9:00 - 17:00
Δευτέρα - Παρασκευή

211 11 85126

Επικοινωνήστε μαζί μας

Τι είναι η διαφημιστική εταιρεία
/ διαφημιστικό γραφείο
"The Marketeers"

Τι είναι η διαφημιστική εταιρεία
/ διαφημιστικό γραφείο
"The Marketeers"

Είναι μια διαφημιστική εταιρεία / διαφημιστικό γραφείο στην Αθήνα που κάτω από ένα πρωτοποριακό σύστημα διακυβέρνησης υποστηρίζει επιχειρήσεις να βελτιώσουν την εταιρική εικόνα τους και τις πωλήσεις τους. Παρέχει υπηρεσίες, προϊόντα και υποστήριξη τόσο σε παραδοσιακής μορφής μέσα (εκτυπώσεις, διαφημιστικές κατασκευές κ.α.) όσο και σε ψηφιακά μέσα (κατασκευή ιστότοπων, digital marketing κ.α.). Όλες μας οι πρωτοβουλίες βασίζονται στην δημιουργική νότα που μας προσφέρει η εξειδίκευσή μας σε έργα γραφιστικής και δημιουργικού σχεδιασμού και στην κατανόηση των αρχών του μάρκετινγκ για την λειτουργία και ανάπτυξη των επιχειρήσεων.

Τι είναι η The Marketeers. Είμαστε μια διαφημιστική εταιρεία / διαφημιστικό γραφείο στην Αθήνα. Γράφημα που αναπαριστά σύμβολα του marketing και της διαφήμισης

Ο ρόλος μας ως διαφημιστική εταιρεία / διαφημιστικό γραφείο είναι αυτός του στρατηγικού συνεργάτη σας. Συνεργαζόμενοι μαζί σας θα εργαστούμε για να μαθουμε τις λεπτομέρειες της επιχείρησής σας, όλα αυτά που κάνουν την εταιρεία σας και τις δραστηριότητές της ξεχωριστή και μοναδική.

Μαθαίνοντας για εσάς θα δούμε πιθανά κενά ή θα εμπνευστούμε μια νέα κατεύθυνση στο σχέδιο μάρκετινγκ που δεν έχετε δει. Άλλωστε, αυτή είναι η εργασία μας ως διαφημιστική εταιρεία / διαφημιστικό γραφείο. Να φέρνουμε αποτελέσματα στις επιχειρήσεις που μας εμπιστεύονται, να τις υποστηρίζουμε να προσδιορίζουν καλύτερα τα οφέλη των προϊόντων και των υπηρεσιών τους ή/και να τους βοηθάμε να στοχεύουν σε καλύτερα κοινά και ομάδες πελατών που θέλουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους.

Ο ρόλος του ιστότοπου της The Marketeers. Σκίτσο, κάποιος πάνω σε μια σαίτα που κοιτάει μέσα από ένα κυάλι.

Ο ρόλος του ιστότοπου
της The Marketeers

Ο ιστότοπος μας είναι ένα μέσο για να μας γνωρίσετε και μία πρωτοβουλία να ρίξουμε φως σε ζητήματα πού είναι ζωτικής σημασίας για την βιώσιμη λειτουργία κάθε μικρής και μικρομεσαίας επιχείρησης.

Αν αναζητάτε πληροφορίες και έμπνευση για την διοίκηση της επιχείρησης σας πλοηγηθείτε μέσα στις σελίδες μας και σίγουρα θα αντλήσετε κάτι σημαντικό και πολύτιμο για τη συνέχεια σας.

Αν χρειάζεστε να μιλήσετε με κάποιον επαγγελματία σε σχέση με τη λειτουργία της επιχείρησης σας καλέστε μας άμεσα και δεχτείτε το ενδιαφέρον και την επαγγελματική μας προσέγγιση. Σκοπός μας είναι να σας υποστηρίζουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο για να πάρετε τα αποτελέσματα που χρειάζεστε.

Αν πάλι θέλετε μία προσφορά δώστε μας το χρόνο και τις πληροφορίες για να κατανοήσουμε τι χρειάζεστε και εμείς θα ανταποκριθούμε άμεσα στο αίτημά σας.

01
ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ
02
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ
03
ΕΚΔΟΣΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ
Άμεση ανταπόκριση. Σκίτσο μέ ένα τηλέφωνο ακουστικά και ένα γραμμικό με τρεις τελίτσες στο εσωτερικό του
Πείτε μας τι χρειάζεστε και εμείς θα ανταποκριθούμε άμεσα

ποιοι ειμαστε

Ποιοι είμαστε

Η The Marketeers είναι μια διαφημιστική εταιρεία / διαφημιστικό γραφείο στην Αθήνα και είναι υπεύθυνη για μια σειρά από εργασίες που είναι απαραίτητες για την επίτευξη των στόχων μάρκετινγκ μιας εταιρείας.

