Skip to content

3 απλά βήματα για να βελτιώσετε τα landing pages σας!

Στο digital marketing, ένα landing page, μερικές φορές γνωστή ως “lead capture page”, “single property page”, “στατική σελίδα” ή “σελίδα προορισμού”, είναι μια μεμονωμένη ιστοσελίδα που εμφανίζεται ως απάντηση στο κλικ σε μια αναζήτηση, αποτελέσματα αναζήτησης βελτιστοποιημένης μηχανής, προώθηση μάρκετινγκ, email μάρκετινγκ ή διαδικτυακή διαφήμιση.

Θα εκπλαγείτε αν μάθετε πόσο σημαντικά είναι τα landing pages για μια επιχείρησης και τι αντίκτυπο μπορούν να έχουν στις μετατροπές του website σας. Υπάρχει επιστήμη, data  και στοιχεία από τη ψυχολογία του καταναλωτή που αποδεικνύουν ότι τα landing pages δεν μπορούν να στηθούν απλά όπως μας αρέσουν αν θέλουμε να είναι αποτελεσματικά.

Ένα συχνό λάθος που κάνουν οι επιχειρηματίες στις μέρες μας είναι να δίνουν έμφαση στις διαφημίσεις και στα social media και να μην προσέχουν που οδηγούν το κοινό τους. Μια επιχείρηση για να μπορέσει να μετατρέψει το κοινό σε πελάτες πρέπει να μπορεί να επικοινωνήσει σωστά μαζί τους, για το πρόβλημα και τη λύση που μπορεί να τους προσφέρει. Αυτή η λύση δεν μπορεί να παρουσιάσει στο homepage της επιχείρησης. Αν βασιστείτε στο home page  σας για τη παραγωγή conversions, τότε θα απογοητευτείτε ή δεν θα μπορέσετε να φτάσετε το full potential των διαφημιστικών σας προσπαθειών.

Ένα πολύ απλό παράδειγμα πάνω σε αυτό για να το καταλάβετε είναι το εξής:

Εάν η επιχείρηση σας σχεδιάζει διαιτητικά προγράμματα για άνδρες και γυναίκες δεν μπορείτε πρώτων, να έχετε την ίδια διαφήμιση για να απευθυνθείτε και στα δύο φύλα και δεύτερον με βάση τη διαφήμιση σας, τον τόνο, το visual και τα επιχειρήματα που θα χρησιμοποιήσετε, έτσι πρέπει να σχεδιαστεί και το landing page της κάθε διαφημίσεις για να μπορεί να απευθυνθεί μα σαφήνεια στο target group σας. Δηλαδή, θα υπάρχουν 2 landing pages, ένα για άντρες και ένα για γυναίκες ακόμα αν και οι δυο ενδιαφέρονται μόνο για μείωση βάρους. Αν για παράδειγμα έχετε και ένα τρίτο group ανδρών που στοχεύετε προωθώντας την αύξηση μυϊκής μάζας και μείωση λίπους τότε μαντέψτε…..Χρειάζεται  διαφορετικό landing page για αυτό το κοινό.

Αφού ξεκαθαρίσαμε ότι κάθε κοινό στο οποίο στοχεύετε θέλει το δικό του landing page ας προχωρήσουμε σε κάποια βασικά tips που θα βοηθήσουν στην αύξηση των μετατροπών σας.

  1. Know your enemies

Ένα σημαντικό point εδώ είναι ότι αν δεν είστε μοναδικοί, τότε είστε αόρατοι. Ποιοι είναι οι άλλοι άνθρωποι που διαφημίζουν στην αγορά σας και ποια η προσφορά που πρέπει να κάνετε για να τους ανταγωνιστείτε ;

Ποιος άλλος χρησιμοποιεί αυτό το κανάλι διαφήμισης (πχ. Facebook ή email); Τι μήνυμα χρησιμοποιούν; Τι προσφέρουν και πώς μπορείτε να είστε εντυπωσιακά καλύτεροι;

Αυτές οι 4 ερωτήσεις είναι πολύ σημαντικές και θα επηρεάσουν τις μετατροπές σας! Θα πρέπει να είστε μοναδικοί, αλλά θα πρέπει επίσης να είναι καλύτεροι!

Το χειρότερο είναι όταν οι άνθρωποι πιστεύουν ότι μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις δικές τους «έξυπνες» προσωπικές εικασίες ως προς το τι θέλει η αγορά και τι να τους πούνε. Πρέπει να κάνετε τη δουλειά και να ερευνήσετε την αγορά! Αυτοί που ακολουθούν αυτά τα βήματα ξεπερνούν όλους τους άλλους στην πλατφόρμα. Εκείνοι που δεν αγωνίζονται, θα προσπαθούν μια ζωή να εξηγήσουν γιατί το CTR δεν είναι αρκετά υψηλό και CPA αρκετά χαμηλό.

