Κάθε επωνυμία χρειάζεται μια χρωματική παλέτα για το λογότυπό της. Οι κατάλληλοι χρωματικοί συνδυασμοί λειτουργούν σηματοδοτώντας συγκεκριμένα συναισθήματα, επηρεάζουν την αντίληψή μας και μας κάνουν να νιώθουμε με συγκεκριμένο τρόπο, ακόμα κι αν δεν το συνειδητοποιούμε πάντα.
Τι σημαίνει αυτό για το δικό σας λογότυπο; Ανεξάρτητα από το σχέδιο του, η προσωπικότητα του βασίζεται και στα χρώματα. Οι κατάλληλοι χρωματικοί συνδυασμοί λογότυπου μπορεί να δείξουν στο κοινό ακριβώς ποιος είστε.
Πόσα χρώματα χρειάζομαι για το λογότυπό μου;
Δεν υπάρχει κανόνας για το πόσο χρώματα πρέπει να χρησιμοποιείτε. Μπορεί να χρειαστείτε μόνο ένα ή δύο. Το πόσα χρώματα χρειάζεστε εξαρτάται από το τι έχει να πει το λογότυπό σας για την επωνυμία σας.

Χρωματικοί συνδυασμοί που μπορώ να χρησιμοποιήσω
Καλό είναι να μην το παρακάνετε. Να περιορίσετε τις δημιουργικές εξερευνήσεις όσον αφορά το θέμα του λογότυπου και να επιμείνετε σε συνδυασμούς δύο ή τριών χρωμάτων.
Τα περισσότερα λογότυπα χρησιμοποιούν δύο ή τρία διαφορετικά χρώματα. Συνήθως, ένα βασικό χρώμα και ένα ή δύο χρώματα για να δώσουν στο λογότυπο μεγαλύτερη διάσταση και να υποστηρίξουν την προσωπικότητα μιας επωνυμίας. Υπάρχουν υπέροχα λογότυπα που χρησιμοποιούν μόνο ένα χρώμα. Μπορεί να χρειάζεστε μόνο ένα χρώμα ή μερικές διαφορετικές αποχρώσεις του ίδιου χρώματος. Άλλες φορές, είναι λογικό να χρησιμοποιείτε μια ευρύτερη χρωματική παλέτα.
Δίχρωμοι συνδυασμοί
Τα δίχρωμα λογότυπα αποτελούν την πιο συνηθισμένη επιλογή. Συχνά χρησιμοποιούνται αποχρώσεις με αντίθεση, γεγονός που δημιουργεί ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα.
Εδώ είναι μερικοί από τους αγαπημένους και συγχρόνως ταιριαστούς δίχρωμους συνδυασμούς.

Κίτρινο και μπλε: Παιχνιδιάρικο και αυθεντικό
Το κίτρινο είναι ένα χρώμα που σίγουρα τραβάει την προσοχή και δημιουργεί ένα νεανικό σκηνικό για το σοβαρό μπλε. Ο χρωματικός συνδυασμός αυτού του λογότυπου είναι παιχνιδιάρικος αλλά και σίγουρος, δίνοντας την εντύπωση ότι η εταιρεία πίσω από το σύμβολο είναι μια αξιόπιστη εταιρεία.

Mωβ και γαλάζιο: ταιριαστό και εντυπωσιακό
Το μωβ αναδεικνύει τέλεια το φωτεινό γαλαζιο και προκαλεί συναισθήματα ηρεμίας και εξισορρόπησης.

Μαύρο και πορτοκαλί: ζωντανό και δυνατό
Το φωτεινό πορτοκαλί αλληλεπιδρά όμορφα με το ισχυρό μαύρο, δημιουργώντας μια συνολική αίσθηση δύναμης. Αυτός ο χρωματικός συνδυασμός λογότυπου είναι ιδιαίτερα κατάλληλος για δραστηριότητες που υπόσχονται έκρηξη αδρεναλίνης, όπως extreme sports, δωμάτια απόδρασης ή νυχτερινά κέντρα διασκέδασης.

Βυσσινί και ροδακινί: Κομψό και ήρεμο
Αυτό το μοναδικό ζευγάρι δεν συναντάται συχνά μαζί, αλλά προσθέτει ένα αρμονία σε ένα λογότυπο! Μπορεί να θέλετε να χρησιμοποιήσετε αυτόν τον συνδυασμό χρωμάτων εάν η επωνυμία σας ασχολείται με τη βιομηχανία της μόδας , τη διακόσμηση του σπιτιού ή την εναλλακτική ιατρική.

Σκούρο μπλε και πορτοκαλί: Διασκεδαστικό αλλά αξιόπιστο
Τα αντίθετα έλκονται – και το ίδιο και αυτά τα συμπληρωματικά χρώματα! Η ασφάλεια του μπλε γειώνει τις παρορμητικές πλευρές του πορτοκαλί, εμπνέοντας αισθήματα ενθουσιασμού και εμπιστοσύνης.

Μωβ και τιρκουάζ
Αυτά τα χρώματα είναι εξαιρετικά για κάθε επιχείρηση που σχετίζεται με την επικοινωνία, συμπεριλαμβανομένων των δασκάλων, των εκπαιδευτών και των μέσων επικοινωνίας.

Μωβ και κίτρινο
Ένας ακόμα συμπληρωματικός συνδυασμός χρωμάτων, το μωβ και το κίτρινο δημιουργούν μια υπέροχη φωτεινή και ενδιαφέρουσα ομάδα.

Κόκκινο και μαύρο
Ως δύο χρώματα που τραβούν την προσοχή, το κόκκινο και το μαύρο μαζί έχουν σοβαρό αντίκτυπο. Αυτός ο συνδυασμός σίγουρα ταιριάζει στους τολμηρούς.

Μαύρο και κίτρινο
Δύο χρώματα που μπορούν να αναδείξουν το ένα τα δυνατά σημεία του άλλου για να βοηθήσουν το λογότυπό σας να γίνει αντιληπτό.

Κόκκινο και μπλε
Φωτιά και πάγος, ζεστό και κρύο – ο συνδυασμός κόκκινου-μπλε ενώνει και τις δύο πλευρές του χρωματικού φάσματος για εντυπωσιακά αποτελέσματα.

Μωβ και πορτοκαλί
Το μωβ και το πορτοκαλί μπορεί να μην είναι ακριβώς αντίθετα χρώματα αλλά είναι αρκετά κοντά για να κάνουν μια δελεαστική αντίθεση που δύσκολα θα αγνοήσετε.

Μπεζ και σκούρο καφέ: Συντηρητικό και αξιόπιστο
Αν και το καφέ είναι ένα από τα λιγότερο χρησιμοποιούμενα χρώματα λογότυπων, αν το επιλέξετε θα είστε σίγουροι ότι θα ξεχωρίσετε. Οι τόνοι της άμμου και το καφέ συνεργάζονται καλά για επωνυμίες μόδας ή εσωτερικού σχεδιασμού.

Μπλε και χρυσό
Τα ζεστά χρώματα δεν είναι τα μόνα που προκαλούν. Ένα λογότυπο υψηλής αντίθεσης είναι συχνά τολμηρό, όπως ένα λογότυπο που συνδυάζει ένα λαμπερό χρυσό με ένα σκούρο μπλε.