Η ομάδα μας αποτελείται από εξειδικευμένους επαγγελματίες, σχεδιαστές, προγραμματιστές, διαφημιστές, που έχουν την δυνατότητα να εκτιμούν οποιαδήποτε επιχειρηματική ανάγκη, και σε σχέση με την ιδιαιτερότητα μίας επιχείρησης, ποιά εργαλεία θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν για την επίτευξη των επιχειρηματικών της στόχων. Αυτό είναι που δημιουργεί και την βάση για μακροχρόνιες σχέσεις με τους πελάτες μας, βασισμένες στην εμπιστοσύνη και την καλή συνεργασία.

Άν υπάρχει το όραμά, θα σταθούμε κοντά σας και θα συμπράξουμε μέχρι την εκπλήρωση κάθε πτυχής του. Ο σκοπός κάθε δραστηριότητας μας είναι η εκπλήρωση της υπόσχεσης – δέσμευσης, που αναλαμβάνουμε απέναντι στους πελάτες μας.

Στόχος μας; Ο πελάτης να μετασχηματισθεί σε βάθος χρόνου σε συνεργάτη!

Μάθετε περισσότερα για εμάς

"Εκτός της διαφοράς
...μία λεπτομέρεια μπορεί να αλλάξει την εικόνα"

Τολμάμε να διαφοροποιηθούμε, στον τρόπο που σας αντιμετωπίζουμε, που κατανοούμε τις ανάγκες σας, και εργαζόμαστε μαζί με εσάς για να πετύχουμε τους στόχους σας.

Τολμάμε να διαφοροποιηθούμε στον τρόπο που οργανώνουμε τις λειτουργίες μας. Εμπνευσμένος εργαζόμενος (συνεργάτης) – ικανοποιημένος πελάτης – ακμάζουσα κοινωνία.

Σας προκαλούμε να διαφοροποιηθείτε για να κάνετε τις αλλαγές που χρειάζονται ώστε να έχετε μετρήσιμα αποτελέσματα.

Σκίτσο με ένα φύλλο που πετάει μακρυά από τα άλλα φύλλα. Τολμάμε να διαφοροποιηθούμε.
Γνωρίζουμε τι πρέπει να κάνουμε
και το πράττουμε

 Άνθρωποι, υλικα μάρκετινγκ, υπηρεσίες, στόχοι, οράματα, αξίες, φιλοσοφία, εργαλεία, πάθος, ιδέες, έμπνευση. Όλα ζυμωμένα με την καλλιέργεια ορθών σχέσεων και συνεργασιών στην υπηρεσία αυτών που μας εμπιστεύεστε.

Αλλάζουμε την εικόνα που έχουν οι άλλοι για εσάς. Μετασχηματίζουμε την εταιρική σας εικόνα ώστε να είναι σύμφωνη με τις εταιρικές σας αξίες και τους επιχειρηματικούς σας στόχους.

Παραλληλίζουμε την επιχειρηματική σας εξέλιξη ως ένα ταξίδι. Το ταξίδι έχει ενδιάμεσους στόχους και σταθμούς. Έχει πορείες για την υλοποίηση σχεδιασμένων τακτικών και δράσεων και αποτιμάται κάθε φορά με τα αποτελέσματα που φέρνουν στην επιχείρησή σας.

Σε όποιο στάδιο και αν βρίσκεστε επιχειρηματικά, έχετε την δυνατότητα να μας επιλέξετε ως συνεργάτες σας ….εμείς είμαστε για εσάς!

Η διαφήμιση είναι μια τακτική μάρκετινγκ που περιλαμβάνει την πληρωμή χώρου για την προώθηση ενός προϊόντος, μιας υπηρεσίας ή μιας αιτίας . 

Από μια άλλη σκοπιά είναι ένα μέσο επικοινωνίας με τους χρήστες ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας. Χρησιμοποιώντας ένα εξαιρετικά προσαρμοσμένο μήνυμα, η διαφήμιση μπορεί να είναι εξειδικευμένη (στοχεύει σε μικρό κοινό) ή γενική (στοχεύει μεγάλο κοινό).

Η διαφήμιση σας επιτρέπει να τοποθετήσετε την επιχείρησή σας ενάντια στους ανταγωνιστές σας σε μια δημόσια σκηνή. Το πώς αντιδράτε εσείς και οι ανταγωνιστές σας είναι εξαιρετικά σημαντικό καθώς διαμορφώνει την αγορά.

Για τις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς, η δημιουργική διαφήμιση είναι ένα ισχυρό -και συχνά απαραίτητο εργαλείο- για τη δημιουργία επωνυμιών, την πραγματοποίηση πωλήσεων, την αύξηση της ευαισθητοποίησης και τη δημιουργία ανταγωνιστικής διαφοροποίησης που μπορεί να μετατρέψει μια επιχείρηση που επιβιώνει ίωση ως επιχείρηση σε ακμάζουσα.

