Πολλές εταιρείες κάνουν το λάθος να μην εξετάζουν τις δημόσιες σχέσεις στις στρατηγικές τους
Οι δημόσιες σχέσεις, η προβολή στον Τύπο και η επικερδής κάλυψη των μέσων ενημέρωσης δεν σταματούν την εβδομάδα μετά την έναρξη. Θα πρέπει να αποτελεί μέρος του εργαλείου μάρκετινγκ κάθε επιχείρησης που αναπτύσσεται και μπορεί να αποτελέσει βασικό κομμάτι της στρατηγικής της.Η οργάνωση των δημοσίων σχέσεων δεν είναι λειτουργία χωρίς αξία και χρειάζεται πόρους για να ανταπεξέλθει στους στόχους της. Απαιτεί να πληρώνονται οι μισθοί σε άτομα που επιβλέπουν και εκτελούν την στρατηγική PR. Περιλαμβάνει επίσης δαπάνες που συνδέονται με εκδηλώσεις, χορηγίες και άλλες δραστηριότητες που σχετίζονται με την PR.