2. Aνίχνευση του στόχου σας

Σε ποιον θα διαφημίσετε?

Η αναφορά σας για να καταλάβετε σε ποιόν απευθύνεστε, πως να τους μιλήσετε, ποια είναι τα standards και τα pain points τους για να μπορέσετε να είστε0020relatable και relevant σε αυτούς πρέπει να περιλαμβάνει:

Δημογραφικά στοιχεία, ψυχογραφικά (σχόλια κάτω από τις διαφημίσεις των ανταγωνιστών), Έρευνα κοινωνικά προφίλ των οπαδών / συνδρομητές, Διαβάστε σχόλια των προϊόντων για το Amazon, Διαβάστε το blog των ανταγωνιστών, σχόλια στα blogs.

3. Αναγνωρίστε τι δεν λειτουργεί πριν το δοκιμάσετε

Για να μπορέσετε να δημιουργήσετε ένα καλό landing page θα πρέπει να είστε σε θέση να προσδιορίσετε τι κάνει το landing page κακό.

Εδώ είναι τα πιο συνηθισμένα λάθη:

  1. Clip art της δεκαετίας του 1990- Θα σας κάνει να φαίνεστε ξεπερασμένοι.
  2. Φαίνεται φτιαγμένο από εσάς- Μην το κάνεις μόνος σου. Πληρώστε 100 ευρώ για να προσλάβετε κάποιον να το διορθώσει και να φανεί επαγγελματικό. Προσπαθείτε να κάνετε κάποιον να σας εμπιστευτεί, οπότε ας αποφύγουμε να έχουμε μια κακοστημένη σελίδα.
  3. Πολύ ασαφής- Μπορεί να ππαρατηρήσετε μια αύξηση στη μετατροπή (ειδικά σε informatial products με newsletter sign ups), επειδή θα είναι περίεργοι για το τι συμβαίνει αφού πατήσουν το action button, αλλά συνήθως εισάγουν ψεύτικες διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, προκειμένου να προχωρήσουν τη διαδικασία. Κάνετε το περιεχόμενο σχετικό και σαφές.
  4. Πάρα πολλά CTA- Πάρα πολλά κουμπιά δείχνουν απελπισία. Σκέψου τη συμπεριφορά σου. Αν ένα προϊόν ακούγεται πολύ καλό μπορεί να είναι λίγο δύσπιστοι, οπότε αν υπάρχουν 5 opt-in boxes, τότε φαίνεται schetchy.
  5. Βαρετό- Αν είναι το ίδιο πράγμα με άλλους τότε είναι βαρετό. Simple as that!
  6. Κακή χρηστικότητα- Όταν το κουμπί σας δεν μοιάζει με κουμπί. Πρέπει να είναι σαφείς! Δεν θα πρέπει οι επισκέπτες να σκέφτονται για το πώς να χρησιμοποιήσουν τη σελίδα σας. Πρέπει να είναι εύκολο!

Ελπίζουμε οι παραπάνω συμβουλές να σας δώσουν μια καλή ιδέα για το τι να προσέξετε στο landing page σας και να αποφύγετε τα πιο συνήθη λάθη.

Αν έχετε οποιαδήποτε απορία μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας κάνοντας κλίκ εδώ!

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

  • Δημιουργείτε επίγνωση
    Ένα από τα πιο άμεσα αποτελέσματα της διαφήμισης είναι η αυξημένη αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Οι δυνητικοί πελάτες πιθανότατα θα πρέπει να συναντήσουν την επιχείρησή σας αρκετές φορές προτού αρχίσουν να σας θυμούνται και οι διαφημιστικές ενέργειες σας βοηθούν να το πετύχετε.

  • Εκπαιδεύετε τους καταναλωτές
    Πέρα από την απλή δημιουργία ευαισθητοποίησης, η διαφήμιση σάς βοηθά να εκπαιδεύσετε τους καταναλωτές σχετικά με το πώς τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας τους βοηθούν και τι αντιπροσωπεύει η επωνυμία σας.
    Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να δημιουργήσετε μια βαθύτερη κατανόηση για τα πάντα, από την αποστολή της εταιρείας σας μέχρι την αξία αυτών που πουλάτε.