Η παρουσία μας ως διαφημιστική εταιρεία / διαφημιστικό γραφείο έχει σκοπό να σας παρέχει τα υλικά και την οργάνωση για την υλοποίηση διαφημίσεων, παρουσία στα μέσα ενημέρωσης, επικοινωνίες μάρκετινγκ, δημόσιες σχέσεις (PR), οργάνωση εκδηλώσεων και άλλες υπηρεσίες.
Αποβλέπουμε στην υποστήριξη και την παροχή των κατάλληλων εργαλείων ώστε να βοηθήσουμε τις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς που μας εμπιστεύονται να αυξήσουν την ευαισθητοποίηση, να πουλήσουν προϊόντα και υπηρεσίες και να δημιουργήσουν δυναμικές επωνυμίες.

Στη σημερινή καταναλωτική κουλτούρα, η επένδυση στην ψηφιακή διαφήμιση είναι μια αναγκαιότητα.

Η ψηφιακή διαφήμιση βασίζεται στο Διαδίκτυο για την παροχή διαφημιστικού υλικού σε πελάτες και σε πιο επιμελημένο κοινό. Οι διαφημιζόμενοι μπορούν να λάβουν άμεσα αποτελέσματα σχετικά με το ποιος αλληλοεπιδρά με τη διαφήμιση, τον τρόπο με τον οποίο το άτομο αλληλοεπιδρά και εάν οδήγησαν σε πώληση ή όχι οι διαφημιστικές ενέργειές του.

Υπάρχουν διάφοροι τύποι διαδικτυακής διαφήμισης που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι επιχειρήσεις και οι επαγγελματίες για να προβάλουν τις διαφημίσεις και τις καμπάνιες τους σε ένα επιλεκτικά ή μη καθορισμένο κοινό στο Διαδίκτυο.

Ενώ ο τομέας της διαφήμισης έχει εξελιχθεί, οι στόχοι παρέμειναν οι ίδιοι: να επηρεάσει τις απόψεις και τις αγοραστικές αποφάσεις των καταναλωτών.

Η διαφήμιση μέσω έντυπων μέσων ήταν κάποτε η κυρίαρχη μορφή διαφήμισης. Σήμερα, υπάρχει ανάμεσα στα εκατομμύρια των ψηφιακών διαφημίσεων και είναι εξίσου σημαντική.

Η έντυπη διαφήμιση περιλαμβάνει διαφημίσεις σε

  • Εφημερίδες και περιοδικά
  • Μπροσούρες και προϊοντικά έντυπα
  • Καταλόγους
  • Διαφημιστικά έντυπα βολάν και αφίσες
  • Απευθείας αλληλογραφία (καρτ ποστάλ και επιστολές)

Η κατανόηση του κοινού σας και της δικής σας επιχείρησης είναι ζωτικής σημασίας όταν λαμβάνετε την απόφαση σχετικά με το εάν θα χρησιμοποιείσετε έντυπη διαφήμιση ή όχι.

Σε ποια ηλικιακή ομάδα διαφημίζεστε; Είναι το μήνυμα κάτι που μπορούμε όλοι να καταλάβουμε ή είναι τοπικό;

Αυτά και άλλα ερωτήματα θέτουμε ως επαγγελματίες της διαφήμισης και του μάρκετινγκ για να οδηγήσουμε τις επιχειρήσεις στην επίτευξη των στόχων τους.

Η διαφήμιση μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις ενημερώνοντας τους δυνητικούς και τους τρέχοντες πελάτες σχετικά με την κυκλοφορία νέων προϊόντων, τις ειδικές προσφορές και τις βελτιώσεις .

Εκτός από την υπενθύμιση της επιχείρησής σας στους τρέχοντες πελάτες, η διαφήμιση μπορεί επίσης να βοηθήσει στη δημιουργία ή την ανάπτυξη μιας ξεχωριστής επωνυμίας για την επιχείρησή σας.

Τα οφέλη της διαφήμισης περιλαμβάνουν την ενστάλαξη μιας αίσθησης αφοσίωσης στην επωνυμία. Η απεικόνιση ενός προϊόντος, μιας υπηρεσίας ή της εταιρικής σας ταυτότητας σε μια διαφήμιση μεταφέρει εικόνες, ιδανικά και μια προσωπικότητα που ταιριάζει με τα στοχευμένα δημογραφικά στοιχεία.

Ευθυγραμμίζοντας στενά αυτές τις αξίες, οι καταναλωτές και οι πελάτες συνδέονται καλύτερα με τα προϊόντα τις υπηρεσίες και την επιχείρησή σας.

Κάθε ιδιοκτήτης επιχείρησης κατανοεί την αξία του χρόνου και προσλαμβάνοντας μια διαφημιστική εταιρεία μπορεί να διασφαλίσει ότι η ομάδα του μπορεί να χρησιμοποιήσει το χρόνο για να εργαστεί σε άλλους σημαντικούς τομείς αντί να αναπτύσσει διαφημιστικές καμπάνιες .

Αυτό έχει μεγαλύτερη σημασία για τις μικρότερες επιχειρήσεις και τους επαγγελματίες που δεν έχουν το προσωπικό να αφιερώσουν στην διαφημιστική εργασία η οποία είναι σημαντική και πολύτιμη για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων..

