9:00 - 17:00

Δευτέρα - Παρασκευή

+30 211 11 85 126

Επικοινωνήστε μαζί μας
9:00 - 17:00
Δευτέρα - Παρασκευή

211 11 85126

Επικοινωνήστε μαζί μας
2111185126

Χρωματικοί συνδυασμοί λογότυπου

Κάθε επωνυμία χρειάζεται μια χρωματική παλέτα για το λογότυπό της. Οι κατάλληλοι χρωματικοί συνδυασμοί λειτουργούν σηματοδοτώντας συγκεκριμένα συναισθήματα, επηρεάζουν την αντίληψή μας και μας κάνουν να νιώθουμε με συγκεκριμένο τρόπο, ακόμα κι αν δεν το συνειδητοποιούμε πάντα.

Τι σημαίνει αυτό για το δικό σας λογότυπο; Ανεξάρτητα από το σχέδιο του, η προσωπικότητα του βασίζεται και στα χρώματα. Οι κατάλληλοι χρωματικοί συνδυασμοί λογότυπου μπορεί να δείξουν στο κοινό ακριβώς ποιος είστε.

Πόσα χρώματα χρειάζομαι για το λογότυπό μου;

Δεν υπάρχει κανόνας για το πόσο χρώματα πρέπει να χρησιμοποιείτε. Μπορεί να χρειαστείτε μόνο ένα ή δύο. Το πόσα χρώματα χρειάζεστε εξαρτάται από το τι έχει να πει το λογότυπό σας για την επωνυμία σας.

Χρωματικοί συνδυασμοί που μπορώ να χρησιμοποιήσω

Καλό είναι να μην το παρακάνετε. Να περιορίσετε τις δημιουργικές εξερευνήσεις όσον αφορά το θέμα του λογότυπου και να επιμείνετε σε συνδυασμούς δύο ή τριών χρωμάτων. 

Τα περισσότερα λογότυπα χρησιμοποιούν δύο ή τρία διαφορετικά χρώματα. Συνήθως, ένα βασικό χρώμα και ένα ή δύο χρώματα για να δώσουν στο λογότυπο μεγαλύτερη διάσταση και να υποστηρίξουν την προσωπικότητα μιας επωνυμίας. Υπάρχουν υπέροχα λογότυπα που χρησιμοποιούν μόνο ένα χρώμα. Μπορεί να χρειάζεστε μόνο ένα χρώμα ή μερικές διαφορετικές αποχρώσεις του ίδιου χρώματος. Άλλες φορές, είναι λογικό να χρησιμοποιείτε μια ευρύτερη χρωματική παλέτα.

Δίχρωμοι συνδυασμοί

Τα δίχρωμα λογότυπα αποτελούν την πιο συνηθισμένη επιλογή. Συχνά χρησιμοποιούνται αποχρώσεις με αντίθεση, γεγονός που δημιουργεί ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα.

Εδώ είναι μερικοί από τους αγαπημένους και συγχρόνως ταιριαστούς δίχρωμους συνδυασμούς.

Χρωματικοί συνδυασμοί λογότυπου - κιτρινο - μπλε

Κίτρινο και μπλε: Παιχνιδιάρικο και αυθεντικό

Το κίτρινο είναι ένα χρώμα που σίγουρα τραβάει την προσοχή και δημιουργεί ένα νεανικό σκηνικό για το σοβαρό μπλε. Ο χρωματικός συνδυασμός αυτού του λογότυπου είναι παιχνιδιάρικος αλλά και σίγουρος, δίνοντας την εντύπωση ότι η εταιρεία πίσω από το σύμβολο είναι μια αξιόπιστη εταιρεία.

Mωβ και γαλάζιο: ταιριαστό και εντυπωσιακό

Το μωβ αναδεικνύει τέλεια το φωτεινό γαλαζιο και προκαλεί συναισθήματα ηρεμίας και εξισορρόπησης.

Μαύρο και πορτοκαλί: ζωντανό και δυνατό

Το φωτεινό πορτοκαλί αλληλεπιδρά όμορφα με το ισχυρό μαύρο, δημιουργώντας μια συνολική αίσθηση δύναμης. Αυτός ο χρωματικός συνδυασμός λογότυπου είναι ιδιαίτερα κατάλληλος για δραστηριότητες που υπόσχονται έκρηξη αδρεναλίνης, όπως extreme sports, δωμάτια απόδρασης ή νυχτερινά κέντρα διασκέδασης.

