεκδικούν την προσοχή των ίδιων καταναλωτών. Ακόμα κι αν δεν γνωρίζετε ποιοι είναι αυτοί οι ανταγωνιστές σας, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είναι μεταξύ των πολλών επιχειρήσεων που ήδη διαφημίζονται για να αναπτύξουν την επιχείρησή τους. Στις μέρες μας δεν μπορείτε να βασίζεστε στην πελατεία που αποκτάτε οργανικά ή από στόμα σε στόμα, οι διαφημίσεις είναι σημαντικός παράγοντας διαμόρφωσης της επιτυχίας σας σε μια διαρκώς μεταβαλλόμενη αγορά.
  • Πραγματοποιήτε πωλήσεις
    Οι επιπτώσεις της διαφήμισης στην πραγματοποίηση πωλήσεων είναι καθοριστική. Οι διαφημίσεις είναι ισχυρά εργαλεία για να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να κερδίσει τα χρήματα που χρειάζεται για να επιβιώσει και να ευδοκιμήσει.

 

Στόχος μας είναι να εκπληρώσετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
Καθώς οι διαφημιστικές ενέργειες που σχεδιάζουμε μαζί σας θα σάς βοηθούν να επιτύχετε υψηλή απόδοση επένδυσης (ROI), θα έχετε επιπλέον έσοδα που μπορείτε να επανεπενδύσετε στην επιχείρησή σας για έναν συνεχή κύκλο διαφήμισης και ανάπτυξης.
Η διαφήμιση είναι σημαντική γιατί μπορεί να οδηγήσει στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας.
Με την διαφήμιση θα προσεγγίσουμε μαζί σας το σωστό κοινό με θετικά, στοχευμένα μηνύματα που θα μετατρέπουν τους δυνητικούς πελάτες σε αφοσιωμένους πελάτες. 
Επίσης θα στοχεύσουμε εκ νέου το κοινό σας, είτε στοχεύετε να αποκτήσετε αναγνωρισιμότητα επωνυμίας είτε να αυξήσετε την εμπιστοσύνη και την προτίμηση των επιχειρήσεων και καταναλωτών που είναι πελάτες σας.

Γιατί είναι τόσο σημαντική η διαφήμιση;

Από το λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος ή υπηρεσίας μέχρι την απλή προσπάθεια να προωθήσετε την επωνυμία σας στον κόσμο, οι κατάλληλες διαφημιστικές τακτικές μπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε περισσότερα από τα κατάλληλα άτομα.

Η διαφήμιση είναι ένας τύπος προώθησης επί πληρωμή που στρέφει την προσοχή στο βασικό σας μήνυμα και είναι το κρίσιμο επόμενο βήμα για να λειτουργήσουν οι στρατηγικές μάρκετινγκ που θα χρησιμοποιήσετε. Αυξάνει την έκθεσή σας για να συμβάλει να επιτύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους, είτε στοχεύετε να δημιουργήσετε τη βάση πελατών σας είτε να αυξήσετε γρήγορα τον όγκο των πωλήσεών σας.

Τα οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

Βήματα για να βελτιώσετε την εταιρική σας εικόνα
  1. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι ζωτικής σημασίας
    Το εταιρικό σας branding είναι ότι πιο σημαντικό διαθέτεται. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τη γλώσσα, το λογότυπο, τον συνδυασμό χρωμάτων, τη χρήση εικόνων, την τυπογραφία και τα γραφικά σας. Ανεξάρτητα από το πόσο καλά εξοπλισμένη είναι η εταιρεία σας, εάν ο καταναλωτής έχει κακή εντύπωση για εσάς από οποιοδήποτε από τα παραπάνω, ενδέχεται να μην έχετε άλλη ευκαιρία για να τον κάνετε πελάτη.