Η δημιουργία αποτελεσματικών διαφημιστικών καμπανιών που προσεγγίζουν όλο και πιο εξελιγμένους καταναλωτές είναι πιθανώς πιο δύσκολη από ποτέ. Πολλές αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις απλώς δεν έχουν τη δυνατότητα να διαχειρίζονται τακτικά ένα αποτελεσματικό πρόγραμμα διαφημίσεων.

Αν θέλετε πραγματικά να αναπτύξετε την επιχείρησή σας, η πρόσληψη μιας διαφημιστικής εταιρείας για την επίβλεψη ορισμένων ή όλων των δραστηριοτήτων μάρκετινγκ είναι το πιο οικονομικό σχέδιο δράσης.

Εκτός από τη βελτίωση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας σας με τις συμβατικές μεθόδους διαφήμισης ή τις ψηφιακές μεθόδους, η The Marketeers μπορεί να εργαστεί για να σας επισημάνει αξιόλογες στρατηγικές μάρκετινγκ που στο παρελθόν δεν είχατε αξιολογήσει και αξιοποιήσει κατάλληλα προς όφελος της επιχείρησής σας.

Η διαφήμιση έχει τρεις κύριους στόχους: να ενημερώσει, να πείσει και να υπενθυμίσει .

Η διαφήμιση δημιουργεί ευαισθητοποίηση σχετικά με τις επωνυμίες, τα προϊόντα, τις υπηρεσίες και τις ιδέες. Ανακοινώνει νέα προϊόντα και προγράμματα και μπορεί να εκπαιδεύσει τους ανθρώπους για τα χαρακτηριστικά και τα οφέλη νέων ή καθιερωμένων προϊόντων και υπηρεσιών.

Χρειάζεται να κατανοήσουμε ότι η διαφήμιση είναι ένας πολύ καλλιτεχνικός τρόπος επικοινωνίας με τους πελάτες. Τα κύρια χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει μια επιχείρηση για να πετύχει τους στόχους της είναι οι εξαιρετικές επικοινωνιακές δεξιότητες με την δημιουργία της κατάλληλης στρατηγικής και του κατάλληλου διαφημιστικού και προωθητικού υλικού και η πολύ καλή πειστική δύναμη των μηνυμάτων που θα απευθύνει στο κοινό - στόχο με την εκάστοτε διαφημιστική ενέργεια.

Συνοπτικά, στόχος της διαφήμισης είναι η επικοινωνία μεταξύ της επωνυμίας και του πελάτη.

Πριν από την υιοθέτηση του ψηφιακού μάρκετινγκ και της διαφήμισης, το μεγαλύτερο μέρος της επικοινωνίας μεταξύ της επωνυμίας και του πελάτη ήταν μονόδρομος. Ωστόσο, στις μέρες μας ακόμη και η ψηφιακή διαφήμιση, όπως οι χορηγούμενες διαφημίσεις, είναι μια ευκαιρία αμφίδρομης επικοινωνίας.

Σε λίγες ημέρες θα σας παρουσιάσουμε αναλυτικά τους στόχους της διαφήμισης και τα οφέλη που μπορεί να επιτύχει η διαφήμιση για μια επιχείρηση.

Το μάρκετινγκ αποτελεί την μεγάλη εικόνα του τρόπου με τον οποίο μια εταιρεία σχεδιάζει να αυξήσει την ευαισθητοποίηση της επωνυμίας της και να πείσει τους πελάτες να κάνουν μια αγορά. Η διαφήμιση είναι η πράξη της επικοινωνίας μηνυμάτων γύρω από αυτούς τους γενικούς στόχους.

 

Η διαφήμιση είναι ένα υποσύνολο του μάρκετινγκ, που είναι ο γενικός όρος για την επικοινωνία με το κοινό σας.

 

Το μάρκετινγκ και η διαφήμιση είναι έννοιες σχετικές επειδή αναφέρονται και οι δύο στην προώθηση και πώληση αγαθών και υπηρεσιών. Παρόλο που οι δύο έννοιες σχετίζονται, και οι δύο ασχολούνται με διαφορετικές πτυχές της διαδικασίας πώλησης. 

 

Το μάρκετινγκ στοχεύει στις τακτικές και τις υποκείμενες στρατηγικές που εμπλέκονται στην πώληση αγαθών και υπηρεσιών. 

Η διαφήμιση είναι μέρος της στρατηγικής μάρκετινγκ , την οποία χρησιμοποιεί μια εταιρεία για να πουλήσει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της.

Μια καλή διαφήμιση θα τραβήξει την προσοχή του κοινού - στόχου. Θα το ενθαρρύνει να αναλάβει δράση.

 

Οι εντυπωσιακές εικόνες, τα ελκυστικά κουδουνίσματα και οι διασκεδαστικές διαφημίσεις τραβούν την προσοχή των πελατών, βοηθώντας τους να θυμούνται το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Ωστόσο, το να δείχνετε ότι μπορείτε να ικανοποιήσετε τις ανάγκες των πιθανών πελατών παραμένει η πιο σημαντική πτυχή του μάρκετινγκ.