Βυσσινί και ροδακινί: Κομψό και ήρεμο

Αυτό το μοναδικό ζευγάρι δεν συναντάται συχνά μαζί, αλλά προσθέτει ένα αρμονία σε ένα λογότυπο! Μπορεί να θέλετε να χρησιμοποιήσετε αυτόν τον συνδυασμό χρωμάτων εάν η επωνυμία σας ασχολείται με τη  βιομηχανία της μόδας , τη διακόσμηση του σπιτιού ή την εναλλακτική ιατρική.

Σκούρο μπλε και πορτοκαλί: Διασκεδαστικό αλλά αξιόπιστο

Τα αντίθετα έλκονται – και το ίδιο και αυτά τα συμπληρωματικά χρώματα! Η ασφάλεια του μπλε γειώνει τις παρορμητικές πλευρές του πορτοκαλί, εμπνέοντας αισθήματα ενθουσιασμού και εμπιστοσύνης.

Μωβ και τιρκουάζ

Αυτά τα χρώματα είναι εξαιρετικά για κάθε επιχείρηση που σχετίζεται με την επικοινωνία, συμπεριλαμβανομένων των δασκάλων, των εκπαιδευτών και των μέσων επικοινωνίας.

Μωβ και κίτρινο

Ένας ακόμα συμπληρωματικός συνδυασμός χρωμάτων, το μωβ και το κίτρινο δημιουργούν μια υπέροχη φωτεινή και ενδιαφέρουσα ομάδα.

Κόκκινο και μαύρο

Ως δύο χρώματα που τραβούν την προσοχή, το κόκκινο και το μαύρο μαζί έχουν σοβαρό αντίκτυπο. Αυτός ο συνδυασμός σίγουρα ταιριάζει στους τολμηρούς.

Μαύρο και κίτρινο

Δύο χρώματα που μπορούν να αναδείξουν το ένα τα δυνατά σημεία του άλλου για να βοηθήσουν το λογότυπό σας να γίνει αντιληπτό.

Κόκκινο και μπλε

Φωτιά και πάγος, ζεστό και κρύο – ο συνδυασμός κόκκινου-μπλε ενώνει και τις δύο πλευρές του χρωματικού φάσματος για εντυπωσιακά αποτελέσματα.

Μωβ και πορτοκαλί

Το μωβ και το πορτοκαλί μπορεί να μην είναι ακριβώς αντίθετα χρώματα αλλά είναι αρκετά κοντά για να κάνουν μια δελεαστική αντίθεση που δύσκολα θα αγνοήσετε.

Μπεζ και σκούρο καφέ: Συντηρητικό και αξιόπιστο

Αν και το καφέ είναι ένα από τα λιγότερο χρησιμοποιούμενα χρώματα λογότυπων, αν το επιλέξετε θα είστε σίγουροι ότι θα ξεχωρίσετε. Οι τόνοι της άμμου και το καφέ συνεργάζονται καλά για επωνυμίες μόδας ή εσωτερικού σχεδιασμού.

Μπλε και χρυσό

Τα ζεστά χρώματα δεν είναι τα μόνα που προκαλούν. Ένα λογότυπο υψηλής αντίθεσης είναι συχνά τολμηρό, όπως ένα λογότυπο που συνδυάζει ένα λαμπερό χρυσό με ένα σκούρο μπλε.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top

Οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

  • Δημιουργείτε επίγνωση
    Ένα από τα πιο άμεσα αποτελέσματα της διαφήμισης είναι η αυξημένη αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Οι δυνητικοί πελάτες πιθανότατα θα πρέπει να συναντήσουν την επιχείρησή σας αρκετές φορές προτού αρχίσουν να σας θυμούνται και οι διαφημιστικές ενέργειες σας βοηθούν να το πετύχετε.

  • Εκπαιδεύετε τους καταναλωτές
    Πέρα από την απλή δημιουργία ευαισθητοποίησης, η διαφήμιση σάς βοηθά να εκπαιδεύσετε τους καταναλωτές σχετικά με το πώς τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας τους βοηθούν και τι αντιπροσωπεύει η επωνυμία σας.
    Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να δημιουργήσετε μια βαθύτερη κατανόηση για τα πάντα, από την αποστολή της εταιρείας σας μέχρι την αξία αυτών που πουλάτε.