  2. Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενό σας
    Το περιεχόμενό σας είναι όλα αυτά που προβάλετε για να έρθετε σε επαφή με τον καταναλωτή, είναι επίσης η φωνή σας και το κύριο μέρος που θα προσελκύσει τον καταναλωτή να ενδιαφερθεί για την επιχείρησή σας. Ως εκ τούτου, είναι ζωτικής σημασίας να δημιουργείτε περιεχόμενο που θα ενδιαφέρει τον καταναλωτή και πάνω από όλα θα το βρει χρήσιμο. Η παροχή περιεχομένου υψηλής ποιότητας που ο καταναλωτής βρίσκει σχετικό με τις ανάγκες του θα προσθέσει αξιοπιστία και εμπιστοσύνη στην επωνυμία σας και θα ενισχύσει την εταιρική σας ταυτότητα στην αγορά.

  3. Χρησιμοποιήστε περιεχόμενο πολυμέσων
    Το οπτικό περιεχόμενο έχει αποδειχθεί ότι έχει υψηλότερο ποσοστό μετατροπής από τον γραπτό λόγο μόνο, χρησιμοποιήστε όλους τους πόρους σας για να τονίσετε αυτό.

  4. Διατηρήστε μια συνεπή στρατηγική
    Πρώτα και κύρια πρέπει να αποφασίσετε προσεκτικά ποιο είναι το μήνυμα που προσπαθείτε να μεταφέρετε, όταν το έχετε, μείνετε σε αυτό, η προσπάθεια να τοποθετηθείτε σε πάρα πολλές διαφορετικές κατηγορίες θα χρησιμεύσει μόνο στη σύγχυση του καταναλωτή και θα μειώσει το μήνυμά σας.

  5. Χρησιμοποιήστε ένα όνομα, λογότυπο και στυλ
    Το όνομά σας, το λογότυπο και τα χρώματά σας είναι σημαντικό να υπάρχουν σε όλο το υλικό μάρκετινγκ. Το ίδιο ισχύει και για το περιεχόμενο, καί είναι χρήσιμο να εφαρμοστεί στις γραμματοσειρές και τα στυλ που χρησιμοποιούνται παντού. Όλα αυτά θα πρέπει να εφαρμόζονται παντού, χωρίς εξαίρεση, από ιστολόγια έως μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ιστότοπους έως επαγγελματικές κάρτες. θα πρέπει όλα να έχουν την ίδια ταυτότητα, καθιστώντας σας άμεσα αναγνωρίσιμο.

  6. Αναπτύξτε μια συνεπή φωνή και τόνο για την επωνυμία σας
    Δώστε στην επωνυμία σας προσωπικότητα αναπτύσσοντας και διατηρώντας ένα συνεπές μήνυμα. Αποφύγετε να στέλνετε ανάμεικτα μηνύματα μέσω του τόνου ή της φωνής που χρησιμοποιείται στο περιεχόμενό σας, διότι θα αποδυναμώσετε το μήνυμά σας.

  7. Κρατήστε τις υποσχέσεις σας
    Επιδιώξτε να ανταποκρίνεστε με συνέπεια σε αυτά που υπόσχεστε, κάθε φορά χωρίς εξαίρεση. Αυτό θα εδραιώσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην επωνυμία σας και θα ενθαρρύνει την περαιτέρω δέσμευση.

  8. Προσαρμόστε το μήνυμά σας
    Βρείτε ποιο είναι το κοινό-στόχος σας, τι θέλει να μάθει ή να ανακαλύψει; Παρέχετε αυτό που απαιτούν ή χρειάζονται και κάντε το σε συνεπή βάση.

Είσοδος στον λογαριασμό

Καλώς ήρθατε στον ανανεωμένο ιστότοπό μας. Θέλουμε να σας παρέχουμε πληροφορίες που θα σας φανουν χρήσιμες σε αυτά που θέλετε να πετύχετε. Επίσης επιθυμούμε την συνεργασία που θα αναδείξει όλα όσα μπορούμε να πετύχουμε από κοινού.

The Marketeers

Δεσμευόμαστε για την επιτυχία σας