 

Οι διαφημίσεις σας πρέπει να μεταδίδουν αυτό το σημείο ξεκάθαρα και άμεσα, ώστε να έχουν απήχηση στους καταναλωτές. Αυτό ισχύει ανεξάρτητα από τις αλλαγές στον κλάδο σας ή σε συγκεκριμένους τρόπους διαφήμισης.

Συνοπτικά οι διαφημίσεις που θυμόμαστε ή/και μας άρεσαν περισσότερο:

  • Συνδέθηκαν μαζί μας με κάποιο τρόπο.

  • Παρείχαν πληροφορίες γρήγορα και συνοπτικά. Έμειναν αξέχαστες.

    Ανακαλούνταν εύκολα (και ίσως και μιμήθηκαν).* Περιλάμβαναν μια έκκληση για δράση.

«Η δημιουργικότητα χωρίς στρατηγική ονομάζεται τέχνη. δημιουργικό με στρατηγική ονομάζεται διαφήμιση»

Jef I. Richards

Τι να συμπεριλάβετε σε κάθε διαφήμιση

  • Το λογότυπο ή το όνομα της επιχείρησής σας. Εάν το λογότυπο ή το όνομα της επιχείρησής σας δεν περιέχει αυτό που κάνετε, φροντίστε να το διευκρινίσετε στη διαφήμιση.
  • Ένα CTA (call to action) με υποστηρικτικά στοιχεία επικοινωνίας. Πείτε ακριβώς γιατί οι άνθρωποι πρέπει να επικοινωνούν με την επιχείρησή σας και τι μπορείτε να κάνετε για αυτούς.
  • Πληροφορίες για την επιχείρησή σας. Εξηγήστε τι κάνει η επιχείρησή σας και πώς σκοπεύετε να βοηθήσετε τους πιθανούς πελάτες σας. Μην υπερβάλλετε με το περιεχόμενο διότι θέλετε να βεβαιωθείτε ότι μπορούν να το διαβάσουν γρήγορα και εύκολα.
  • Υποστήριξη οπτικών στοιχείων όπως φωτογραφία ή γραφικά. Αυτό μπορεί να είναι το λογότυπό σας, μια εικόνα της επιχείρησής σας ή ένα γραφικό που σχετίζεται με την επιχείρησή σας.

Βελτιώστε την εταιρική εικόνα σας

Η διαφημιστική εταιρεία / διαφημιστικό γραφείο μας κατανοεί σε βάθος την σημασία της καλής εταιρικής εικόνας και για αυτό τον λόγο εστιάζουμε από την αρχή της συνεργασίας μας στο να βοηθήσουμε τους πελάτες μας να χτίσουν την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας τους.

Η εταιρική εικόνα σας είναι μια ζωτικής σημασίας πτυχή όσον αφορά την οικοδόμηση της επιχείρησής σας σε μια ευημερούσα, επιτυχημένη επιχείρηση. Η επικοινωνία των βασικών αξιών σας με σαφή και συνεπή τρόπο είναι ζωτικής σημασίας για τις φιλοδοξίες σας. Η εταιρική εικόνα σας είναι το πώς σας βλέπει ο καταναλωτής, ο πελάτης σας, είναι η φήμη και η φωνή σας.

Βελτιώστε την εταιρική σας εικόνα. Ένα γραφικό με τσάντες που φέρουν τα γράμματα της λέξης BRAND

Για να επιβιώσει και να αναπτυχθεί, η επιχείρησή σας χρειάζεται πελάτες. Για να αποκτήσετε πελάτες, πρέπει να προωθήσετε την επιχείρησή σας. 

Τις παλιές καλές μέρες, αυτό ήταν θέμα επιλογής μεταξύ ενός φυλλαδίου, ενός προγράμματος direct marketing, η αποστολή μιας καρτ ποστάλ ή μιας διαφήμισης στην τοπική εφημερίδα.

Αλλά στον σημερινό ψηφιακό κόσμο, οι δυνατότητες είναι ατελείωτες

συμμετοχή σε εμπορική έκθεση. Με ξεκάθαρο μήνυμα. Μια ντουντούκα σε σκίτσο

Πόσο σημαντική είναι η διαφήμιση

για την εταιρεία μου

  • Η διαφήμιση αυξάνει σημαντικά την προβολή της επωνυμίας σας σε σχετικούς πελάτες
  • Οι διαδικτυακές διαφημιστικές καμπάνιες προσφέρουν προηγμένες δυνατότητες στόχευσης που μπορούν να ενισχύσουν την απόδοση επένδυσης (ROI).
  • Η διαφήμιση επηρεάζει άμεσα τις πωλήσεις και τα έσοδα για πολλές μικρές επιχειρήσεις

Πως θα προσεγγίσετε νέους πελάτες

Promo-Βιτρίνες 12-2022
Σχέδιο βιτρίνας που έχει αυτοκόλλητα εκπτώσεων
Ένα γραφικό που συμβολίζει ένα quotes
Η διαφήμιση βασίζεται σε ένα πράγμα. Ευτυχία.