  • Ενισχύετε τη φήμη σας
    Η διαφήμιση σάς δίνει τη δυνατότητα να βελτιώσετε τη φήμη της επιχείρησής σας. Τόσο η διαφήμιση εκτός σύνδεσης μέσω αντύπων,. επιγραφών και άλλων μέσων όσο και η διαδικτυακή διαφήμιση μπορούν να ενισχύσουν την προβολή των βασικών μηνυμάτων σας – τα συμπεράσματα που θέλετε να έχει το κοινό-στόχο σας – και να τονίσουν τις καλές πτυχές της εταιρείας σας.
  • Αποκτάτε νέους πελάτες
    Η απόκτηση νέων πελατών είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη της επιχείρησης σας. Η διαφήμιση είναι πολύ σημαντική γιατί σας βοηθάει να προσεγγίσετε περισσότερα άτομα που θέλετε για πελάτες σας με μηνύματα που απευθύνονται απευθείας σε αυτούς.
  • Διατηρήτε τους τρέχοντες πελάτες σας

    Η διατήρηση των πελατών είναι το θεμέλιο της επιχειρηματικής ανάπτυξης . Χρειάζεστε πιστούς πελάτες που αγαπούν την επωνυμία σας, σας στέλνουν παραπομπές από στόμα σε στόμα και πιθανότατα ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

    Η αποτελεσματική διαφήμιση οδηγεί την προσοχή των πελατών σας ξανά σε εσάς. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικές ενέργειες για να στοχεύσετε εκ νέου σε μέλη του κοινού-στόχου σας , συμπεριλαμβανομένων επιχειρήσεων και καταναλωτών που βρίσκονται ήδη στη βάση πελατών σας.

  • Μένετε μπροστά από τον ανταγωνισμό
    Ανεξάρτητα από το είδος της επιχείρησης που διευθύνετε, έχετε ανταγωνιστές. Θα υπάρχουν πάντα επιχειρήσεις που θα διεκδικούν την προσοχή των ίδιων καταναλωτών. Ακόμα κι αν δεν γνωρίζετε ποιοι είναι αυτοί οι ανταγωνιστές σας, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είναι μεταξύ των πολλών επιχειρήσεων που ήδη διαφημίζονται για να αναπτύξουν την επιχείρησή τους. Στις μέρες μας δεν μπορείτε να βασίζεστε στην πελατεία που αποκτάτε οργανικά ή από στόμα σε στόμα, οι διαφημίσεις είναι σημαντικός παράγοντας διαμόρφωσης της επιτυχίας σας σε μια διαρκώς μεταβαλλόμενη αγορά.
  • Πραγματοποιήτε πωλήσεις
    Οι επιπτώσεις της διαφήμισης στην πραγματοποίηση πωλήσεων είναι καθοριστική. Οι διαφημίσεις είναι ισχυρά εργαλεία για να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να κερδίσει τα χρήματα που χρειάζεται για να επιβιώσει και να ευδοκιμήσει.

 

Στόχος μας είναι να εκπληρώσετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
Καθώς οι διαφημιστικές ενέργειες που σχεδιάζουμε μαζί σας θα σάς βοηθούν να επιτύχετε υψηλή απόδοση επένδυσης (ROI), θα έχετε επιπλέον έσοδα που μπορείτε να επανεπενδύσετε στην επιχείρησή σας για έναν συνεχή κύκλο διαφήμισης και ανάπτυξης.
Η διαφήμιση είναι σημαντική γιατί μπορεί να οδηγήσει στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας.
Με την διαφήμιση θα προσεγγίσουμε μαζί σας το σωστό κοινό με θετικά, στοχευμένα μηνύματα που θα μετατρέπουν τους δυνητικούς πελάτες σε αφοσιωμένους πελάτες. 
Επίσης θα στοχεύσουμε εκ νέου το κοινό σας, είτε στοχεύετε να αποκτήσετε αναγνωρισιμότητα επωνυμίας είτε να αυξήσετε την εμπιστοσύνη και την προτίμηση των επιχειρήσεων και καταναλωτών που είναι πελάτες σας.

Γιατί είναι τόσο σημαντική η διαφήμιση;

Από το λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος ή υπηρεσίας μέχρι την απλή προσπάθεια να προωθήσετε την επωνυμία σας στον κόσμο, οι κατάλληλες διαφημιστικές τακτικές μπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε περισσότερα από τα κατάλληλα άτομα.

Η διαφήμιση είναι ένας τύπος προώθησης επί πληρωμή που στρέφει την προσοχή στο βασικό σας μήνυμα και είναι το κρίσιμο επόμενο βήμα για να λειτουργήσουν οι στρατηγικές μάρκετινγκ που θα χρησιμοποιήσετε. Αυξάνει την έκθεσή σας για να συμβάλει να επιτύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους, είτε στοχεύετε να δημιουργήσετε τη βάση πελατών σας είτε να αυξήσετε γρήγορα τον όγκο των πωλήσεών σας.

