5 Συμβουλές μάρκετινγκ για το Facebook

Το να πει κανείς ότι όλοι είναι στο Facebook δεν θα ήταν πολύ μακριά από την αλήθεια.

Οι 2 δισεκατομμύρια ενεργοί χρήστες του κοινωνικού γίγαντα και εκατομμύρια επιχειρηματικές σελίδες αντιπροσωπεύουν το απόλυτο έδαφος για τους εμπόρους που θέλουν να επιστήσουν την προσοχή στις επιχειρήσεις τους.

Και με το 53% των χρηστών να ισχυρίζονται ότι είναι «πάντα στο Facebook», η πλατφόρμα διαθέτει την πιο μεγάλη βάση χρηστών οποιασδήποτε κοινωνικής πλατφόρμας.

Παρόλο που υπάρχει σίγουρα αρκετή προσοχή στο Facebook, ο ανταγωνισμός για τον πολύτιμο χρόνο και την προσοχή των πελατών σας είναι έντονος.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι έμποροι πρέπει να δώσουν ιδιαίτερη προσοχή στο πώς αντιμετωπίζουν την παρουσία τους στο Facebook. Πολλές φορές είναι οι πιο λεπτές πτυχές της στρατηγικής περιεχομένου ή της ρύθμισης σελίδας που θα μπορούσαν να κάνουν τη μεγαλύτερη διαφορά από άποψη απόδοσης.

Περιγράφουμε 5 συμβουλές μάρκετινγκ Facebook που είναι για σχεδόν κάθε επιχείρηση.

1. Τελειοποιήστε την εικόνα προφίλ σας

Οι πρώτες εντυπώσεις μετράνε.

Δεδομένου ότι η εικόνα προφίλ της μάρκας σας αντιπροσωπεύει το πρώτο στοιχείο, οι δυνητικοί οπαδοί πιθανότατα θα την δουν όταν αλληλεπιδρούν μαζί σας μέσω αναζήτησης ή σχολίων, οι εικόνες αποτελούν σημαντικό κομμάτι της στρατηγικής σας στο Facebook.

 

Με 180 × 180 pixels για να δουλέψετε, τα εμπορικά σήματα θα πρέπει να προσπαθούν να διατηρούν απλές τις εικόνες προφίλ τους. Συμπιέζοντας πολύ κειμενο ή μια τεράστια εικόνα σε έναν τόσο μικρό χώρο, δεν ακούγεται ακριβώς «κομψό».

Τα υψηλής ποιότητας κοντινά πλάνα και τα headshots είναι κοινά για όσους τρέχουν μια ατομική επιχείρηση. Η εικόνα προφίλ του Seth Godin είναι ένα καλό παράδειγμα αυτού:

Εν τω μεταξύ, τα καθαρά λογότυπα με μινιμαλιστική ατμόσφαιρα δουλεύουν επίσης καλά όπως φαίνεται στη Hubspot 

2. Δώστε προσοχή στα μεγέθη εικόνας

Το Facebook κάνει την περισσότερη από τη δουλειά για εμάς όταν πρόκειται για το γενικό σχεδιασμό και τη μορφοποίηση των σελίδων μας. Όμως η βελτιστοποίηση των εικόνων για τις αναρτήσεις σας, τους συνδέσμους και τις προεπισκοπήσεις είναι επάνω σας.

Για παράδειγμα, γνωρίζετε πώς φαίνεται η σελίδα σας στο Facebook στον υπολογιστή σε σχέση με το κινητό; Μήπως οι επισκέπτες σας χάνουν περιεχόμενο όταν σας επισκέπτονται μέσω smartphone;

Όπως το προφίλ σας και οι φωτογραφίες εξώφυλλων , το μέγεθος της εικόνας αξίζει την προσοχή σας για ολόκληρη τη σελίδα σας στο Facebook. Εν ολίγοις, μην αλλάζετε εικόνες ή συνδέσμους χωρίς να εξασφαλίζετε ότι φαίνονται καθαρά. Και πάλι, είναι η διατήρηση αυτής της ισχυρής πρώτης εντύπωσης.