  • Ενισχύετε τη φήμη σας
    Η διαφήμιση σάς δίνει τη δυνατότητα να βελτιώσετε τη φήμη της επιχείρησής σας. Τόσο η διαφήμιση εκτός σύνδεσης μέσω αντύπων,. επιγραφών και άλλων μέσων όσο και η διαδικτυακή διαφήμιση μπορούν να ενισχύσουν την προβολή των βασικών μηνυμάτων σας – τα συμπεράσματα που θέλετε να έχει το κοινό-στόχο σας – και να τονίσουν τις καλές πτυχές της εταιρείας σας.
  • Αποκτάτε νέους πελάτες
    Η απόκτηση νέων πελατών είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη της επιχείρησης σας. Η διαφήμιση είναι πολύ σημαντική γιατί σας βοηθάει να προσεγγίσετε περισσότερα άτομα που θέλετε για πελάτες σας με μηνύματα που απευθύνονται απευθείας σε αυτούς.
  • Διατηρήτε τους τρέχοντες πελάτες σας

    Η διατήρηση των πελατών είναι το θεμέλιο της επιχειρηματικής ανάπτυξης . Χρειάζεστε πιστούς πελάτες που αγαπούν την επωνυμία σας, σας στέλνουν παραπομπές από στόμα σε στόμα και πιθανότατα ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

    Η αποτελεσματική διαφήμιση οδηγεί την προσοχή των πελατών σας ξανά σε εσάς. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να στοχεύσετε εκ νέου σε μέλη του κοινού-στόχου σας , συμπεριλαμβανομένων επιχειρήσεων και καταναλωτών που βρίσκονται ήδη στη βάση πελατών σας.

  • Μένετε μπροστά από τον ανταγωνισμό
    Ανεξάρτητα από το είδος της επιχείρησης που διευθύνετε, έχετε ανταγωνιστές. Θα υπάρχουν πάντα επιχειρήσεις που θα διεκδικούν την προσοχή των ίδιων καταναλωτών. Ακόμα κι αν δεν γνωρίζετε ποιοι είναι αυτοί οι ανταγωνιστές σας, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είναι μεταξύ των πολλών επιχειρήσεων που ήδη διαφημίζονται για να αναπτύξουν την επιχείρησή τους. Στις μέρες μας δεν μπορείτε να βασίζεστε στην πελατεία που αποκτάτε οργανικά ή από στόμα σε στόμα, οι διαφημίσεις είναι σημαντικός παράγοντας διαμόρφωσης της επιτυχίας σας σε μια διαρκώς μεταβαλλόμενη αγορά.
  • Πραγματοποιήτε πωλήσεις
    Οι επιπτώσεις της διαφήμισης στην πραγματοποίηση πωλήσεων είναι καθοριστική. Οι διαφημίσεις είναι ισχυρά εργαλεία για να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να κερδίσει τα χρήματα που χρειάζεται για να επιβιώσει και να ευδοκιμήσει.

 

Στόχος μας είναι να εκπληρώσετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
Καθώς οι διαφημιστικές ενέργειες που σχεδιάζουμε μαζί σας θα σάς βοηθούν να επιτύχετε υψηλή απόδοση επένδυσης (ROI), θα έχετε επιπλέον έσοδα που μπορείτε να επανεπενδύσετε στην επιχείρησή σας για έναν συνεχή κύκλο διαφήμισης και ανάπτυξης.
Η διαφήμιση είναι σημαντική γιατί μπορεί να οδηγήσει στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας.
Με την διαφήμιση θα προσεγγίσουμε μαζί σας το σωστό κοινό με θετικά, στοχευμένα μηνύματα που θα μετατρέπουν τους δυνητικούς πελάτες σε αφοσιωμένους πελάτες. 
Επίσης θα στοχεύσουμε εκ νέου το κοινό σας, είτε στοχεύετε να αποκτήσετε αναγνωρισιμότητα επωνυμίας είτε να αυξήσετε την εμπιστοσύνη και την προτίμηση των επιχειρήσεων και καταναλωτών που είναι πελάτες σας.

Γιατί είναι τόσο σημαντική η διαφήμιση;

Από το λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος ή υπηρεσίας μέχρι την απλή προσπάθεια να προωθήσετε την επωνυμία σας στον κόσμο, οι κατάλληλες διαφημιστικές τακτικές μπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε περισσότερα από τα κατάλληλα άτομα.

Η διαφήμιση είναι ένας τύπος προώθησης επί πληρωμή που στρέφει την προσοχή στο βασικό σας μήνυμα και είναι το κρίσιμο επόμενο βήμα για να λειτουργήσουν οι στρατηγικές μάρκετινγκ που θα χρησιμοποιήσετε. Αυξάνει την έκθεσή σας για να συμβάλει να επιτύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους, είτε στοχεύετε να δημιουργήσετε τη βάση πελατών σας είτε να αυξήσετε γρήγορα τον όγκο των πωλήσεών σας.