Τα οφέλη που θα αποκομίσετε από την σχεδιασμένη χρήση της διαφήμισης:

Βήματα για να βελτιώσετε την εταιρική σας εικόνα
  1. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι ζωτικής σημασίας
    Το εταιρικό σας branding είναι ότι πιο σημαντικό διαθέτεται. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τη γλώσσα, το λογότυπο, τον συνδυασμό χρωμάτων, τη χρήση εικόνων, την τυπογραφία και τα γραφικά σας. Ανεξάρτητα από το πόσο καλά εξοπλισμένη είναι η εταιρεία σας, εάν ο καταναλωτής έχει κακή εντύπωση για εσάς από οποιοδήποτε από τα παραπάνω, ενδέχεται να μην έχετε άλλη ευκαιρία για να τον κάνετε πελάτη.

  2. Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενό σας
    Το περιεχόμενό σας είναι όλα αυτά που προβάλετε για να έρθετε σε επαφή με τον καταναλωτή, είναι επίσης η φωνή σας και το κύριο μέρος που θα προσελκύσει τον καταναλωτή να ενδιαφερθεί για την επιχείρησή σας. Ως εκ τούτου, είναι ζωτικής σημασίας να δημιουργείτε περιεχόμενο που θα ενδιαφέρει τον καταναλωτή και πάνω από όλα θα το βρει χρήσιμο. Η παροχή περιεχομένου υψηλής ποιότητας που ο καταναλωτής βρίσκει σχετικό με τις ανάγκες του θα προσθέσει αξιοπιστία και εμπιστοσύνη στην επωνυμία σας και θα ενισχύσει την εταιρική σας ταυτότητα στην αγορά.

  3. Χρησιμοποιήστε περιεχόμενο πολυμέσων
    Το οπτικό περιεχόμενο έχει αποδειχθεί ότι έχει υψηλότερο ποσοστό μετατροπής από τον γραπτό λόγο μόνο, χρησιμοποιήστε όλους τους πόρους σας για να τονίσετε αυτό.

  4. Διατηρήστε μια συνεπή στρατηγική
    Πρώτα και κύρια πρέπει να αποφασίσετε προσεκτικά ποιο είναι το μήνυμα που προσπαθείτε να μεταφέρετε, όταν το έχετε, μείνετε σε αυτό, η προσπάθεια να τοποθετηθείτε σε πάρα πολλές διαφορετικές κατηγορίες θα χρησιμεύσει μόνο στη σύγχυση του καταναλωτή και θα μειώσει το μήνυμά σας.

  5. Χρησιμοποιήστε ένα όνομα, λογότυπο και στυλ
    Το όνομά σας, το λογότυπο και τα χρώματά σας είναι σημαντικό να υπάρχουν σε όλο το υλικό μάρκετινγκ. Το ίδιο ισχύει και για το περιεχόμενο, καί είναι χρήσιμο να εφαρμοστεί στις γραμματοσειρές και τα στυλ που χρησιμοποιούνται παντού. Όλα αυτά θα πρέπει να εφαρμόζονται παντού, χωρίς εξαίρεση, από ιστολόγια έως μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ιστότοπους έως επαγγελματικές κάρτες. θα πρέπει όλα να έχουν την ίδια ταυτότητα, καθιστώντας σας άμεσα αναγνωρίσιμο.

  6. Αναπτύξτε μια συνεπή φωνή και τόνο για την επωνυμία σας
    Δώστε στην επωνυμία σας προσωπικότητα αναπτύσσοντας και διατηρώντας ένα συνεπές μήνυμα. Αποφύγετε να στέλνετε ανάμεικτα μηνύματα μέσω του τόνου ή της φωνής που χρησιμοποιείται στο περιεχόμενό σας, διότι θα αποδυναμώσετε το μήνυμά σας.

  7. Κρατήστε τις υποσχέσεις σας
    Επιδιώξτε να ανταποκρίνεστε με συνέπεια σε αυτά που υπόσχεστε, κάθε φορά χωρίς εξαίρεση. Αυτό θα εδραιώσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην επωνυμία σας και θα ενθαρρύνει την περαιτέρω δέσμευση.

  8. Προσαρμόστε το μήνυμά σας
    Βρείτε ποιο είναι το κοινό-στόχος σας, τι θέλει να μάθει ή να ανακαλύψει; Παρέχετε αυτό που απαιτούν ή χρειάζονται και κάντε το σε συνεπή βάση.

Είσοδος στον λογαριασμό

Καλώς ήρθατε στον ανανεωμένο ιστότοπό μας. Θέλουμε να σας παρέχουμε πληροφορίες που θα σας φανουν χρήσιμες σε αυτά που θέλετε να πετύχετε. Επίσης επιθυμούμε την συνεργασία που θα αναδείξει όλα όσα μπορούμε να πετύχουμε από κοινού.

The Marketeers

Δεσμευόμαστε για την επιτυχία σας