3. Βελτιστοποιήστε τη χρονική στιγμή της δημοσίευσής σας

Στο Facebook, ο συγχρονισμός είναι οτιδήποτε.

Ένα ουσιαστικό κομμάτι βελτιστοποίησης της εμπλοκής δεν είναι αναγκαστικά θέμα αυτού που δημοσιεύετε, αλλά μάλλον πότε το δημοσιεύετε.

Σύμφωνα με έρευνα για τις καλύτερες στιγμές για δημοσίευση στα κοινωνικά μέσα , νωρίς το απόγευμα κατά τις εργάσιμες ημέρες είναι ιδανικό για τις περισσότερες επιχείρήσεις:

Ο προγραμματισμός των δημοσιεύσεων σας εκ των προτέρων είναι ένα must-do για επιχειρήσεις που θέλουν να σημειώσουν όλα τα κουτιά για το τι κάνει μια αποτελεσματική παρουσία στο Facebook. Όχι μόνο μπορείτε να δημοσιεύσετε όταν οι πελάτες σας είναι πιο ενεργοί, αλλά και να εξασφαλίσετε ότι διαφοροποιείτε την παραγωγή περιεχομένου σας παρά να πηγαίνετε απλά με τη ροή.

4. Επιταχύνετε τον χρόνο ανταπόκρισης

Κάποιες φορές η εμφάνιση μεταξύ των ανταγωνιστών σας σημαίνει να παρέχετε την καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών .

Οι άνθρωποι έχουν μεγάλες προσδοκίες από τα εμπορικά σήματα όταν πρόκειται να απαντήσουν στις ερωτήσεις και τις ανησυχίες τους. Στην πραγματικότητα, ο μέσος καταναλωτής αναμένει μια ανταπόκριση εντός τεσσάρων ωρών στα κοινωνικά μέσα.

Παρόλο που δεν μπορείτε να βρίσκεστε παντού ταυτόχρονα, θα πρέπει να κάνετε συνειδητή προσπάθεια να απαντήσετε στις ειδοποιήσεις και τα σχόλεια. Κάνοντας το δείχνετε ότι εκτιμάτε το χρόνο των πελατών σας και αυτό κάνει τη διαφορά.

5. Πειραματιστείτε με νέες μορφές διαφήμισης

Οι επιχειρήσεις εκμεταλλεύονται άκρως την πλατφόρμα διαφημίσεων του Facebook βλέποντας τεράστιες αποδόσεις ως αποτέλεσμα.

Αν δεν έχετε περάσει κάποιο χρόνο με το Facebook’s ad creator, θα πρέπει να βρείτε κάποιο χρόνο για να δείτε ακριβώς τι έχει να προσφέρει.

Επειδή κάνατε μια στατική διαφήμιση πριν από μερικά χρόνια χωρίς αποτέλεσμα, δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να εγκαταλείψετε τη διαφήμιση στο Facebook. Για παράδειγμα, δημιουργικές μορφές όπως οι  carousel ads αντιπροσωπεύουν ένα διαδραστικό μέσο εμπειρίας για τους πελάτες.

Από τα βίντεο έως τις προωθημένες αναρτήσεις και πέρα ​​από αυτές, οι διαφημίσεις στο Facebook προσφέρουν ευελιξία και χαρακτηριστικά όπως και καμία άλλη πλατφόρμα κοινωνικών διαφημίσεων.

Ποια από αυτές τις συμβουλές μάρκετινγκ Facebook είναι η κορυφαία προτεραιότητά σας;

Η τελειοποίηση του μάρκετινγκ στο Facebook δεν απαιτεί αναγκαστικά μια συνολική αναμόρφωση της σελίδας σας. Στην πραγματικότητα, πολλές από αυτές τις συμβουλές θα μπορούσαν να εφαρμοστούν νωρίς για επιχειρήσεις που επιθυμούν να βελτιώσουν γρήγορα την παρουσία τους στο Facebook πέρα ​​από τους ανταγωνιστές τους.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

error: Το περιεχόμενο προστατεύεται.