Πολύ συχνά, οι εταιρείες βλέπουν τη συσκευασία των προϊόντων τους ως μιας δεύτερης προτεραιότητας ανάγκη. Τόσο πολύς χρόνος, χρήματα και φροντίδα πηγαίνουν στην σχολαστική δημιουργία και τελειοποίηση των προϊόντων. Αν δεν είναι συσκευασμένα σωστά, όλες αυτές οι προσπάθειες θα καταλήξουν να είναι μια σπατάλη διότι απλά δεν θα έχουν πείσει και παρακινήσει την αγορά για να τα αγοράσουν.Η διαδικασία επικοινωνίας της αξίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας με τους πελάτες είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία τους στην αγορά.Επίσης σημαντικός είναι και ο ρόλος της συσκευασίας για το μάρκετινγκ των υπηρεσιών. Συσκευάστε την υπηρεσία σας έτσι ώστε να την επικοινωνείτε σαν προϊόν. Κάνετε τα άυλα απτά.