Ντον Ντρέιπερ

Μια κάθετη ζικ ζακ γραμμή

Εάν το προϊόν ή η υπηρεσία σας μπορεί να λύσει το πρόβλημα ενός υποψήφιου πελάτη, θα τον κάνετε ευτυχισμένο.

Λύστε το πρόβλημα ενός υποψήφιου πελάτη με το προϊόν ή την υπηρεσία σας και θα πληρώσουν για να απομακρύνουν τον φόβο, την αμφιβολία, την πείνα ή την πλήξη τους.

Εξυπηρετούμε επιχειρήσεις και καταστήματα
σε όλη την Ελλάδα
αξιόπιστα - υπεύθυνα - ουσιαστικά

η δική σας διαφημιστική εταιρεία / διαφημιστικό γραφείο με έδρα την Αθήνα

Λευκή ζικ ζακ γραμμή

Η επικοινωνία είναι το κλειδί για όλες τις σημαντικές δραστηριότητες που σχετίζονται με το μάρκετινγκ και η διαφήμιση είναι αυτή που το απαιτεί περισσότερο.

Η διαφήμιση είναι ένα ουσιαστικό στοιχείο του μάρκετινγκ που σας επιτρέπει να διαδώσετε το διαφημιστικό μήνυμα σας, στο κοινό-στόχο σας και να το ενθαρρύνετε να αλληλεπιδράσει με την επιχείρησή σας με τον πιο δημιουργικό δυνατό τρόπο. Ο ρόλος της διαφήμισης δεν είναι να κερδίσει την προσοχή όλων όσων την δουν αλλά να μετατρέψει τον περιορισμένο αριθμό θεατών – ληπτών που θα παρακολουθήσουν μια συγκεκριμένη διαφήμιση σε πελάτες ή ενδιαφερόμενους.

Ως διαφημιστική εταιρεία / διαφημιστικό γραφείο καλλιεργούμε αυτή την τέχνη της αποτελεσματικής απεύθυνσης. Χρησιμοποιούμε τους κατάλληλους πόρους για την μετάδοση του μηνύματος μιας επωνυμίας, σαν και την δική σας, στο κοινό-στόχο της, για να το ωθήσουμε και να το κάνουμε να θέλει να αλληλεπιδράσει με την επωνυμία.

Ως διαφημιστική εταιρεία / διαφημιστικό γραφείο βοηθούμε και υποστηρίζουμε τις επιχειρήσεις και τους επαγγελματίες να ακολουθήσουν δημιουργικό τρόπο με τις καμπάνιες τους και να ανταποκριθούν στις συγκεκριμένες απαιτήσεις μιας συγκεκριμένης ομάδας πελατών. Διαθέτουμε καινοτόμες ιδέες, φαντασία και τεχνογνωσία για να υποστηρίξουμε με συνέπεια τα σχέδια μάρκετινγκ και τα επιχειρηματικά σχέδια που καταρτίζετε και υλοποιείτε.

Σχέδιο που υποδηλώνει επικοινωνία
ads icon white
Σχέδιο που δείχνει ένα στόχο
Scroll to Top
Βήματα για να βελτιώσετε την εταιρική σας εικόνα
  1. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι ζωτικής σημασίας
    Το εταιρικό σας branding είναι ότι πιο σημαντικό διαθέτεται. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τη γλώσσα, το λογότυπο, τον συνδυασμό χρωμάτων, τη χρήση εικόνων, την τυπογραφία και τα γραφικά σας. Ανεξάρτητα από το πόσο καλά εξοπλισμένη είναι η εταιρεία σας, εάν ο καταναλωτής έχει κακή εντύπωση για εσάς από οποιοδήποτε από τα παραπάνω, ενδέχεται να μην έχετε άλλη ευκαιρία για να τον κάνετε πελάτη.

  2. Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενό σας
    Το περιεχόμενό σας είναι όλα αυτά που προβάλετε για να έρθετε σε επαφή με τον καταναλωτή, είναι επίσης η φωνή σας και το κύριο μέρος που θα προσελκύσει τον καταναλωτή να ενδιαφερθεί για την επιχείρησή σας. Ως εκ τούτου, είναι ζωτικής σημασίας να δημιουργείτε περιεχόμενο που θα ενδιαφέρει τον καταναλωτή και πάνω από όλα θα το βρει χρήσιμο. Η παροχή περιεχομένου υψηλής ποιότητας που ο καταναλωτής βρίσκει σχετικό με τις ανάγκες του θα προσθέσει αξιοπιστία και εμπιστοσύνη στην επωνυμία σας και θα ενισχύσει την εταιρική σας ταυτότητα στην αγορά.

  3. Χρησιμοποιήστε περιεχόμενο πολυμέσων
    Το οπτικό περιεχόμενο έχει αποδειχθεί ότι έχει υψηλότερο ποσοστό μετατροπής από τον γραπτό λόγο μόνο, χρησιμοποιήστε όλους τους πόρους σας για να τονίσετε αυτό.