Τα οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

Βήματα για να βελτιώσετε την εταιρική σας εικόνα
  1. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι ζωτικής σημασίας
    Το εταιρικό σας branding είναι ότι πιο σημαντικό διαθέτεται. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τη γλώσσα, το λογότυπο, τον συνδυασμό χρωμάτων, τη χρήση εικόνων, την τυπογραφία και τα γραφικά σας. Ανεξάρτητα από το πόσο καλά εξοπλισμένη είναι η εταιρεία σας, εάν ο καταναλωτής έχει κακή εντύπωση για εσάς από οποιοδήποτε από τα παραπάνω, ενδέχεται να μην έχετε άλλη ευκαιρία για να τον κάνετε πελάτη.

  2. Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενό σας
    Το περιεχόμενό σας είναι όλα αυτά που προβάλετε για να έρθετε σε επαφή με τον καταναλωτή, είναι επίσης η φωνή σας και το κύριο μέρος που θα προσελκύσει τον καταναλωτή να ενδιαφερθεί για την επιχείρησή σας. Ως εκ τούτου, είναι ζωτικής σημασίας να δημιουργείτε περιεχόμενο που θα ενδιαφέρει τον καταναλωτή και πάνω από όλα θα το βρει χρήσιμο. Η παροχή περιεχομένου υψηλής ποιότητας που ο καταναλωτής βρίσκει σχετικό με τις ανάγκες του θα προσθέσει αξιοπιστία και εμπιστοσύνη στην επωνυμία σας και θα ενισχύσει την εταιρική σας ταυτότητα στην αγορά.

  3. Χρησιμοποιήστε περιεχόμενο πολυμέσων
    Το οπτικό περιεχόμενο έχει αποδειχθεί ότι έχει υψηλότερο ποσοστό μετατροπής από τον γραπτό λόγο μόνο, χρησιμοποιήστε όλους τους πόρους σας για να τονίσετε αυτό.

  4. Διατηρήστε μια συνεπή στρατηγική
    Πρώτα και κύρια πρέπει να αποφασίσετε προσεκτικά ποιο είναι το μήνυμα που προσπαθείτε να μεταφέρετε, όταν το έχετε, μείνετε σε αυτό, η προσπάθεια να τοποθετηθείτε σε πάρα πολλές διαφορετικές κατηγορίες θα χρησιμεύσει μόνο στη σύγχυση του καταναλωτή και θα μειώσει το μήνυμά σας.

  5. Χρησιμοποιήστε ένα όνομα, λογότυπο και στυλ
    Το όνομά σας, το λογότυπο και τα χρώματά σας είναι σημαντικό να υπάρχουν σε όλο το υλικό μάρκετινγκ. Το ίδιο ισχύει και για το περιεχόμενο, καί είναι χρήσιμο να εφαρμοστεί στις γραμματοσειρές και τα στυλ που χρησιμοποιούνται παντού. Όλα αυτά θα πρέπει να εφαρμόζονται παντού, χωρίς εξαίρεση, από ιστολόγια έως μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ιστότοπους έως επαγγελματικές κάρτες. θα πρέπει όλα να έχουν την ίδια ταυτότητα, καθιστώντας σας άμεσα αναγνωρίσιμο.

  6. Αναπτύξτε μια συνεπή φωνή και τόνο για την επωνυμία σας
    Δώστε στην επωνυμία σας προσωπικότητα αναπτύσσοντας και διατηρώντας ένα συνεπές μήνυμα. Αποφύγετε να στέλνετε ανάμεικτα μηνύματα μέσω του τόνου ή της φωνής που χρησιμοποιείται στο περιεχόμενό σας, διότι θα αποδυναμώσετε το μήνυμά σας.

  7. Κρατήστε τις υποσχέσεις σας
    Επιδιώξτε να ανταποκρίνεστε με συνέπεια σε αυτά που υπόσχεστε, κάθε φορά χωρίς εξαίρεση. Αυτό θα εδραιώσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην επωνυμία σας και θα ενθαρρύνει την περαιτέρω δέσμευση.

  8. Προσαρμόστε το μήνυμά σας
    Βρείτε ποιο είναι το κοινό-στόχος σας, τι θέλει να μάθει ή να ανακαλύψει; Παρέχετε αυτό που απαιτούν ή χρειάζονται και κάντε το σε συνεπή βάση.

Είσοδος στον λογαριασμό

Καλώς ήρθατε στον ανανεωμένο ιστότοπό μας. Θέλουμε να σας παρέχουμε πληροφορίες που θα σας φανουν χρήσιμες σε αυτά που θέλετε να πετύχετε. Επίσης επιθυμούμε την συνεργασία που θα αναδείξει όλα όσα μπορούμε να πετύχουμε από κοινού.

The Marketeers

Δεσμευόμαστε για την επιτυχία σας