  4. Διατηρήστε μια συνεπή στρατηγική
    Πρώτα και κύρια πρέπει να αποφασίσετε προσεκτικά ποιο είναι το μήνυμα που προσπαθείτε να μεταφέρετε, όταν το έχετε, μείνετε σε αυτό, η προσπάθεια να τοποθετηθείτε σε πάρα πολλές διαφορετικές κατηγορίες θα χρησιμεύσει μόνο στη σύγχυση του καταναλωτή και θα μειώσει το μήνυμά σας.

  5. Χρησιμοποιήστε ένα όνομα, λογότυπο και στυλ
    Το όνομά σας, το λογότυπο και τα χρώματά σας είναι σημαντικό να υπάρχουν σε όλο το υλικό μάρκετινγκ. Το ίδιο ισχύει και για το περιεχόμενο, καί είναι χρήσιμο να εφαρμοστεί στις γραμματοσειρές και τα στυλ που χρησιμοποιούνται παντού. Όλα αυτά θα πρέπει να εφαρμόζονται παντού, χωρίς εξαίρεση, από ιστολόγια έως μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ιστότοπους έως επαγγελματικές κάρτες. θα πρέπει όλα να έχουν την ίδια ταυτότητα, καθιστώντας σας άμεσα αναγνωρίσιμο.

  6. Αναπτύξτε μια συνεπή φωνή και τόνο για την επωνυμία σας
    Δώστε στην επωνυμία σας προσωπικότητα αναπτύσσοντας και διατηρώντας ένα συνεπές μήνυμα. Αποφύγετε να στέλνετε ανάμεικτα μηνύματα μέσω του τόνου ή της φωνής που χρησιμοποιείται στο περιεχόμενό σας, διότι θα αποδυναμώσετε το μήνυμά σας.

  7. Κρατήστε τις υποσχέσεις σας
    Επιδιώξτε να ανταποκρίνεστε με συνέπεια σε αυτά που υπόσχεστε, κάθε φορά χωρίς εξαίρεση. Αυτό θα εδραιώσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην επωνυμία σας και θα ενθαρρύνει την περαιτέρω δέσμευση.

  8. Προσαρμόστε το μήνυμά σας
    Βρείτε ποιο είναι το κοινό-στόχος σας, τι θέλει να μάθει ή να ανακαλύψει; Παρέχετε αυτό που απαιτούν ή χρειάζονται και κάντε το σε συνεπή βάση.

Οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

  • Δημιουργείτε επίγνωση
    Ένα από τα πιο άμεσα αποτελέσματα της διαφήμισης είναι η αυξημένη αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Οι δυνητικοί πελάτες πιθανότατα θα πρέπει να συναντήσουν την επιχείρησή σας αρκετές φορές προτού αρχίσουν να σας θυμούνται και οι διαφημιστικές ενέργειες σας βοηθούν να το πετύχετε.

  • Εκπαιδεύετε τους καταναλωτές
    Πέρα από την απλή δημιουργία ευαισθητοποίησης, η διαφήμιση σάς βοηθά να εκπαιδεύσετε τους καταναλωτές σχετικά με το πώς τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας τους βοηθούν και τι αντιπροσωπεύει η επωνυμία σας.
    Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να δημιουργήσετε μια βαθύτερη κατανόηση για τα πάντα, από την αποστολή της εταιρείας σας μέχρι την αξία αυτών που πουλάτε.

  • Ενισχύετε τη φήμη σας
    Η διαφήμιση σάς δίνει τη δυνατότητα να βελτιώσετε τη φήμη της επιχείρησής σας. Τόσο η διαφήμιση εκτός σύνδεσης μέσω αντύπων,. επιγραφών και άλλων μέσων όσο και η διαδικτυακή διαφήμιση μπορούν να ενισχύσουν την προβολή των βασικών μηνυμάτων σας – τα συμπεράσματα που θέλετε να έχει το κοινό-στόχο σας – και να τονίσουν τις καλές πτυχές της εταιρείας σας.
  • Αποκτάτε νέους πελάτες
    Η απόκτηση νέων πελατών είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη της επιχείρησης σας. Η διαφήμιση είναι πολύ σημαντική γιατί σας βοηθάει να προσεγγίσετε περισσότερα άτομα που θέλετε για πελάτες σας με μηνύματα που απευθύνονται απευθείας σε αυτούς.
  • Διατηρήτε τους τρέχοντες πελάτες σας

    Η διατήρηση των πελατών είναι το θεμέλιο της επιχειρηματικής ανάπτυξης . Χρειάζεστε πιστούς πελάτες που αγαπούν την επωνυμία σας, σας στέλνουν παραπομπές από στόμα σε στόμα και πιθανότατα ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

    Η αποτελεσματική διαφήμιση οδηγεί την προσοχή των πελατών σας ξανά σε εσάς. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να στοχεύσετε εκ νέου σε μέλη του κοινού-στόχου σας , συμπεριλαμβανομένων επιχειρήσεων και καταναλωτών που βρίσκονται ήδη στη βάση πελατών σας.

  • Μένετε μπροστά από τον ανταγωνισμό
    Ανεξάρτητα από το είδος της επιχείρησης που διευθύνετε, έχετε ανταγωνιστές. Θα υπάρχουν πάντα επιχειρήσεις που θα διεκδικούν την προσοχή των ίδιων καταναλωτών. Ακόμα κι αν δεν γνωρίζετε ποιοι είναι αυτοί οι ανταγωνιστές σας, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είναι μεταξύ των πολλών επιχειρήσεων που ήδη διαφημίζονται για να αναπτύξουν την επιχείρησή τους. Στις μέρες μας δεν μπορείτε να βασίζεστε στην πελατεία που αποκτάτε οργανικά ή από στόμα σε στόμα, οι διαφημίσεις είναι σημαντικός παράγοντας διαμόρφωσης της επιτυχίας σας σε μια διαρκώς μεταβαλλόμενη αγορά.
  • Πραγματοποιήτε πωλήσεις
    Οι επιπτώσεις της διαφήμισης στην πραγματοποίηση πωλήσεων είναι καθοριστική. Οι διαφημίσεις είναι ισχυρά εργαλεία για να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να κερδίσει τα χρήματα που χρειάζεται για να επιβιώσει και να ευδοκιμήσει.

 

Στόχος μας είναι να εκπληρώσετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
Καθώς οι διαφημιστικές ενέργειες που σχεδιάζουμε μαζί σας θα σάς βοηθούν να επιτύχετε υψηλή απόδοση επένδυσης (ROI), θα έχετε επιπλέον έσοδα που μπορείτε να επανεπενδύσετε στην επιχείρησή σας για έναν συνεχή κύκλο διαφήμισης και ανάπτυξης.
Η διαφήμιση είναι σημαντική γιατί μπορεί να οδηγήσει στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας.
Με την διαφήμιση θα προσεγγίσουμε μαζί σας το σωστό κοινό με θετικά, στοχευμένα μηνύματα που θα μετατρέπουν τους δυνητικούς πελάτες σε αφοσιωμένους πελάτες. 
Επίσης θα στοχεύσουμε εκ νέου το κοινό σας, είτε στοχεύετε να αποκτήσετε αναγνωρισιμότητα επωνυμίας είτε να αυξήσετε την εμπιστοσύνη και την προτίμηση των επιχειρήσεων και καταναλωτών που είναι πελάτες σας.

Βελτιώστε την εταιρική σας εικόνα

Η βελτίωση της εταιρικής σας εικόνας θα συμβάλει σημαντικά στην αύξηση της απόδοσης της επιχείρησής σας και των συνολικών πιθανοτήτων επιτυχίας σε μια απίστευτη αγορά. 
Η πραγματικότητα είναι ότι οι περισσότεροι πελάτες θέλουν να συναλλάσσονται με επιτυχημένες εταιρείες και όχι με άγνωστες εταιρείες που σύντομα θα εξαφανιστούν. Μπορείτε ακόμη και εσείς να κάνετε το ίδιο πράγμα εξετάζοντας τη φήμη μιας εταιρείας προτού αποφασίσετε εάν θα συνεργαστείτε ή όχι μαζί της. 
Ανεξάρτητα του πόσο πετυχημένοι είστε σήμερα, απεικονίσετε μια επιτυχημένη εικόνα και αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να απολαύσετε τα οφέλη της επιτυχίας πολύ πριν φτάσετε σε αυτό το επίπεδο.

Ορίστε μερικά βήματα για να βελτιώσετε την εταιρική σας εικόνα.

Γιατί είναι τόσο σημαντική η διαφήμιση;

Από το λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος ή υπηρεσίας μέχρι την απλή προσπάθεια να προωθήσετε την επωνυμία σας στον κόσμο, οι κατάλληλες διαφημιστικές τακτικές μπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε περισσότερα από τα κατάλληλα άτομα.

Η διαφήμιση είναι ένας τύπος προώθησης επί πληρωμή που στρέφει την προσοχή στο βασικό σας μήνυμα και είναι το κρίσιμο επόμενο βήμα για να λειτουργήσουν οι στρατηγικές μάρκετινγκ που θα χρησιμοποιήσετε. Αυξάνει την έκθεσή σας για να συμβάλει να επιτύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους, είτε στοχεύετε να δημιουργήσετε τη βάση πελατών σας είτε να αυξήσετε γρήγορα τον όγκο των πωλήσεών σας.

Τα οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

Είσοδος στον λογαριασμό

Καλώς ήρθατε στον ανανεωμένο ιστότοπό μας. Θέλουμε να σας παρέχουμε πληροφορίες που θα σας φανουν χρήσιμες σε αυτά που θέλετε να πετύχετε. Επίσης επιθυμούμε την συνεργασία που θα αναδείξει όλα όσα μπορούμε να πετύχουμε από κοινού.

The Marketeers

Δεσμευόμαστε για την επιτυχία σας